MP200
-
J.A.N
- Jr. Member

MP200
Goeiedag almal. Ek het die blik MP200 by ñ kollega gekry. Soos die fotos wys lyk die blik nie mooi buitekant nie en is redelik oud. Ek sien niks fout met die kruit nie. Wat reken julle, sal dit nog veilig wees om te gebruik?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Beretta 9mm
BRNO .22
Lee Enfield .303 Brit
Howa 308 Win
BRNO .22
Lee Enfield .303 Brit
Howa 308 Win
-
wlm
- Hero Member

Re: MP200
JAN
Dit lyk gevaarlik, ek sal dit kom verwyder!
Die roes op die blik hinder my maar as die kruit nie dampe afgee, kleurverandering het, of klonte vorm nie sal ek dit gebruik.
Onthou net dat ladings vir handwapens klein hoeveelhede is. Dus meer ladings per blik kruit en dus laer koste as vir geweerkalibers. Besluit of dit die moeite werd is om die risiko te loop deur "suspect" kruit te gebruik. Skade aan jou wapen of liggaam is nie die besparing op kruit werd nie.
Dit lyk gevaarlik, ek sal dit kom verwyder!
Die roes op die blik hinder my maar as die kruit nie dampe afgee, kleurverandering het, of klonte vorm nie sal ek dit gebruik.
Onthou net dat ladings vir handwapens klein hoeveelhede is. Dus meer ladings per blik kruit en dus laer koste as vir geweerkalibers. Besluit of dit die moeite werd is om die risiko te loop deur "suspect" kruit te gebruik. Skade aan jou wapen of liggaam is nie die besparing op kruit werd nie.
- Capt. Yoda
- Hero Member

As die kruit nie rooi stof binne het nie en normaal ruik kan jy ma laat waai
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
OosKaapJagter
- Hero Member

Ek sou dit gebruik.
- Cobus Wessels
- Full Member

Kruit wat nog daai effe soet reuk het is 100.
Kruit wat af is ruik suur.
As jy onseker is...laat jou vrou ruik. Wetenskaplik het vrouens beter reuksintuig
Sent from my SM-G991U1 using Tapatalk
As jy onseker is...laat jou vrou ruik. Wetenskaplik het vrouens beter reuksintuig
- Capt. Yoda
- Hero Member

Jy sal dadelik ruik of dit anders as normale kruit ruik, jy sal nie hoef te wonder nie. Dit sal soos swael ruik as dit af is
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
Klein Chris
- Hero Member

Cobus Wessels wrote: Tue May 09, 2023 7:02 pm Kruit wat nog daai effe soet reuk het is 100.
Skiet bly maar lekker