tariomix

Enige iets pas hier/ discuss anything here
Kolhasie
Hero Member
Hero Member

tariomix

Post by Kolhasie »

Wie van julle doen dit ook?

Hoe vorder julle?

Wat is julle opinie?

Glo hier is nog manne wat dit speel.

Deel bikie
Last edited by Kolhasie on Sun Apr 03, 2022 6:31 pm, edited 1 time in total.
Kolhasie
Hero Member
Hero Member

Re: tariomix

Post by Kolhasie »

Letwel sover lyk dit vir my of dit werk.
hierswolf
Full Member
Full Member

Post by hierswolf »

Probeer daai R80k onttrek en laat ons weet hoe dit gaan.
Kolhasie
Hero Member
Hero Member

Post by Kolhasie »

hierswolf wrote: Sun Apr 03, 2022 12:08 pm Probeer daai R80k onttrek en laat ons weet hoe dit gaan.
Ek het al van hulle onttrek en gebruik maar nie alles nie.
OosKaapJagter
Hero Member
Hero Member

Post by OosKaapJagter »

Google die naam Louis Liebenberg. Kyk in watter besighede hy betrokke was voor Tariomix en met wie hy assosieer.

Besluit dan self of julle daar wil belê.

Ek self sal nie aan die skema raak met 'n tang nie. Onthou net dat indien 'n skema wel onwettig is (nie iets wat ek beweer nie), word diegene wat voordeel getrek het daaruit ten koste van latere "beleggers" self aanspreeklik gehou vir winste wat hulle gemaak het. Die blote feit dat 'n mens met 'n R5000 belegging etlike maande later sit met R80 000 "wins" sê iets is nie pluis nie.

As iets te goed klink om waar te wees, dan is dit gewoonlik...
Kolhasie
Hero Member
Hero Member

Post by Kolhasie »

OosKaapJagter wrote: Sun Apr 03, 2022 2:56 pm Google die naam Louis Liebenberg. Kyk in watter besighede hy betrokke was voor Tariomix en met wie hy assosieer.

Ek self sal nie aan die skema raak met 'n tang nie. Onthou net dat indien 'n skema wel onwettig is (nie iets wat ek beweer nie), word diegene wat voordeel getrek het daaruit ten koste van latere "beleggers" self aanspreeklik gehou vir winste wat hulle gemaak het. Die blote feit dat 'n mens met 'n R5000 belegging etlike maande later sit met R80 000 "wins" sê iets is nie pluis nie.

Soos ek verstaan was dit eers onwettig ja oor hulle nie tax betaal het nie. Intussen is hulle goed reg gestel en tax word betaal.

Ek weet op n tyd was dit as n scam genoem oor mense baie geld ingesit het en verloor het oor die regering die rekeninge gestop het agv die tax storie
Toxxyc
Hero Member
Hero Member

Post by Toxxyc »

Dis nie al nie: https://mg.co.za/article/2015-04-16-mar ... honeytrap/

Ek wil nou nie snaaks wees nie maar as 'n man gesien word as "family" van die Italiaanse mafia en dan nog wil sê sy goed is wettig, dan moet ek vir jou sê ek ruik 'n in die gras. Of 'n slang in die drinkwater. Of iets. Die "family" waarmee hy verbind is:

"Antonino Messicati Vitale, 40 , a rising star in the Sicilian Cosa Nostra is wanted for various mafia crimes involving murder, human trafficking and illegal arms trade."

Ja nee kyk, ek hou maar my geldjies elders.
tau
Hero Member
Hero Member

Post by tau »

OosKaapJagter wrote: Sun Apr 03, 2022 2:56 pm Google die naam Louis Liebenberg. Kyk in watter besighede hy betrokke was voor Tariomix en met wie hy assosieer.

Weet niks van die plan of hoe wettig dit is nie.

Wat ek wel kan waarsku teen,

Twee van my vriende het met Pretorius se skema geld belê en besef iets is nie pluis nie en het hulle geld en stewige winste ontrek na 'n tydtjie en lank voor die bom gebars het. Albei moes jare later hulle deel van die winste terug betaal. Ek een was 'n dame wat met haar deel van haar winste eiendomme gekoop het.

Dit is nie net die laaste ou in die pakkie wat verloor nie.
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
Diesel Dog
Hero Member
Hero Member

Post by Diesel Dog »

Koop eerder drank dan kan jou geld in jou kop rente trek! :laugh:

DD
swc-tr
Hero Member
Hero Member

Post by swc-tr »

Werk die piramiede skema nog?
Dis 6" agter die kolf wat tel!
"A fool with a tool, is still a fool."
Toxxyc
Hero Member
Hero Member

Post by Toxxyc »

Kolhasie
Hero Member
Hero Member

Post by Kolhasie »

Myne loop sover nog mooi. My goed is so dat ek niks kan verloor nie. my geld wat ek ingesit het is ontrek. Ek speel net met sy geld
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Ek het nie n clue hoe die tariomix werk nie maar daai is een van die domste goed wat ek nog gesisen het, positives is die website het n valid SSL cert en n Trend Micro trust hom maar die negatives is min mense besoek die site en die site verkoop fake goed :laugh:
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Riaan Kriel
Hero Member
Hero Member

Post by Riaan Kriel »

As iets te goed is om waar te wees.......... is dit gewoonlik te goed om die waarheid te wees.....
Toxxyc
Hero Member
Hero Member

Post by Toxxyc »

Kolhasie wrote: Fri Jun 24, 2022 8:45 am Myne loop sover nog mooi. My goed is so dat ek niks kan verloor nie. my geld wat ek ingesit het is ontrek. Ek speel net met sy geld
Hou maar die onttrekte geld ook beskikbaar. As die plek toegemaak word kan almal wat onttrek het gedagvaar word om die "wins" terug te betaal.
Toxxyc
Hero Member
Hero Member

Post by Toxxyc »

Capt. Oblivious wrote: Fri Jun 24, 2022 8:56 am
Ek het nie n clue hoe die tariomix werk nie maar daai is een van die domste goed wat ek nog gesisen het, positives is die website het n valid SSL cert en n Trend Micro trust hom maar die negatives is min mense besoek die site en die site verkoop fake goed :laugh:
Om 'n legit SSL Cert te kry is deesdae sommer gratis. Probleem is verder het ek gelees vroeer dat van hulle rekeninge blykbaar gevries is onlangs weens ondersoeke en so aan.

Maar dis maar net wat ek sê en sien. Ek glo nie in 'n ding waar jy geld insit en sommer-so wins terugkry in sulke mates nie. Dit maak nie sin nie. As dit sin gemaak het sou ouens met dik skille dit ingedruk het en bitter ryk geword het.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Hier by ons het Marietjie se skema baie manne se pensioene opgevreet en lewe hulle baie swaar. Toxxy praat die waarheid. Vriende van my moes hul rente aan die prokureurs gaan terugbetaal. So belegging is weg en geen dividend meer oor nie.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Image
Goed, beter, 6millimeter!
Ralph Badenhorst
Hero Member
Hero Member

Post by Ralph Badenhorst »

pakkie man

:laugh:
Grenslyn
Sr. Member
Sr. Member

Post by Grenslyn »

Gaan kyk bietjie "Onthul" episode 2 op catch-up. Ek dink dit is op VIA. My bek het letterlik oopgehang! Die man is 'n hanswors.
Hein
Toxxyc
Hero Member
Hero Member

Post by Toxxyc »

Daarsy, maar mense hoor mos met hulle holle.
Gawie(13mm)
Hero Member
Hero Member

Post by Gawie(13mm) »

Gierigheid dryf mense tot 'n blindheid vir dwaasheid!
Mnr Liebenberg se streke is besig om 'n menigte mense se lewens te verwoes, maar hy het hul net tot by die water gebring.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
gbvl
Sr. Member
Sr. Member

Post by gbvl »

tripodmvr wrote:Hier by ons het Marietjie se skema baie manne se pensioene opgevreet en lewe hulle baie swaar. Toxxy praat die waarheid. Vriende van my moes hul rente aan die prokureurs gaan terugbetaal. So belegging is weg en geen dividend meer oor nie.
Ja nogal sleg die tipe goed. Destyds my huis by n oom gekoop wat ook by Marietjie belê het. Dit eers uitgevind na die balju paar maande later aan my deur kom klop het vir skulde op die belegging en toe moes verduidelik en bewys die eiendom het eienaars verwissel. Nie net het die oom al sy geld verloor toe die skema vou nie maar moes ook n hele paar jaar se opbrengste uit die skema terugbetaal met rente. Sodra daar enige rekords van transaksies is is jou poef in die pos en kom haal hulle jou goed plus ekstra. Die meesterbrein kom baie kere redelik skotvry af want hulle weet hoe. Die geld ingevorder word dan ook meestal aan regs en admin kostes betaal want die goed vat jare om af te handel.

Sent from my SM-G990E using Tapatalk

Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Het die van julle wat geld ingesit het dit darm betyds uitgekry?
https://maroelamedia.co.za/nuus/sa-nuus ... is-geneem/
Goed, beter, 6millimeter!
Chevvy SS
Hero Member
Hero Member

Post by Chevvy SS »

Diegene wat wins gemaak het sal moet terugbetaal.
Post Reply