.22 Erfstuk - Raad Benodig Met “Restorasie”

Springkudu
Hero Member
Hero Member

.22 Erfstuk - Raad Benodig Met “Restorasie”

Post by Springkudu »

Indien hierdie op verkeerde plek geplaas is vra ek omverskoning en kan geskuif word na die regte plek.

Lang storie kort het my ma haar pa (My oupa natuurlik) se .22 geerf toe ek nog jonk was, dit is ‘n single load Remington The Targetmaster Model 510. My ma het so tyd terug vir my ingelig dat ek die .22 kan vat indien ek belangstel, nadat ek aanvanklik gehuiwer het was daar besluit dat ek wel ‘n plek in my kluis het vir die erfstuk, dit gaan natuurlik nie oor hoe die roer skiet maar meer oor die sentimentele waarde. Mos nie deesdae aldag wat jy oop visier skiet met ‘n single load...... Image
(Verskoon die lang gras, locdown...)

Ongelukkig was daar nie baie mooi na die roer gekyk en ek het dit op myself gevat om dit reg te stel en dit is waar ek julle hulp benodig asb.

Die loop binne lyk nog heel goed maar buite lyk hy bietjie geroes, dit is volgens my oppervlakkige roes so nie te erg en kan reg gestel word met die nodige behandeling (Beplan om maar die loop die laat “blue” en nie ceracote, rede hiervoor is eerstens die koste en tweedens het ek gehoor die “blueing” lyk beter by die “ou” gewere, hier het ek geen kennis. Daar was ook vir my gesê indien ek die loop gaan laat blue moet ek niks aan die loop doen want dit word elk geval gesandblast/beadblast voordat die werk gedoen word??)

My eintlike rede om hier te kom raad vra is oor die kolf, sien fotos aangeheg, ek het hom vandag geskuur maar soek raad oor wat dink julle is die beste, om die kolf te olie of varnish??? Ek persoonlik hou van ‘n natuurlike hout voorkoms wat die olie moontlik sal gee maar hou ook van die “beskerming” wat die varnish gaan bied, weet nie of dit reg sal lyk op die kolf?? Die geweer sal maar min gebruik word, ek skat 3-5 keer per jaar.

Hierdie is my eerste keer dat ek ooit persoonlik aan ‘n geweer werk en moet sê terwyl ek vandag geskuur het was my oupa heeltyd in my gedagtes, hy is oorlede toe ek nog jonk was maar ek het darem goeie herinneringe om aan vas te klou.

Enige raad oor die moets en moenies sal waardeer word. Ek vat hierdie ding aan met geen ondervinding

Image

Image
Image
Image
Image

Sent from my iPhone using Tapatalk
6.5 Creedmoor Howa 24"
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
Fanta300
Hero Member
Hero Member

Re: .22 Erfstuk - Raad Benodig Met “Restorasie”

Post by Fanta300 »

As daar nog duike in die hout is kom hulle maklik uit met stoom. Hou hom oor die ketel wat kook met deksel oop. Ek sou hom olie gee.

https://youtu.be/lSob-1qYLzc
Lynx 300WM, Musgrave .308 Plank , BSA .303, Stevens .22, Howa .308, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi., BRNO 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22, BRNO ZKK 270Win, CZ 243W.
Fanta300
Hero Member
Hero Member

Post by Fanta300 »

Hier is my haelgeweer kolf

Voor
9AAB9E81-35E0-4074-B725-6C41C5F84A64.jpeg
En na:
83A62B7A-D8F8-4740-A360-A0066B0570B3.jpeg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Lynx 300WM, Musgrave .308 Plank , BSA .303, Stevens .22, Howa .308, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi., BRNO 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22, BRNO ZKK 270Win, CZ 243W.
Ds J
Hero Member
Hero Member

Post by Ds J »

Daar is verskillende moontlikhede.

n "London oil finish " vat tyd, maar is pragtig en boonop nog tradisioneel.

Jy kan ook vernis probeer. Smeer n lagie,wag tot hy droog is, skuur hom glad.herhaal.

Of houtwaks soos Waksol of Woodoc as die geweer meer moet werk.
J le Roux
Hero Member
Hero Member

Post by J le Roux »

Dit is 'n lekker projek wat jy aangepak het Koedoe.

Jy sal maklik baie iligting kry oor hoe om 'n London Oil Finish te doen. As jy die tyd insit is daar niks mooier nie.

Ek stel ook voor jy probeer sommer self die blueing. Birchwood Permablue is n doen dit self produk waarmee ek sukses gehad het. Veral omdat dit 'n roertjie met sentimentele waarde is behoort jy dit te geniet om dit self te doen. Moet nie die loop en ander staal skuur nie, verwyder roes met ekstra fyn staalwol.

Geniet dit.
Vat genoeg skietgoed veld toe, daar's nie winkels nie.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
knipmes
Hero Member
Hero Member

Post by knipmes »

Om duike in hout uit te kry met stoom: Probeer n nat linne lap en n soldeerbout. Vou die nat lap n paar keer en plaas dit mooi op die duik. Druk dan die sodeerbout op die lap. Die stoom sal die hout laat uitswel. Jy sal sien/ voel dat die grein op die plek n bietjie grof sal wees. Skuur dit glad met fyn staalwol.
Voorstel: Oefen eers op n afval stukkie plank.
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Ek ondersteun wat jy sê Jan....het n vadoek en strykyster gebruik, waar dit makliker is om die temp te beheet en jy kan hom stel om te stoom

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
Silwer
Full Member
Full Member

Post by Silwer »

My skoonpa het ook so Remington, syne is die 511 model. Basies dieselfde geweer net met 'n magasyn. Syne was in soortgelyke toestand, hy het besluit om syne so te los vir sentimentele redes. Ons het wel die geweer gevat dat die geweersmid 'n dovetail sny vir 'n teleskoop (Die plaatjie wat die visier se hoogte stel is weg.) As ek reg onthou, het dit R450 gekos vir die dovetail. Dit was lekker om die glimlag op sy gesig te sien toe ons die eerste keer met die geweer gaan skiet, daai geweer het 'n paar dekades net in die kluis gestaan. Bygesê die Remington skiet nogals nie sleg nie.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

andre007
Hero Member
Hero Member

Post by andre007 »

Springkudu wrote: Tue May 19, 2020 10:43 pm Indien hierdie op verkeerde plek geplaas is vra ek omverskoning en kan geskuif word na die regte plek.

Lang storie kort het my ma haar pa (My oupa natuurlik) se .22 geerf toe ek nog jonk was, dit is ‘n single load Remington The Targetmaster Model 510. My ma het so tyd terug vir my ingelig dat ek die .22 kan vat indien ek belangstel, nadat ek aanvanklik gehuiwer het was daar besluit dat ek wel ‘n plek in my kluis het vir die erfstuk, dit gaan natuurlik nie oor hoe die roer skiet maar meer oor die sentimentele waarde. Mos nie deesdae aldag wat jy oop visier skiet met ‘n single load...... Image
(Verskoon die lang gras, locdown...)

Ongelukkig was daar nie baie mooi na die roer gekyk en ek het dit op myself gevat om dit reg te stel en dit is waar ek julle hulp benodig asb.

Die loop binne lyk nog heel goed maar buite lyk hy bietjie geroes, dit is volgens my oppervlakkige roes so nie te erg en kan reg gestel word met die nodige behandeling (Beplan om maar die loop die laat “blue” en nie ceracote, rede hiervoor is eerstens die koste en tweedens het ek gehoor die “blueing” lyk beter by die “ou” gewere, hier het ek geen kennis. Daar was ook vir my gesê indien ek die loop gaan laat blue moet ek niks aan die loop doen want dit word elk geval gesandblast/beadblast voordat die werk gedoen word??)

My eintlike rede om hier te kom raad vra is oor die kolf, sien fotos aangeheg, ek het hom vandag geskuur maar soek raad oor wat dink julle is die beste, om die kolf te olie of varnish??? Ek persoonlik hou van ‘n natuurlike hout voorkoms wat die olie moontlik sal gee maar hou ook van die “beskerming” wat die varnish gaan bied, weet nie of dit reg sal lyk op die kolf?? Die geweer sal maar min gebruik word, ek skat 3-5 keer per jaar.

Hierdie is my eerste keer dat ek ooit persoonlik aan ‘n geweer werk en moet sê terwyl ek vandag geskuur het was my oupa heeltyd in my gedagtes, hy is oorlede toe ek nog jonk was maar ek het darem goeie herinneringe om aan vas te klou.

Enige raad oor die moets en moenies sal waardeer word. Ek vat hierdie ding aan met geen ondervinding

Image

Image
Image
Image
Image

Ek het presies dieselfde roer by my Pa ge erf, hyt wel n teleskoop op, die Botha's se oge is nie een op standaard nie. Daar is n trick met sy sneller en man maak hom lekker lig, daars geen veertjies om te modify nie, dis maar poleer, poleer jy hom te kwaai het jy probleme, wees maar versigtig. Baie akurate roertjies. Hyt net 1 aksieskroef, gebruik Geno se manier om torque op die skroef te stel en jy maak sy groeppies mooi toe. Myne hou van Winchester Super X pille
"Mag ek nooit onthou word vir dit wat ek gejag het nie, maar eerder vir hoe ek gejag het."

Groete

Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
Springkudu
Hero Member
Hero Member

Post by Springkudu »

Baie dankie vir die terugvoer sover.

My idee is om hom net so te hou sonder om scope op te sit en sneller te polish, ek is elk geval te dom vir daai goed. Ek sal later bietjie beter fotos opsit van die kolf, maar ek is baie gelukkig hoe dit uitgekom het, daar is geen duike en 95% van die krapmerke het ek uitgekry.

Ek sal bietjie opvolg oor die olie wat voorgestel is.

Baie dankie ook vir die voorstel om self die loop te blue, ek sal defenitief hierna kyk

6.5 Creedmoor Howa 24"
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
Supacow
Hero Member
Hero Member

Post by Supacow »

EK het self so nommertjie van oupa in die kluis. Was in soortgelyke toestand. Ek het ook die kolf geskuur en gestoom en toe net herhaaldelik geshaftol. Ek hou van die patina en hout look. Stem saam hulle skiet mooi.
Stel 2 clicks links dan flinch jy hom reguit
6x51 Europese Magnum
Springkudu
Hero Member
Hero Member

Post by Springkudu »

Skuus, net nog ‘n vraag, seker ‘n dom vraag maar hier gaan hy, die loop raak aan die kolf, het dit ook ‘n groot impak op ‘n .22 soos op die groter gewere waar die POI sal skuif??

6.5 Creedmoor Howa 24"
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
Vleisie
Sr. Member
Sr. Member

Post by Vleisie »

Watse grit gebruik julle om die hout af te skuur? Ek sien die manne reken tot en met 600grit, wat is vind julle het die beste gewerk vir afronding?
Savage Model 12 .22-250 Rem
Benelli Supernova 12 Br
Savage Custom 6.5Creedmoor
Savage Model 11 .243 Win
Glock 19 Gen 4 9x19mm
Mossberg 402 palomino .22 lever action
Canik TP9 Sub Elite 9x19mm
Howa 1500 338 Win Mag
Springkudu
Hero Member
Hero Member

Post by Springkudu »

Vleisie wrote:Watse grit gebruik julle om die hout af te skuur? Ek sien die manne reken tot en met 600grit, wat is vind julle het die beste gewerk vir afronding?
Vleisie,

Ek kan slegs praat oor my 1 dag se ondervinding, en dit na baie you tube videos en navorsing. Ek het begin met 100 grid om al die erge krapmerke uit te kry, dan gaan ek oor na 150 en daarna 220. Ek weet nie of 600 miskien die finale proses is nie?

6.5 Creedmoor Howa 24"
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
Ds J
Hero Member
Hero Member

Post by Ds J »

60 grit is wild op hout. Gebruik dit vir wegskuur, maar nie afwerk nie.
150 grit is al minder wild, maar werk steeds versigtig.
300-400 grit maak mooi glad.
600 grit is om finaal glad te maak.

Die olie laat die hout swel en bietjie grof word. Dan moet jy hom weer afskuur.
Sommige kabinetmakers / houtwerkers gebruik fyn staalwol vir afronding.

Hoe gladder hy
Vleisie
Sr. Member
Sr. Member

Post by Vleisie »

Myne het nie so baie krapmerke nie, maar die vorige eienaar het hom swart geverf so ek wil die spray paint uit die hout grein uit kry. Ekt gedink om met so 180grit te begin, dan dalk 320 voor ek na iets soos n 600 gaan.
Savage Model 12 .22-250 Rem
Benelli Supernova 12 Br
Savage Custom 6.5Creedmoor
Savage Model 11 .243 Win
Glock 19 Gen 4 9x19mm
Mossberg 402 palomino .22 lever action
Canik TP9 Sub Elite 9x19mm
Howa 1500 338 Win Mag
Ds J
Hero Member
Hero Member

Post by Ds J »

Vleisie wrote: Wed May 20, 2020 5:04 pm Myne het nie so baie krapmerke nie, maar die vorige eienaar het hom swart geverf so ek wil die spray paint uit die hout grein uit kry. Ekt gedink om met so 180grit te begin, dan dalk 320 voor ek na iets soos n 600 gaan.
Krap hom versigtig met n stuk glas of n tapytmes se lem. Dis baie vinniger as skuurpapier, en kan nog steeds maklik weer egalig word.
Sean3006
Sr. Member
Sr. Member

Post by Sean3006 »

Springkudu
Gooi daar vir ons n KWV 10 jaar, dan sit ons bietjie koppe by mekaar.
🤣
.30-06, 6.5CM, .22lr, 9mmP
Fanta300
Hero Member
Hero Member

Post by Fanta300 »

Mens kry "0000" Graad staalwol by goeie hardeware winkels. Gemaak vir sulke werk.
Bigfoot
Sr. Member
Sr. Member

Post by Bigfoot »

"Myne het nie so baie krapmerke nie, maar die vorige eienaar het hom swart geverf so ek wil die spray paint uit die hout grein uit kry. Ekt gedink om met so 180grit te begin, dan dalk 320 voor ek na iets soos n 600 gaan."

Use paint stripper to remove the old paint, not sandpaper.
obasch
Hero Member
Hero Member

Post by obasch »

Vir roesmerkies op die metaal, gebruik eerder 'n brons of koper borseltjie. Jy sal verbaars wees dat die roesmerkies dalk so min is dat jy nie nodig het om te touch-up blue nie. Op die foto's lyk dit of die metaal nog redelik goed is. Die klein skaafmerkies is mos deel van die geweer se geskiedenis.
Toyrsi
Hero Member
Hero Member

Post by Toyrsi »

Ek sou die kolf mooi afskeur en dan met 2K Clearcoat spuit. Na elke laag skuur jy die hele kolf met 800 grid Water skuurpapier(Flat hom). Sit so 4 lae op en skuur dan weer die laaste laag vir daai mat afwerking. Die 2K sal n baie duursame laag van beskerming op die kolf sit.
YOU WEREN'T BORN TO JUST PAY BILLS AND DIE!
Jacques Esterhuyzen
Ds J
Hero Member
Hero Member

Post by Ds J »

Die ou kolwe is gewoonlik redelik droog en het voeding nodig. Begin dus met olie of waks nadat hy afgeskuur is, en daarna kan jy hom seël. Die kolwe wat ek "London oil finish " gedoen het, het ek met turpentyn en gaarlynolie gesmeer en in die son laat staan. Na n paar dae sien n mens dat die olie al stadiger intrek, en dan amper glad nie meer nie.

Nog n moontlikheid is om met n mengsel van byewas en olyfolie te werk om die hout te voed.
Lategan1
Hero Member
Hero Member

Post by Lategan1 »

Ek stem, wees versigtig met te growwe skuurpapier. Dit neem algeheel weg waar jy nie noodwendig wil wegvat nie. Die voorstelle hier genoem deur te stoom of nat te maak, is goed. Dan raak jou probleemarea verhewe met die uitswel en jy fokus eers daarop.

Geniet dit.

Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 8)
Springkudu
Hero Member
Hero Member

Post by Springkudu »

Baie dankie vir al die raad, waardeer. Moet sê ek geniet hierdie projek baie!!!

Vandag die hele aksie uit mekaar gehaal, gelukkig is daar ‘n You Tube video wat dit stap vir stap wys wat baie help. Kolf is nou geskuur met 100, 220 en 400 skuur papier, hy is nou mooi glad, nou moet ek besluit op die finale produk

DS J - Ek moet saamstem, die kolf is baie “droog”. Idee is om een laag Wallnut Stain op te sit en dan 6-10 lae Tru Oil (Soos ek verstaan en videos kyk is dit hoeveel lae die oilie vat). Ek wil nie die kolf te donker maak, maar ook nie te lig. My vraag is as jy die kold olie gaan dit seker donkerder raak, so miskien kan ek dan die stain gedeelte los en direk oorgaan na Tru Oil of nie??

Ek het ook gedink om net Tru Oil op te sit want soos ek al gesien het verdonker hy nogal lekker as jy ‘n hele paar lae opsit. Soveel vrae en onsekerheid op die oomblik

Image

Image

Image

6.5 Creedmoor Howa 24"
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
Post Reply