Rubber beskerming van kolf
-
geelslang
- Sr. Member

Rubber beskerming van kolf
Goeie dag almal
Ek sien by kompetisies die manne het sulke rubber beskerming vir hul kolwe wat op die voorgreep geplak is en beskerm teen klippe ens.
Wie van julle gebruik dit en wat presies is dit wat julle op plak. Ek het nou vir my 'n lekker kompetisie geweer gebou en wil graag my kolf beskerm, mens is mos maar jammer vir die goed.
Groete
Ernst
Ek sien by kompetisies die manne het sulke rubber beskerming vir hul kolwe wat op die voorgreep geplak is en beskerm teen klippe ens.
Wie van julle gebruik dit en wat presies is dit wat julle op plak. Ek het nou vir my 'n lekker kompetisie geweer gebou en wil graag my kolf beskerm, mens is mos maar jammer vir die goed.
Groete
Ernst
-
savage(P Coetzer)
- Hero Member

Re: Rubber beskerming van kolf
Geelslang ek het n ou drukpomp se airtank bladder gevat en hom opgesny en geplak. Werk soos n bom
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Ernst, die rubber matte is by die meeste ingenieursverskaffers te kry in groot rolle van omtrent 'n meter wyd. Kyk bietjie by jou naaste Builders of Mica in die afdeling waar die "weather strips" aangehou word. Die ou hout op-wip garage deure het so 'n strook aan die onderkant gehad en moet met die tyd vervang word.

Dont make expensive noise! Make the first shot count!
- tripodmvr
- Administrator

Gawie, lyk asof jy dit al ingespan het. Dankie vir die inligting. Vir my sal die tipe gom die belangrikste wees om te verseker dat jou hout nie beskadig word nie d.w.s. iets wat maklik verwyder of vervang kan word sonder om die vernis of hout te beskadig.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
Toxxyc
- Hero Member

Wat van daardie camo tape goed?
-
Ockert1992
- Hero Member

Ek gebruik sommer regte "DUCT" tape. 'n Laag of twee werk baie goed. Is maklik om te plak en weer weer te vervang. Daar is 'n groot verskeidenheid kleure beskikbaar.
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Gewone " Contact" gom werk die beste. Onthou dat die meeste manne en dames deesdae met gelamineerde of sintetiese kolwe uitgerus is. Asetoon haal maklik die gom af.tripodmvr wrote: Wed Oct 28, 2020 10:43 am Gawie, lyk asof jy dit al ingespan het. Dankie vir die inligting. Vir my sal die tipe gom die belangrikste wees om te verseker dat jou hout nie beskadig word nie d.w.s. iets wat maklik verwyder of vervang kan word sonder om die vernis of hout te beskadig.
Soos Ockert noem werk 2 of 3 lae "Duct-tape" net so goed.
- joe rocket
- Hero Member

Koop Gaffer tape. Lyk soos duct tape maar los nie die gom lagie agter nie.
GROETE
- SakoTrippel2
- Hero Member

3mm Bench Rubber werk ook goed,en hy het 'n fyn maar "textured" oppervlakte.
Lyk my dis presies soos die wat oom Gawie hierbo wys.
Groete
Frans
Groete
Frans
Sako 30-06, Sako 308, 2 X Sako 222, Savage LRP 243 Ackley, P.Beretta A300 12ga, Howa 6.5 Creed, Glock 19 G4 9mm, Mini Mauser 22LR, Savage Stevens 410, Rossi 38Sp, LLAMA 22LR Pistool, LM4 223(5.56x45)
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Jy is in die kol met jou rubber mat.SakoTrippel2 wrote: Wed Oct 28, 2020 1:24 pm 3mm Bench Rubber werk ook goed,en hy het 'n fyn maar "textured" oppervlakte.
Groete
Frans
...as jy my nog een keer "Oom", dan is jy van nou af "Fransie"!
- SakoTrippel2
- Hero Member

Ek sal stick met Oom, almal noem my klaar Fransie
Groete
Frans
Sako 30-06, Sako 308, 2 X Sako 222, Savage LRP 243 Ackley, P.Beretta A300 12ga, Howa 6.5 Creed, Glock 19 G4 9mm, Mini Mauser 22LR, Savage Stevens 410, Rossi 38Sp, LLAMA 22LR Pistool, LM4 223(5.56x45)
- Gian_dP
- Hero Member

Ek het ook van daai rubber wat Gawie voorstel op my kolf. Werk baie goed om te beskerm. Gee ook bietjie greep as jy kolf teen gladde oppervlak moet rus, wat "duct tape" nie bied nie.
Tape is wel makliker om op te sit.
Wat goed werk met die rubber, is om breër stuk te neem as wat jy nodig het. Afhangend van hoe groot oppervlak jy wil toemaak, sny gate oop vir magasynkas/vloerplaat en "swivel stud". Veral stud se gat moet groot genoeg wees om maklik jou geweerbelt/bipod te monteer en af te haal.
Smeer kontakgom op rubber en kolf, verder op kolf as wat jy rubber wil hê. As die kontakgom amper droog is, plak rubber op kolf en draai met maskeerband of elektiese "tape" vas. Los tot gom droog is. Haal tape af en sny die rubber versigtig om te pas soos jy dit wil hê. Trek oortollige rubber af en maak kolf skoon met asetoon. Dit help dat die rand van die rubber mooi stewig geplak is en nie so maklik lostrek nie.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Tape is wel makliker om op te sit.
Wat goed werk met die rubber, is om breër stuk te neem as wat jy nodig het. Afhangend van hoe groot oppervlak jy wil toemaak, sny gate oop vir magasynkas/vloerplaat en "swivel stud". Veral stud se gat moet groot genoeg wees om maklik jou geweerbelt/bipod te monteer en af te haal.
Smeer kontakgom op rubber en kolf, verder op kolf as wat jy rubber wil hê. As die kontakgom amper droog is, plak rubber op kolf en draai met maskeerband of elektiese "tape" vas. Los tot gom droog is. Haal tape af en sny die rubber versigtig om te pas soos jy dit wil hê. Trek oortollige rubber af en maak kolf skoon met asetoon. Dit help dat die rand van die rubber mooi stewig geplak is en nie so maklik lostrek nie.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Howa .300 WM
Musgrave .308
Gamo CFX .177
Howa/Krieger 6XC
Howa .243AI
Howa .300 WM
Musgrave .308
-
LouisC
- Full Member

Geelslang.
Ek en Deon het die verkoop van daardie rubber by Riempies ook n forum lid oorgevat.
Die rubber het sy eie gom, jy knip hom soos jy wil en plak hom. Fininsh hom af met pratley se “wondafix car”.
Eks in Koster, Noord wes.
Deon is naby Kroonstad.
Ek sal vir jou fotos stuur, stuur my net my n wa
Louis 0722858600
Deon 0824975612
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Riempies (Revo)
- Jr. Member

Louis C, dankie maat.
Baie van die manne weet hoe lekker dit werk wat dit al opgesit het soos jy dit hier beskryf. Metode wat ek jare terug gedoen het en dit is baie duursaam, netjies en dit hou. Die afronding met die wonda fix (wat ook rubberrige epoxy is) is baie belangrik sodat die kante nie oplig en gras en stof opgaar nie.
Sterkte en seën
Riempies
Baie van die manne weet hoe lekker dit werk wat dit al opgesit het soos jy dit hier beskryf. Metode wat ek jare terug gedoen het en dit is baie duursaam, netjies en dit hou. Die afronding met die wonda fix (wat ook rubberrige epoxy is) is baie belangrik sodat die kante nie oplig en gras en stof opgaar nie.
Sterkte en seën
Riempies
Only a sinner, saved by Gods grace !!