Geweer smit in PTA area (of as hy regtig goed is, enige plek in Suid Afrika) - WIE ??
- SinWolf
- Full Member

Geweer smit in PTA area (of as hy regtig goed is, enige plek in Suid Afrika) - WIE ??
Ek is raadop...
Sukkel nou net te veel met my geweer...
Enige goeie verwysings na 'n geweer smit? Daar is so baie mense daar buite wat voorgee hulle is 'n geweer smit, en dan is daar lelike stories van hoe die manne gewere op voeter....
Julle is welkom om PM te stuur as julle nie hier wil plaas nie...
As wapen lisensies nie so moeilik was nie, het ek hom al lankal in die asblik gegooi...
Maar sal dalk ma custom loop of iets moet fit...
Dankie
Sukkel nou net te veel met my geweer...
Enige goeie verwysings na 'n geweer smit? Daar is so baie mense daar buite wat voorgee hulle is 'n geweer smit, en dan is daar lelike stories van hoe die manne gewere op voeter....
Julle is welkom om PM te stuur as julle nie hier wil plaas nie...
As wapen lisensies nie so moeilik was nie, het ek hom al lankal in die asblik gegooi...
Maar sal dalk ma custom loop of iets moet fit...
Dankie
-
HeinM
- Sr. Member

Re: Geweer smit in PTA area (of as hy regtig goed is, enige plek in Suid Afrika) - WIE ??
Terry Harrison in die Kaap is sekerlik een van die beteres, maar daar in Gauteng is darem seker ook goeies...
Groetnis!
Groetnis!
- DWB
- Hero Member

Re: Geweer smit in PTA area (of as hy regtig goed is, enige plek in Suid Afrika) - WIE ??
Dawie Nel van Marksman Arms in Pretoria help ook graag.
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
-
Eugene
- Hero Member

Chrisjan Diederiks in Roodepoort.
Aim small, miss small
- Arnold
- Hero Member

Terry werk lankal nie meer aan gewere nieHeinM wrote: Thu Jul 08, 2021 11:38 am Terry Harrison in die Kaap is sekerlik een van die beteres, maar daar in Gauteng is darem seker ook goeies...
Groetnis!
-
Basie2
- Sr. Member

Klerksdorp - Gert le Roesch
JJ Wapens - Kroonstad
Beide bostaande het vir my goeie diens gelewer EN indien daar fout is spandeer JJ Wapens tyd saam met jou EN tot my skande moes ek erken dit was die scope wat ek opgesit het, wat foutief was.
Net die mense wat werk maak foute
My 2c
Sent from my iPad using Tapatalk
JJ Wapens - Kroonstad
Beide bostaande het vir my goeie diens gelewer EN indien daar fout is spandeer JJ Wapens tyd saam met jou EN tot my skande moes ek erken dit was die scope wat ek opgesit het, wat foutief was.
Net die mense wat werk maak foute

My 2c
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Lapua
- Sr. Member

-
HeinM
- Sr. Member

-
Robert M
- Newbie

Willem Nel by classic arms witbank
- SinWolf
- Full Member

Dankie ouens... Is daar nie nog manne hier naby aan my nie? Anders sal ek maar moet uit kontrakteur 
-
3kus
- Full Member

Danie Joubert, Freeborn Arms, Pretoria
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
.22LR / 308 Win / 6.5x55 SE / 6.5CM / 7 RSAUM / 338WM / 375H&H / 9mm
- Bonesjara
- Jr. Member

X3DWB wrote:Dawie Nel van Marksman Arms in Pretoria help ook graag.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
-
Wouter Roets
- Administrator

Andries Moller kan jy ook maar gerus probeer. Hy is in Centurion.
- Frederik
- Hero Member

Hier is paar goeie verwysings hierbo maar wat is eintlik verkeerd met die geweer?
Nog 'n stem vir Dawie.
Nog 'n stem vir Dawie.
- SinWolf
- Full Member

Na 650 rondtes die afgelope 3-4 maande, het ek nog nie 'n 0.5 MOA lading nie... As ek groepe skiet dan is die greope op average tussen 1.5-3 MOA...Frederik wrote: Thu Jul 08, 2021 7:11 pm Hier is paar goeie verwysings hierbo maar wat is eintlik verkeerd met die geweer?
Nog 'n stem vir Dawie.
- Bonesjara
- Jr. Member

Ek het n splinternuwe sako 243 gekoop en het bokse en bokse rak ammo, toe klomp gelaaide ammo uitgeskiet. Nooit mooi geskiet. Dawie en Oom Koos by Marksmans het hom beetgehad en daarna het hy sub moa geskiet met pmp's. Duidelike drukpunt gehad.
-
JDEls
- Full Member

Jy gaan ver soek om 'n beter wapensmid te kry as Andries Moller in Centurion.
Hy bou baie Bisley en Fklas gewere.
Vra maar rond in die Bisley gemeenskap, hulle sal kan getuig.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Hy bou baie Bisley en Fklas gewere.
Vra maar rond in die Bisley gemeenskap, hulle sal kan getuig.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
-
Klein Chris
- Hero Member

Jy kan Eldrich van Accurate Arms ook probeer
Nog n stem vir Dawie
Gaan praat met Oom Kassie by Pretoria Arms. Hy is nie n wapen smit nie maar n kundige herlaaier
Nog n stem vir Dawie
Gaan praat met Oom Kassie by Pretoria Arms. Hy is nie n wapen smit nie maar n kundige herlaaier
Skiet bly maar lekker