Blink na Matte
-
J le Roux
- Hero Member

Blink na Matte
Ek vra namens 'n vriend.
Kan hierdie ATA Arms haelgeweer se blink afwerking matte gemaak word?
Wat kan gedoen moet word en woe neveel jul aan om dit te doen?
Groete
Johan
Kan hierdie ATA Arms haelgeweer se blink afwerking matte gemaak word?
Wat kan gedoen moet word en woe neveel jul aan om dit te doen?
Groete
Johan
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Vat genoeg skietgoed veld toe, daar's nie winkels nie.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
-
Toxxyc
- Hero Member

Re: Blink na Matte
Jy kan dit self doen met staalwol, of selfs 'n microfiber lappie en 'n growwerige polishing compound (so 600~800 grit sal mooi werk). Selfs 'n stukkie 800-grit skuurpapier sal hom mooi satin laat vertoon.
Wat my sal pla is hoe roesbestand die afwerking gaan wees as jy hom dowwer maak.
Wat my sal pla is hoe roesbestand die afwerking gaan wees as jy hom dowwer maak.
-
Ds J
- Hero Member

"Sandblast" gee die egaligste afwerking.
- Witpietskiet
- Hero Member

- Capt. Yoda
- Hero Member

My Pa het n mooi se ding, julle is met 11.1.11 besig. Skiet die roer net so, hy sal met tyd/vat dof word
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- tripodmvr
- Administrator

Kyk of sout of asyn nie die blink dowwer maak nie.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
Toxxyc
- Hero Member

Nes 'n vrou, maar tog sit hulle ook makeup aan.
-
Maroelas
- Sr. Member

As jou vrou hierdie lees, is jy diep in die dinges
-
Toxxyc
- Hero Member

Nee ek vat mooi aan my vrou 
- Rawstorne
- Full Member

Blink na Matte
'n Hessianlap werk blykbaar om die blink van 'n sinkplaat te verwyder.
Dit kan dalk vir jou applikasie ook werk, aangesien jy net 'n dowwe voorkoms verlang.
Die Amerikaners verwys na hessian as burlap.
Ek is nie seker of dit net die ligte skuur aksie is wat die blink verwyder nie? Daar kan ook 'n chemiese rede wees. Ek het die teorie nooit getoets nie, aangesien die Estetiese komitee se plan verander het nadat ek die navorsing gedoen het.
Ek sou in elk geval nie die nuwe ligte kleur hessian, wat vir versiering aangewend word, gebruik nie. Dit word moontlik van ander plante gemaak (of word gebleik) as die donker hessian wat byvoorbeeld gebruik word vir koffieboonsakke of sakke vir aartappelmoere.
Die raad hier bo bly geldig. Gebruik die haelgeweer net baie. Tyd en gebruik sal dit moontlik ook dof maak. Dit sal moontlik die werk van die suur op jou hande wees. Jou vrou mag dalk jaloers op die haelgeweer raak, wanneer jy daagliks aan dit vat.

Aan die anderkant, sal jou vrou nie bleik met gereëlde tas van jou hande nie. Die teenoorgestelde sal gebeur, sy sal blink.
Gee dus ewe veel aandag aan altwee.

Dit kan dalk vir jou applikasie ook werk, aangesien jy net 'n dowwe voorkoms verlang.
Die Amerikaners verwys na hessian as burlap.
Ek is nie seker of dit net die ligte skuur aksie is wat die blink verwyder nie? Daar kan ook 'n chemiese rede wees. Ek het die teorie nooit getoets nie, aangesien die Estetiese komitee se plan verander het nadat ek die navorsing gedoen het.
Ek sou in elk geval nie die nuwe ligte kleur hessian, wat vir versiering aangewend word, gebruik nie. Dit word moontlik van ander plante gemaak (of word gebleik) as die donker hessian wat byvoorbeeld gebruik word vir koffieboonsakke of sakke vir aartappelmoere.
Die raad hier bo bly geldig. Gebruik die haelgeweer net baie. Tyd en gebruik sal dit moontlik ook dof maak. Dit sal moontlik die werk van die suur op jou hande wees. Jou vrou mag dalk jaloers op die haelgeweer raak, wanneer jy daagliks aan dit vat.

Aan die anderkant, sal jou vrou nie bleik met gereëlde tas van jou hande nie. Die teenoorgestelde sal gebeur, sy sal blink.
Gee dus ewe veel aandag aan altwee.

-
J le Roux
- Hero Member

Dankie almal
Ek het die voorstelle deurgegee en sal terugvoering gee indien my vriend iets gaan probeer.
Ek het die voorstelle deurgegee en sal terugvoering gee indien my vriend iets gaan probeer.
Vat genoeg skietgoed veld toe, daar's nie winkels nie.