Skiet Tafel
- JurieW
- Full Member

Skiet Tafel
HI Almal
Het iemand al so iets gemaak?
Ek soek n redelike maklike idee wat stabiel genoeg is vir mooi akkuraat skiet en mobiel/kompak/opvoubaar genoeg is om op n agter sitplek van n kar te stoor.
Enige idees is welkom
Groete Jurie
Het iemand al so iets gemaak?
Ek soek n redelike maklike idee wat stabiel genoeg is vir mooi akkuraat skiet en mobiel/kompak/opvoubaar genoeg is om op n agter sitplek van n kar te stoor.
Enige idees is welkom
Groete Jurie
12ga ELG
.223 BRNO
.30-06 Tikka T3 Supervarmint
.223 BRNO
- skollie
- Sr. Member

Re: Skiet Tafel
Jurie...... Ek het 'n blad by Lategaans sementwerke in Wellington gekoop, baie stewig en werk mooi
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
- skollie
- Sr. Member

Jammer...... Ek lees soos my gat..... Jy soek 'n mobiele eenheid!
- JurieW
- Full Member

Thanks Skollie, ja, ek het gekyk na die sement opsie maar n mobile een is maar meer die antwoord, want ek skiet by n paar mense en wil die tafel graag saamvat.
12ga ELG
.223 BRNO
.223 BRNO
-
JohanvB
- Hero Member

My pa het jaaaaaare terug so opvou Black&Decker werkstafel gekoop by een of ander hardeware winkel..
Wel, ek gebruik hom as ek op plase gaam skiet, lig, en vou lekker op.
Wel, ek gebruik hom as ek op plase gaam skiet, lig, en vou lekker op.
-
JohanvB
- Hero Member

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
Ds J
- Hero Member

Ek weet van twee opslaan-skietstutte wat blykbaar baie goed werk. Hulle verskil in die besonderhede maar die beginsels is dieselfde. Dit bestaan uit staalpyp waarvan die punte platgeslaan en geboor is om met boute en moere vas te trek.
Dink aan n staalraam vir n driehoekige tweemantent.
Basies is dit twee driehoeke aan die voor en agterkante waar die ingang van die tent sou wees. Elke driehoek staan met sy twee pote op die grond. Die twee pote van elke driehoek is ook met pyp aan mekaar verbind.
Die bokante van die twee driehoeke, en die pote van die verskillende driehoeke, is met langer pype aan mekaar verbind.
Daar is twee diagonale pype om die raam te verstewig: van elke driehoek se bokant na teenoorstaande driehoek se een poot.
Elke bouer het n ander patent vir n stut om die geweer op te rus.
Hoop dit help.
Dink aan n staalraam vir n driehoekige tweemantent.
Basies is dit twee driehoeke aan die voor en agterkante waar die ingang van die tent sou wees. Elke driehoek staan met sy twee pote op die grond. Die twee pote van elke driehoek is ook met pyp aan mekaar verbind.
Die bokante van die twee driehoeke, en die pote van die verskillende driehoeke, is met langer pype aan mekaar verbind.
Daar is twee diagonale pype om die raam te verstewig: van elke driehoek se bokant na teenoorstaande driehoek se een poot.
Elke bouer het n ander patent vir n stut om die geweer op te rus.
Hoop dit help.
-
OosKaapJagter
- Hero Member

Gaan kyk dalk by kampeerwinkels. Hier is 'n idee wat lyk of dit sal kan werk:
https://www.perfectdealz.co.za/products ... ding-table
https://www.takealot.com/eco-aluminium- ... /reviews/1
Die voordeel is veral dat jy jou vrou kan oortuig dit is nie nog 'n skietverwante uitgawe nie. Dit is dan 'n piekniektafel vir die gesin…………..
https://www.perfectdealz.co.za/products ... ding-table
https://www.takealot.com/eco-aluminium- ... /reviews/1
Die voordeel is veral dat jy jou vrou kan oortuig dit is nie nog 'n skietverwante uitgawe nie. Dit is dan 'n piekniektafel vir die gesin…………..
-
Klopper
- Full Member

Hier is my DIY job, die pote haal uit en jy kan hom agter op bakkie sit. Jy kan links en regs skiet van hom af.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Jake1
- Hero Member

Die gewone opslaan tafels werk nie, as jy aan hom druk moet hy so min as moontlik beweeg. Dit moet 'n stewige tafel wees, klopper s'n lyk of hy kan werk
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
- Jake1
- Hero Member

Daar is min dinge so irriterend soos 'n skiet tafel wat beweeg as mens aan hom druk nie.
Hier is 'n paar voorbeelde.
http://justfairjuliet.com/portable-shoo ... hes-plans/
Hier is 'n paar voorbeelde.
http://justfairjuliet.com/portable-shoo ... hes-plans/
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
- JurieW
- Full Member

Klopper wrote:Hier is my DIY job, die pote haal uit en jy kan hom agter op bakkie sit. Jy kan links en regs skiet van hom af.
Ek hou hiervan, hoe stewig is die pote?
12ga ELG
.223 BRNO
.223 BRNO
-
Klopper
- Full Member

Hulle is redelik stewig,is met 25mm square tube gemaak, en vas op blad met 4 x self tap skroewe. as jy pote vas draai beweeg hulle niks.JurieW wrote:Klopper wrote:Hier is my DIY job, die pote haal uit en jy kan hom agter op bakkie sit. Jy kan links en regs skiet van hom af.
Ek hou hiervan, hoe stewig is die pote?
Hy is nog bietjie hoog na my sin en gaan hom bietjie laer maak met omtrent 150mm, dit sal hom nog meer stewig maak.
- Blitzzz
- Hero Member

Klopper se tafel lyk of hy lekker kan werk.
Ek sal dalk ekstra een of twee “cross braces” op die pote sit en dan iets om die pote te anker. Tent penne kan lekker werk om die tafel te anker.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ek sal dalk ekstra een of twee “cross braces” op die pote sit en dan iets om die pote te anker. Tent penne kan lekker werk om die tafel te anker.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tikka 6.5 Creedmoor
Brno 7 x 57 Mauser
Howa 243 AI
Brno 7 x 57 Mauser
Howa 243 AI
-
junglejulian
- Hero Member

maak net die 3 pote se bracket so 10 grade skuins na buite en sit 2 boute op elke poot ipv net een.dit sal die tafel baie stewiger maak.
- JurieW
- Full Member

junglejulian wrote:maak net die 3 pote se bracket so 10 grade skuins na buite en sit 2 boute op elke poot ipv net een.dit sal die tafel baie stewiger maak.
Dankie baie, ek dink dis n wen plan.
12ga ELG
.223 BRNO
.223 BRNO