Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
3kus wrote:Vandag my kaarties opgetel, +-6 weke nadat lisensies goedgekeur is. Daar het baie nuwe kaarte ingekom vanaf CFR en more kom daar nog n vrag na Olifantsfontein SAPS. Darem goeie nuus...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Self vandag my kaartjies opgetel. Toe ek my vuurwapen by Safari gaan optel was ek die 24ste een vir die dag.
Die mense by CFR het nou nuwe verskoning wat ek vanmore gehoor het!
My aansoek vir nuwe wapen was ingegee 8 Desember 2020 toe staan alles lank stil my DFO laai dit toe op stelsel 30 Januarie 2021 en nou van daar af mag jy eers besigheids dae tel nie van wanneer af jy dit ingee nie!!!!
Stephan86 wrote: Wed May 05, 2021 3:53 pm
My lisensie is 13 Sept ingedien, na 3 maande by DFO en nog tyd is my aansoek al by "For Consideration" van 19 April. Hoop ek kry die Approved binnekort.
Ek het darm nou agter die kap van die byl gekom oor hoekom my "In Consideration" so lank neem. My betaling se reference en my aansoek reference ooreenstem nie. Nou moet hul goed op die stelsel verander en dit is 'n groot gemors.
.22 LR Webley & Scott Xocet
.243 Win Tikka T3
.308 Win Sako 85
.375 H&H Steyr Mannlicher Mod S.
12 Ga Franchi Affinity
Glock 19
Glock 43X
Bern wrote:Hoe gemaak as n aansoek al van 1 Maart 2021 lê by Provinsiaal in Belville?
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Provinsiaal is nie haastig nie, ek het my Sec 13 hernuwing by Bellville ingegee 2020/07/27 en hy het 204 werksdae geneem om te sê "completed" op 2021/05/06
Bern wrote:Hoe gemaak as n aansoek al van 1 Maart 2021 lê by Provinsiaal in Belville?
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Provinsiaal is nie haastig nie, ek het my Sec 13 hernuwing by Bellville ingegee 2020/07/27 en hy het 204 werksdae geneem om te sê "completed" op 2021/05/06
Wag nou vir die kaartjie
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Dis ontstellende nuus..myne is n nuwr aansoek wat nog die cfr berg ook moet klim...
160 dae..... Is nou al moeg opgelees oor 7-08 se ladings en dinge! Tyd om te speel! Enige goeie nuus oor die druk van die kaartjies? As ek hierbo kyk gebeur dinge darem so met tye...
.22-250 Rem - Savage Mod 12 LPV
7mm-08 Rem Custom
.375 H&H Mag - Win mod 70 pre-'64
450 400 3" Dubbel
Johan Nel wrote:Ekself het vandag my kaartjie vir my 6.5 X 55 by ons DFO kantore in Nelspruit gaan afhaal.
Hi Johan het hulle jou laatweet dat jy die kaartjie kan gaan optel?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Nee, ek het die kans gevat en gaan navraag doen by die DFO. Dit was reeds meer as ses weke sedert die lisiensie goedgekeur was. Met die lisensie vir my .303 en hernuwing van my bevoegdheid was dit dieselfde. Geen vooraf sms of kennisgewing. Met navraag was dit wel by die DFO
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter
Dink die DFO's bel of SMS meer nie. Het self net opgedaag vir my 9 mm so 3 maande terug en weer so 6 weke terug vir my .22.
Dink mens moet maar net onwillekeurig daar Gaan draai
My 30-06 Musgrave Mod80 self gemotiveer en aansoek ingedien by Polokwane DFO 24 Maart 2021. Received at CFR and in process 14/04, in preparation for consideration 01/06, 07/06 for consideration, licence approved 08/06. 10 weke!
Nou net duim vashou kaartjie kom ook in rekord-tyd.
Groete, met 'n smile.
Vat genoeg skietgoed veld toe, daar's nie winkels nie.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
Na 'n besige dag by die werk sien ek vanaand 'n SMS dat my artikel 16 kaartjie vir 'n CZ-75 afgehaal kan word. Die aansoek (ook self gemotiveer) is einde November ingehandig. Tussen toe en nou het ek niks gehoor nie.
Nou net duim vashou dat rede sal seëvier wat die beoogde wetswysiging betref!