Swart miertjies - help asb!!!
-
Ds J
- Hero Member

Swart miertjies - help asb!!!
Goeienaand Jaracal, help asb !!!
Daar is n groot nes swart miertjies onder ons huis, en hulle moet nou groet.
Ons het vir sewe jaar al die alternatiewe metodes soos boraks, babapoeier ens probeer. Die situasie is nou so dat die miere ons hele kombuis vol is - skottelgoedwasser, koskas, rakke, stoof - selfs die yskas het al deurgeloop. Ons eetkamer is ook nie meer veilig nie.
Ons bly te ver om n professionele gifspuiter te kry. Ek wil ook nie iets hê wat bolangs gespuit word nie. Verkieslik iets wat die hele nes laat trek, of hom van binne uitroei.
Enige voorstelle? By voorbaat dank!
Daar is n groot nes swart miertjies onder ons huis, en hulle moet nou groet.
Ons het vir sewe jaar al die alternatiewe metodes soos boraks, babapoeier ens probeer. Die situasie is nou so dat die miere ons hele kombuis vol is - skottelgoedwasser, koskas, rakke, stoof - selfs die yskas het al deurgeloop. Ons eetkamer is ook nie meer veilig nie.
Ons bly te ver om n professionele gifspuiter te kry. Ek wil ook nie iets hê wat bolangs gespuit word nie. Verkieslik iets wat die hele nes laat trek, of hom van binne uitroei.
Enige voorstelle? By voorbaat dank!
-
Gideon@1
- Sr. Member

-
Pieter 300wm
- Full Member

Re: Swart miertjies - help asb!!!
My ouers het self baie gesukkel toe kry hulle die raad van paraffin en petrol om die helfte. Gooi dit in hulle gate. Die miere vat glo die pad.
Glock 19 9mm
Rem 700 243AI
Sako 85 6.5x55 sweed
Winchester m70 300win mag
Howa 300prc
Benelli nova 12ga
Rem 700 243AI
Sako 85 6.5x55 sweed
Winchester m70 300win mag
Howa 300prc
Benelli nova 12ga
-
Zuku
- Sr. Member

Offer hulle n T shirt en KFC om n vergadering by buurman se huis te gaan hou.Ds J wrote: Sun Feb 25, 2024 8:06 pm Daar is n groot nes swart miertjies onder ons huis, en hulle moet nou groet.
Swembad chloor. Gooi so n koppie vol rondom nes. Hou molle weg vir jare. Dink sal werk vir miere ook.
Andersins gebruik die Tuisgemaakte Kokkerot gif. Hou kokkerote, miere spinnekoppe en alles weg,
Bestanddele
250 g boorsuur-*poeier (boric acid)
200 g vars uie, sonder water verpulp en versap
20 g styselpoeier
25 g (5 t) poeiermelk
20 g koekmeel
30 g suiker
Meng alles saam in ’n plastiekbak. Sprei ‘n ou koerant in die motorhuis of op jou stoep oop en gooi die nat mengsel vroeg in die aand daarop uit. Laat dit deur die nag staan. Maak die volgende oggend vingernaelgrootte balletjies van die pasta wat jy op die koerant aantref. Plaas die balletjies oral waar jy al kokkerotte gesien het, maar veral by die skottelgoedwasbak, by rioolopeninge en in jou kruidenierskaste. Drie tot sewe dae later is daar geen kokkerot in jou huis oor nie. Wenk: Deel hierdie resep met jou bure. Só maak jy ‘n groter area kokkerotvry.
Belangrik om te weet
Boorsuur (Boric Acid) en Boraks (Borax) is nie dieselfde ding nie.
Boraks is Na2B4O7-10H2O en Boorsuur is H3BO3.
Boraks kan as plaasvervanger vir boorsuur in die resep gebruik word, maar is nie 100 % so doeltreffend soos boorsuur nie.
Boraks is geheel en al taboe vir menslike gebruik. Daar word beweer dat die inname van 56 g boraks ’n volwassene se dood kan veroorsaak. Hou die balletjies wat as kokkerot-dehidreermiddel gestrooi word, buite bereik van kinders.
-
Zuku
- Sr. Member

Offer hulle n T shirt en KFC om n vergadering by buurman se huis te gaan hou.Ds J wrote: Sun Feb 25, 2024 8:06 pm Daar is n groot nes swart miertjies onder ons huis, en hulle moet nou groet.
Swembad chloor. Gooi so n koppie vol rondom nes. Hou molle weg vir jare. Dink sal werk vir miere ook.
Andersins gebruik die Tuisgemaakte Kokkerot gif.Dit werk vir my. Hou so 8 tot 10 jaar voordat ek weer n batch hoef te maak. Hou kokkerote, miere spinnekoppe en alles weg,
Bestanddele
250 g boorsuur-*poeier (boric acid)
200 g vars uie, sonder water verpulp en versap
20 g styselpoeier
25 g (5 t) poeiermelk
20 g koekmeel
30 g suiker
Meng alles saam in ’n plastiekbak. Sprei ‘n ou koerant in die motorhuis of op jou stoep oop en gooi die nat mengsel vroeg in die aand daarop uit. Laat dit deur die nag staan. Maak die volgende oggend vingernaelgrootte balletjies van die pasta wat jy op die koerant aantref. Plaas die balletjies oral waar jy al kokkerotte gesien het, maar veral by die skottelgoedwasbak, by rioolopeninge en in jou kruidenierskaste. Drie tot sewe dae later is daar geen kokkerot in jou huis oor nie. Wenk: Deel hierdie resep met jou bure. Só maak jy ‘n groter area kokkerotvry.
Belangrik om te weet
Boorsuur (Boric Acid) en Boraks (Borax) is nie dieselfde ding nie.
Boraks is Na2B4O7-10H2O en Boorsuur is H3BO3.
Boraks kan as plaasvervanger vir boorsuur in die resep gebruik word, maar is nie 100 % so doeltreffend soos boorsuur nie.
Boraks is geheel en al taboe vir menslike gebruik. Daar word beweer dat die inname van 56 g boraks ’n volwassene se dood kan veroorsaak. Hou die balletjies wat as kokkerot-dehidreermiddel gestrooi word, buite bereik van kinders.
-
Ds J
- Hero Member

Baue dankie, ek sal plan maak!
-
JF123
- Sr. Member

- Ratel
- Hero Member

Daai groen bait stations wat mens in builders of PNP koop het vir daai swart miere baie goed gewerk by my. Die miere vat die bait in die gate in waar dit begin werk op die hele nes. Efekcto Antrap.
Maak 'n verskil
-
Hansieslim
- Hero Member

Ek stem saam. Hierdie goed werk regtig goed, is min moeite en bekostigbaar. Ons het 'n pakkie van 2 gekoop en vir 6 maande geen probleem gehad nie en toe hulle weer hulle gesiggies wys, toe koop my vrou weer so 'n dubbelpakkie. Dis nou amper 3 jaar met GEEN probleme nie.Ratel wrote: Mon Feb 26, 2024 8:08 am Daai groen bait stations wat mens in builders of PNP koop het vir daai swart miere baie goed gewerk by my. Die miere vat die bait in die gate in waar dit begin werk op die hele nes. Efekcto Antrap.
CZ550 6.5x55, Howa .204, Howa 6.5CMx2, Sabatti 6XC, Mauser .22LR
- Eduard Venter
- Hero Member

Ek spuit nou en dan Sipermetrien al om die huis waar die mure en grond bymekaarkom. Dan is die miere weg vir 'n ruk. Binne die huis gooi ek maar 'n gif (maxforce) wat hulle in die gate indra en die nes doodmaak.
Bogenoemde werk goed by my
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
- Capt. Yoda
- Hero Member

Eduard Venter wrote: Mon Feb 26, 2024 11:07 am Ek spuit nou en dan Sipermetrien al om die huis waar die mure en grond bymekaarkom. Dan is die miere weg vir 'n ruk. Binne die huis gooi ek maar 'n gif (maxforce) wat hulle in die gate indra en die nes doodmaak.
Ek het nou die laaste tyd Fendona so orals in my huis begin spuit. Vloere, ceilings, mure, gordyen the works, alles vrek wat teen n muur kom sit.
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
JF123
- Sr. Member

Die gif wat vir miere soos kos ruik is die ding. Hulle dra dit dan nes toe en voer vir die res van die kolonie. Einde van die probleem. Dit is hoekom "Nip-It" en ander soortgelyke gif so goed werk.
Al die ander goed werk net lokaal en die miere leer gou om ander roetes te gebruik. Sodoende raak die kolonie onder jou plaveisel, motorhuis en fondasie net groter en groter.
Al die ander goed werk net lokaal en die miere leer gou om ander roetes te gebruik. Sodoende raak die kolonie onder jou plaveisel, motorhuis en fondasie net groter en groter.
- Lourens Potgieter
- Hero Member

Waar kry jy nog Fendona?Capt. Yoda wrote: Mon Feb 26, 2024 2:00 pm
Ek het nou die laaste tyd Fendona so orals in my huis begin spuit. Vloere, ceilings, mure, gordyen the works, alles vrek wat teen n muur kom sit.
- Capt. Yoda
- Hero Member

Ek koop maar by Makro of BuildersDeeg (Lourens) wrote: Tue Feb 27, 2024 8:37 amWaar kry jy nog Fendona?Capt. Yoda wrote: Mon Feb 26, 2024 2:00 pm
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
HeinM
- Sr. Member

- Stephan86
- Hero Member

Die het baie goed vir ons ook al gewerk, soos genoem hul dra die pellets in die nes in.JF123 wrote: Mon Feb 26, 2024 7:13 am https://www.builders.co.za/Outdoor-Gard ... 0000473639
Het my huis vir 8 jaar mierloos gehou
.22 LR Webley & Scott Xocet
.243 Win Tikka T3
.308 Win Sako 85
.375 H&H Steyr Mannlicher Mod S.
12 Ga Franchi Affinity
Glock 19
Glock 43X
.243 Win Tikka T3
.308 Win Sako 85
.375 H&H Steyr Mannlicher Mod S.
12 Ga Franchi Affinity
Glock 19
Glock 43X
- jankraay
- Hero Member

Kry vir jou n produk met die aktiewe bestanddeel Imidacloprid.
Meng 1ml/10lt water in n gieter.
Drench dan jou buite mure waar jou muur en die grond bymekaar kom reg rondom jou huis.
Hulle sal vir n hele paar maande weg wees.
Meng 1ml/10lt water in n gieter.
Drench dan jou buite mure waar jou muur en die grond bymekaar kom reg rondom jou huis.
Hulle sal vir n hele paar maande weg wees.
- TFDADD
- Hero Member

Hierdie gif is dodelik vir alle tipes miere en ook klomp ander insekte - ongelukkig duur, rofweg R 250.00 + vir 100ml toe ek so jaar terug gekoop het.
Dit is genoeg om gemiddelde grootte huis te bespuit waar miere voorkom.
Gebruik volgens aanwysings.
Beskikbaar by Afgri en seker ook NWK en andere.
Protek se Alphathrin.
Dit is genoeg om gemiddelde grootte huis te bespuit waar miere voorkom.
Gebruik volgens aanwysings.
Beskikbaar by Afgri en seker ook NWK en andere.
Protek se Alphathrin.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passion,
they cannot alter the state of facts and evidence. ~ John Adams.
We are honest, trustworthy and reliable.
they cannot alter the state of facts and evidence. ~ John Adams.
We are honest, trustworthy and reliable.
-
Ds J
- Hero Member

Vinnige terugvoer: ons het Nip-It by die koöperasie gekry. Dit is korrels wat hulle in die neste indra en tot nou toe het ons rus en vrede.