Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ghries wrote: Thu Jun 17, 2021 10:37 am
Dit klink baie lekker, geluk met die mooi skote. Enige terugvoer oor die terminale gedrag van die Scenars op lyf skote?
Sent from my DUB-LX1 using Tapatalk
Met die agter die blad skote is die punt reg deur met minimale vleis skade. Het in beide gevalle albei ribbes getref, uitgangswond was so 30mm groot nie een van die bokke het verder as 10tree gevorder nie.
Die skoot wat my pel geskiet het op 280m het bladbeen getref, gedeflekteer en ‘n handpalm grote uitgangswond gelos.
My nekskoot op 350m het ek herwin onder die vel agter die blad(frontale nekskoot) die mantel en hulsel het die koeël het geskei en kon slegs die koper hulsel herwin.
My opinienis dat dienpunte goed werk vir agterdieblad skote op kleiner wild. Waar hy been tref gaan jy baie skade hê.
Anschutz 22LR
Howa 223 Rem
BRNO 243 Win
Howa 6.5 CR
Tikka 7mm RSAUM
Dagsê
Ek het onlangs drie takbokke op Fairfield naby Napier gejag. Twee was ooie en een 'n jong rammetjie (alles vir die pot, daarom nie die groot stags nie). Ek het my .30-06 met GS Custom se nuwe 150gr-koeëls gebruik. Die lading wat ek gebruik het was 51gr S355 en wat die trompsnelheid is weet ek nie - skat dis in die omgewing van 2700vps. Wat wel saak maak, is dat ek weet waar die roer skiet tot op 300m met die koeëls. DIe eerste bok is op 170m geskiet in die laatmiddagskemer. Sy het skuins na my toe gestaan en die koeël is op die punt van die naaste blad in en op die verste rib uit (nie pens gevang nie). Sy het sowat 30m gehardloop en geval. Die tweede ooi (foto) is op 252m geskiet en ook skuins van voor (baie amper reg van voor). Die koeël is deur die blad maar het die bladbeen gemis, toe deur die regterlong en lewer asook die grootpens en daarna deur die boud sonder om been te vang waarna dit uit is. Die bok het seker sowat 40m of so gehardloop en dood neergeslaan. Uitgangswond was net groter as kalibergrootte en die skade aan die boud was gering, ons kon al die vleis gebruik. Waarvan ek gehou gehou het is dat die pens nie aan flarde geskiet is soos met loodkernkoeëls nie. Skiet jy 'n bok reg van voor of skuins van voor met 'n loodkern en tref die pens, is dit gewoonlik 'n helse gemors. Met hierdie bok was dit nie die geval nie en ek kon die pens in die veld uithaal sonder om die vleis vol pensmis te kry - effens groter as kalibergrootte gaatjie in en uit.
Die rammetjie is op 80m agter die kop geskiet wat natuurlik byna die helfte van die kopbeen verbrysel het.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Middel-Augustus vat ons die pad Pearston/Somerset-Oos se kant toe. Kan nie wag nie. Dit bly maar 'n voorreg. Dit is altyd 'n baie lekker maar baie harde jag in daardie geweste se berge.
tripodmvr wrote: Sun Jun 20, 2021 7:48 pm
Naby Boshof hierdie ram kon skiet met die 243AI en 85gr TSX koeël. Bakkiejag synde dit die reëls van die plaaseieinaar was.
Daardie skoot op so 200m geneem. Selfs met min mense op die voertuig is dit nie 'n goeie platform om vanaf te skiet nie. Die bok effens hoog getref en hy het nie juis gewys dat hy geraak is nie.
Hy het aanvanklik oor 'n lae randjie verdwyn en my effens bekommerd gehad. Ons het om die randjie gery en terug geloop. Hom maklik bo die kniehoogte gras gesien. Nie watwonderse horings nie, maar so 37,5kg uitgeslag. Mooi diknek ram.
Die koeël is regdeur. Barnes het weereens sy werk perfek gedoen
Ek het ook tyd in skuilings deurgebring om springbokke voor te sit. Die het egter nooit nader as 500m aan my gekom nie.
Ek het egter heelwat besoekers gehad. Beide waaierstert en stokstert meerkatte gewaar. Die voël spesies was 'n verrassing. Rooibors en gewone laksman, mikstert byevanger, spegt, ringnekduif en koringvoël het naby my kom kuier. Iets om te waardeer en die tyd om te kry.
tripodmvr wrote: Mon Jun 21, 2021 12:41 pm
Ek het ook tyd in skuilings deurgebring om springbokke voor te sit. Die het egter nooit nader as 500m aan my gekom nie.
Ek het egter heelwat besoekers gehad. Beide waaierstert en stokstert meerkatte gewaar. Die voël spesies was 'n verrassing. Rooibors en gewone laksman, mikstert byevanger, spegt, ringnekduif en koringvoël het naby my kom kuier. Iets om te waardeer en die tyd om te kry.
Driepoot, dit is die lewe!!! Hier in die betonoerwoud waar ons vasgevang is, waardeer ons daardie natuurlewe ongelooflik. Soos hier by ons, sien ons nie meer die berge raak nie, maar as 'n vlakteman hier kom, bewonder hy/sy dit.
Smaak my jy is nog nie lekker vertroud met bakkiejag nie. As die gasheer nie 'n goeie skietkussing op sy bakkie het nie, het ek my skietarm ('n produk van Heinz Petersen) in my voertuig om te gebruik. En, as die donners op die bakkie nie wil stilstaan nie, help 'n paar gruwelike knope om die situasie te beredder!!!
Julle jag saam amateure op bakkies lyk dit my. As daai Cruiser stop word daar net genominate, afstand gegee en een man maak n aanmerking oor die wind dan klap die skoot, niks van stil staan en sulke nonsies nie
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Capt. Oblivious wrote: Mon Jun 21, 2021 1:04 pm
Julle jag saam amateure op bakkies lyk dit my. As daai Cruiser stop word daar net genominate, afstand gegee en een man maak n aanmerking oor die wind dan klap die skoot, niks van stil staan en sulke nonsies nie
Almal het nie altyd die voorreg om drie pro's agter op 'n bakkie te he nie!
Ons was al 9 saam agter op n Cruiser, Oom moet sien hoe gaan dit dan
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Ons was al 9 saam agter op n Cruiser, Oom moet sien hoe gaan dit dan
In my geestesoog sien ek: Een wat skiet, een wat range, een wat wind aandui en ses met een hand op die reeling en ander hand met 'n bier om lekker te balanseer.
Net soo
Tikka SuperVarmint 260 Rem
Tikka SuperVarmint 300 WinMag
Howa 243 Win
Howa 22-250 Rem
BRNO Mod 2 .22
Tikka GRTech 22-250 Rem
Net soo
Net so, Viljoen, dan word die bok se handbriek opgetrek deur sy regter agterpoot af te skiet en dan die linker voorpoot en om dit mee af te rond, 'n pensskoot met 'n 270 dan is die pens ook sommer getrek! Niks nonsies nie!!
Net soo
Net so, Viljoen, dan word die bok se handbriek opgetrek deur sy regter agterpoot af te skiet en dan die linker voorpoot en om dit mee af te rond, 'n pensskoot met 'n 270 dan is die pens ook sommer getrek! Niks nonsies nie!!
Net soo Oom
Tikka SuperVarmint 260 Rem
Tikka SuperVarmint 300 WinMag
Howa 243 Win
Howa 22-250 Rem
BRNO Mod 2 .22
Tikka GRTech 22-250 Rem
Gooi more oggend los op my 29ste agtereenvolgonde springbok jag op die selfde plaas met die selfde kern groepe manne. Met die jare het ons al 14 van ons jagmaats onder die langbome ingespit my wens is om die 30jaar vol te maak.