Wouter Roets wrote: Mon Dec 09, 2019 12:45 pm
Boys
Enige van julle al n n groot been op die groter bokke raakgeskiet met die koeels? Manne ek verstaan absoluut die behepdheid met hoe BC en uniformigheid van die tipe koeels, maar ons praat hier van maksimum 450m skote en diere tot en met eland grote. Wil julle nou wragtag vir my se jy het meer selfvertroue in die tiepe koeels eerder as iets soos n Accubond. Staan diere alewig perfek as julle in die berge gaan jag? Skiet julle nooit n skoot 2 duim weg vanwaar julle gemik het nie? Onthou ons praat hier van n normale geweer met n klip of tak as rus, nie jy op jou vet maag met bi-pods wat eers gebruik was op die hyskraan as supports wat jou geweer daar kom neersit het nie.
Groetnis
Wouter
Nee ek skiet hulle gewoonlik ini kop

maar ek was al by waar baie bokke van blesbok tot zebra/koedoe met tyken koele geskiet is tot andet kant 900m en klomp van hulle het harde been getref en ons het nog net n paar koele terug gekry, meeste van die sagte tyken koels is dwars deur groot bene.
Ek weet julle manne geniet die koper koele maar ek skiet baie eder n groot eld/amax of berger en ek is meer as gemaklik om self n eland met hulle te skiet, soos Geno ok al gewys het met die 143gr elds
Ek het al taamlik in my dommer dae gejag met ttsx, gmx en nosler se etips en swb, bwb, gemsbok en koedoe koei geskiet met hulle so ek het al met al 2 soorte gajag en ek verkies loshande die sagter koels.
Ons gaan seker bq van die spoor en ek stem wel saam dat 400/450m iets soos n accubond nie n slegte keuse is nie
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.