Help needed on LE Wilson FL Resizing Die
-
Rath1976
- Full Member

Help needed on LE Wilson FL Resizing Die
Morning Gents,
I need some assistance please. I bought a LE Wilson FL resizing die with the 336 bushing they recommended.
Problem I am having now is, whenever I seat a bullet I hardly have neck tension on that bullet. Can’t get my seating depth right at all, bullets keep wither going to deep or just pills out by hand.
Did I setup the die incorrectly or is the bushing the problem?
Regards
I need some assistance please. I bought a LE Wilson FL resizing die with the 336 bushing they recommended.
Problem I am having now is, whenever I seat a bullet I hardly have neck tension on that bullet. Can’t get my seating depth right at all, bullets keep wither going to deep or just pills out by hand.
Did I setup the die incorrectly or is the bushing the problem?
Regards
- LUAN
- Hero Member

Re: Help needed on LE Wilson FL Resizing Die
Is your cases standard or were the necks turned down to smaller diameter?
-
Rath1976
- Full Member

Standard Lapua brass
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Measure outside diameter of neck with bullets seated.
Subtract 2 thousends of an inch, and you have your bushing size.
Subtract 2 thousends of an inch, and you have your bushing size.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
-
Rath1976
- Full Member

Thank you.
Another quick ?
Expander dies. What size and how you go about selecting to ensure that case still seated properly and get better consistancy
Another quick ?
Expander dies. What size and how you go about selecting to ensure that case still seated properly and get better consistancy
- Capt. Yoda
- Hero Member

Basies Gawie se antwoord in reverse. Size jou nek met die bushing wat jy gekies het laat jy se nou ma 3thou nek tension het kom ons se nou ma dit meet .331 na jy gesise met jou bushing in jou DIE dan expand jy jou nek na .332 toe dan het jy nou vir agriments onthalwe weer 2thou nek tensionRath1976 wrote: Sat Jul 29, 2023 11:14 am Thank you.
Another quick ?
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
Rath1976
- Full Member

Ok,Capt. Yoda wrote: Sat Jul 29, 2023 11:29 amBasies Gawie se antwoord in reverse. Size jou nek met die bushing wat jy gekies het laat jy se nou ma 3thou nek tension het kom ons se nou ma dit meet .331 na jy gesise met jou bushing in jou DIE dan expand jy jou nek na .332 toe dan het jy nou vir agriments onthalwe weer 2thou nek tensionRath1976 wrote: Sat Jul 29, 2023 11:14 am Thank you.
Another quick ?
So as ek reg verstaan, ek size met my .336 bushing die ( het hom nou reg, die decapping pin moet net dieper geset word), nou kort ek ‘n .337 expander om dit weer te vergroot slightly en hopelik gee dit meer consistancy, ?
- Gawie(13mm)
- Hero Member

....of sny die nekke se wande almal tot dieselfde dikte en gebruik dan net die korrekte bushing.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
-
Rath1976
- Full Member

Dankie manne
- Capt. Yoda
- Hero Member

YeboRath1976 wrote: Sat Jul 29, 2023 12:29 pmOk,Capt. Yoda wrote: Sat Jul 29, 2023 11:29 amBasies Gawie se antwoord in reverse. Size jou nek met die bushing wat jy gekies het laat jy se nou ma 3thou nek tension het kom ons se nou ma dit meet .331 na jy gesise met jou bushing in jou DIE dan expand jy jou nek na .332 toe dan het jy nou vir agriments onthalwe weer 2thou nek tensionRath1976 wrote: Sat Jul 29, 2023 11:14 am Thank you.
Another quick ?
So as ek reg verstaan, ek size met my .336 bushing die ( het hom nou reg, die decapping pin moet net dieper geset word), nou kort ek ‘n .337 expander om dit weer te vergroot slightly en hopelik gee dit meer consistancy, ?
- SakoTrippel2
- Hero Member

Kyk net mooi laat julle nou nie ID en OD deurmekaar mee raak nie.
Bushing is mos OD size van die nek en 'n Expander is die ID.... Byvoorbeeld vir 'n 30cal (0.308") sal mens mens met 'n 306 of so expander mandrel werk.
Easy Fix for your "too little" neck tension is just a smaller Bushing subtract maybe 2 or 3 thou from what you currently have
Bushing is mos OD size van die nek en 'n Expander is die ID.... Byvoorbeeld vir 'n 30cal (0.308") sal mens mens met 'n 306 of so expander mandrel werk.
Easy Fix for your "too little" neck tension is just a smaller Bushing subtract maybe 2 or 3 thou from what you currently have
Sako 30-06, Sako 308, 2 X Sako 222, Savage LRP 243 Ackley, P.Beretta A300 12ga, Howa 6.5 Creed, Glock 19 G4 9mm, Mini Mauser 22LR, Savage Stevens 410, Rossi 38Sp, LLAMA 22LR Pistool, LM4 223(5.56x45)
-
JF123
- Sr. Member

If you are using standard Labua brass that has not been neckturned and destroyed by annealing, the neck wall thickness should be 0.015" on average. It is At least, the last 4 batches I have purchased since 2014. If that is the case, use a .336 bushing and don't use a mandrel. Using good bullets (Berger) and a good rifle you will have no problem getting low ES/SD.
If you feel you have to use a mandrel, use a .335 bushing and .307 mandrel or a .334 bushing and a .306 mandrel. Your results will be similar to the above.
If the case neckwall thickness is less than 0.015", reduce the bushing sizes by 0.002" for every 0.001" difference in thickness.
If you feel you have to use a mandrel, use a .335 bushing and .307 mandrel or a .334 bushing and a .306 mandrel. Your results will be similar to the above.
If the case neckwall thickness is less than 0.015", reduce the bushing sizes by 0.002" for every 0.001" difference in thickness.
-
JohanvB
- Hero Member

-
JohanvB
- Hero Member

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
Rath1976
- Full Member

ThanksJohanvB wrote: Sun Jul 30, 2023 6:26 am https://sudamix-ring.co.za/product/neck ... 7-772mm-2/
Dis wat jy soek
- Capt. Yoda
- Hero Member

Persoonlik sou ek nie eers my tyd mors met expanders nie
-
JohanvB
- Hero Member

Ek glo jou opinie het meriete as al die doppe se nekke presies dieselfde geskil is ja..
- Lategan1
- Hero Member

Rath, die doel van aanwending en veral afstande wat jy wil skiet, is onduidelik.
Jy het goeie raad hier ontvang. Probleem is, dit is simptomaties van matryse met buste, verskillende grootte buste daarby, teenoor gewone vollengte matryse. Jou vraag lei my om te glo jy is nog besig om die laai met buste te bemeester. ‘n Tegniese omgewing vir ervare herlaaiers, soos antwoorde aandui. Die insette om jou te help is juis die rede hoekom baie herlaaiers - soos meermale op forum uitgelig - die “Redding body die + Lee LCND” roete gaan. Dit skakel al hierdie ekstra metings, exp mandrel om te vergroot en dan weer kleiner buste ens. grootliks uit en op die koop toe het jy ‘n koeëlronde mandrel in die LCND wat ovaal doppe herstel EN “doughnuts” help beperk. ‘n Baie ekonomiese opsie. Net gister het ek R580.00/Redding bus betaal, moes 2 koop.
Nou goed, jy het jou Wilson met buste wat jy wil maak werk. Terloops uitstekend en van der beste.
Die oomblik wanneer jy besluit om nekke te skil, begin die proses met “bushed die’s” weer van voor af, met gepaardgaande kostes. Hoekom 2 nuwe buste vir my 6.5 Sweed gekoop? Ek het ook die mitiese beste “buy once cry ones” Lopoooo doppe, myne met “flyers”, nekskil het duidelik aangedui hoe eksentries/nie-konsentries sommige van my Lapua doppe is. My punt is, daar is geen sekerheid dat indien jy die beste en duurste koop, vir al die goeie en “image” redes, dit net eenvoudig suksesvol gaan funksioneer nie. Die ketting van insetkoste styg vinnig, relatief seker tot jou doel.
My raad sal wees, o.a.
1) Lees baie op en leer sodat jy alle aspekte verstaan. “Bushing die’s” het sy bekende voordele, maar is ‘n ander “animal”. Begin sommer by Redding se webblad. Dalk het jy reeds, vir die rekord.
2) Gaan na iemand wat hierdie onderwerp goed ken en die korrekte en goeie meet instrumente het. Meet jou doppe/ nek wanddiktes uit en op so goed jy kan. Besluit vooraf watter koeëls en doppe jy gaan gebruik en laai verskeie dummy patrone hiermee, meet dit op. Meet ook vars geskiete doppe uit jou geweer. Besluit dan of dopskil nodig is, jou nekspanning en gevolglike busgrootte. Jy sal hierdeur ook jou “neck clearance” weet, wat opsigself belangrik is vir veiligheidsredes. Selfs dan is daar verdere onsekerheid. Een geweer stelsel verkies 2thou bo 3thou of andersom(0.002-0.003”) asook jou doel, bosveld vs baanskiet. Dit is beter om beide buste te koop, vir die wis en onwis, jou groepe sal uitwys. Ek sluit 1thou en 4thou uit vir doeleindes van voorbeeld.
Toets jou nekspanning deur gelaaide dummy patroon te druk teen die kant van jou hout werksbank. Jy moet die koeël met redelike harde krag net net kan in druk / nie kan indruk nie. Duimsuig reël.
Natuurlik met lekker diep sakke kan jy my raad ignoreer en leer soos jy betaal!
Sterkte en beste.
Jy het goeie raad hier ontvang. Probleem is, dit is simptomaties van matryse met buste, verskillende grootte buste daarby, teenoor gewone vollengte matryse. Jou vraag lei my om te glo jy is nog besig om die laai met buste te bemeester. ‘n Tegniese omgewing vir ervare herlaaiers, soos antwoorde aandui. Die insette om jou te help is juis die rede hoekom baie herlaaiers - soos meermale op forum uitgelig - die “Redding body die + Lee LCND” roete gaan. Dit skakel al hierdie ekstra metings, exp mandrel om te vergroot en dan weer kleiner buste ens. grootliks uit en op die koop toe het jy ‘n koeëlronde mandrel in die LCND wat ovaal doppe herstel EN “doughnuts” help beperk. ‘n Baie ekonomiese opsie. Net gister het ek R580.00/Redding bus betaal, moes 2 koop.
Nou goed, jy het jou Wilson met buste wat jy wil maak werk. Terloops uitstekend en van der beste.
Die oomblik wanneer jy besluit om nekke te skil, begin die proses met “bushed die’s” weer van voor af, met gepaardgaande kostes. Hoekom 2 nuwe buste vir my 6.5 Sweed gekoop? Ek het ook die mitiese beste “buy once cry ones” Lopoooo doppe, myne met “flyers”, nekskil het duidelik aangedui hoe eksentries/nie-konsentries sommige van my Lapua doppe is. My punt is, daar is geen sekerheid dat indien jy die beste en duurste koop, vir al die goeie en “image” redes, dit net eenvoudig suksesvol gaan funksioneer nie. Die ketting van insetkoste styg vinnig, relatief seker tot jou doel.
My raad sal wees, o.a.
1) Lees baie op en leer sodat jy alle aspekte verstaan. “Bushing die’s” het sy bekende voordele, maar is ‘n ander “animal”. Begin sommer by Redding se webblad. Dalk het jy reeds, vir die rekord.
2) Gaan na iemand wat hierdie onderwerp goed ken en die korrekte en goeie meet instrumente het. Meet jou doppe/ nek wanddiktes uit en op so goed jy kan. Besluit vooraf watter koeëls en doppe jy gaan gebruik en laai verskeie dummy patrone hiermee, meet dit op. Meet ook vars geskiete doppe uit jou geweer. Besluit dan of dopskil nodig is, jou nekspanning en gevolglike busgrootte. Jy sal hierdeur ook jou “neck clearance” weet, wat opsigself belangrik is vir veiligheidsredes. Selfs dan is daar verdere onsekerheid. Een geweer stelsel verkies 2thou bo 3thou of andersom(0.002-0.003”) asook jou doel, bosveld vs baanskiet. Dit is beter om beide buste te koop, vir die wis en onwis, jou groepe sal uitwys. Ek sluit 1thou en 4thou uit vir doeleindes van voorbeeld.
Toets jou nekspanning deur gelaaide dummy patroon te druk teen die kant van jou hout werksbank. Jy moet die koeël met redelike harde krag net net kan in druk / nie kan indruk nie. Duimsuig reël.
Natuurlik met lekker diep sakke kan jy my raad ignoreer en leer soos jy betaal!
Sterkte en beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk