linsensie Aansoek
- Flip Groenewald
- Sr. Member

linsensie Aansoek
Kry n mens jou geweer lisensie as jy n rekord van aanranding EB het of moet n mens maar n paar jaar wag of wat kan n mens maak.
Groete
Flippie
Groete
Flippie
308 Howa SS HB
- PITSMIT
- Hero Member

Re: linsensie Aansoek
flippie is dit vir jou lisensies of iemand anders s'n
Ontmoet altyd nuwe vriende maar moet nooit die oues vergeet nie
" Shooters do it in any position "
.270Win Brno de Lux Mod ZKK600
.308Win Zastava
CZ85 9mm Para
Taurus .357 Mag 6" barrel
" Shooters do it in any position "
.270Win Brno de Lux Mod ZKK600
.308Win Zastava
CZ85 9mm Para
Taurus .357 Mag 6" barrel
- Flip Groenewald
- Sr. Member

dis vir my nuwe .243
die het die fan gestrike laasnaweek
en nou sit ek met die geweer en weti wat om te doenie
die het die fan gestrike laasnaweek
en nou sit ek met die geweer en weti wat om te doenie
308 Howa SS HB
-
driesdup
- Newbie

het vandag na dfo te sabie gegaan om uittevind van die smsse wat ek gekry het van SAPD dat my beveogdheid en liksensie goedgekeur is DFO WAS op verlof en nou weer terug maar na als vind ek toe uit dat albei REFUSED is . WIE KEN N PROKEREUR WAT GOED IS MET DIE SAKE sukkel al van 2005-11-17 met die goed (N0U GAT VOL

.22 krico .223 bruno .308 sako
-
blaser
- Hero Member

n goeie prokureur wat spesialiseer in die wapen wet is rudolf van der westhuysen 011 8860254
- Flip Groenewald
- Sr. Member

Die popo het die fan laas naweek getref en ek en prokereur is besig met die saak maar die oom het n lyttelton 243 vir my persent gegee woensdag 13/07/2011 en weet ek nie wat om nou te doen nie dis my eerste geweer en sal my eerste aansoek wees vir lisensie.
As daar mense is wat kan raad gee of net se wat ek kan doe daaromtrent sal klaar help
Groete
Flippie
As daar mense is wat kan raad gee of net se wat ek kan doe daaromtrent sal klaar help
Groete
Flippie
308 Howa SS HB
-
driesdup
- Newbie

dankie remington vir die inligting hy salwerk maak daar van
.22 krico .223 bruno .308 sako
- Flip Groenewald
- Sr. Member

@piet-skiet
Ekt gedink ek sal moet 5jaar wag maar wag eers dat saak afgehandel word ekt nog niks gese nie
Ekt gedink ek sal moet 5jaar wag maar wag eers dat saak afgehandel word ekt nog niks gese nie
308 Howa SS HB
-
Beretta
- Hero Member

Skietekat
Dink mooi wat jy antwoord tov waar hulle jou vra oor kriminele rekord as hulle jou vang dat jy nonsens praat gaan jy hop my maat hulle sit net en wag vir dit om te gebeur
Groete
Beretta
Dink mooi wat jy antwoord tov waar hulle jou vra oor kriminele rekord as hulle jou vang dat jy nonsens praat gaan jy hop my maat hulle sit net en wag vir dit om te gebeur
Groete
Beretta
- Cobus(Cobb)
- Hero Member

Ek stem saam met Beretta...
Ek het daai stel afgetrap met my ou(groen liksens) vir my pistool....het nie eers geweet ek het krim rekord nie en op form "nee" geantwoord....moes baie mooipraat om uitgelos te word en het darm toe liksens gekry.
Ek het daai stel afgetrap met my ou(groen liksens) vir my pistool....het nie eers geweet ek het krim rekord nie en op form "nee" geantwoord....moes baie mooipraat om uitgelos te word en het darm toe liksens gekry.
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
- Flip Groenewald
- Sr. Member

Ek sal eerlik en opreg antwoord so ver ek kan op daai papiere dis hoekom ek eers raad vra voor ek tjol aanvang
308 Howa SS HB
-
bobby
- Sr. Member

skietekat
have you being found guilty in court , paid a fine , been charged or did the detective just come and speak to you ? little bit of advice never give the detective a statement tell him what happened but sign nothing , let you lawyer write your statment .
if just been charged it could still disappear cos whoever you moered might not turn up for court or the prosacuter might not want to take it further .
i can give that 243 a home for a while just say

lay off the brandy cos brandys made from boxing gloves and condoms , you either want to fight or f*&% when you've drunk some .
have you being found guilty in court , paid a fine , been charged or did the detective just come and speak to you ? little bit of advice never give the detective a statement tell him what happened but sign nothing , let you lawyer write your statment .
if just been charged it could still disappear cos whoever you moered might not turn up for court or the prosacuter might not want to take it further .
i can give that 243 a home for a while just say
lay off the brandy cos brandys made from boxing gloves and condoms , you either want to fight or f*&% when you've drunk some .
- Flip Groenewald
- Sr. Member

@Piet-Skiet
Ek is klaar deur daai verklaring by die inspekteur en ek het sweigreg toegepas (gaan eers met prokereur praat) ek moet wag vir die volgende hofsaak om te kyk of ek skuldig is of nie daarna sal ek sien.
@Bobby no i havent been found guilty or innocent that wiil come in mid August,
the .243 wiil stay somewhere close to me.
and it wasnt just the brandy the zappa shooters and whiskey and some few litres of sweet wine.
Ek is klaar deur daai verklaring by die inspekteur en ek het sweigreg toegepas (gaan eers met prokereur praat) ek moet wag vir die volgende hofsaak om te kyk of ek skuldig is of nie daarna sal ek sien.
@Bobby no i havent been found guilty or innocent that wiil come in mid August,
the .243 wiil stay somewhere close to me.
and it wasnt just the brandy the zappa shooters and whiskey and some few litres of sweet wine.
308 Howa SS HB
-
Beretta
- Hero Member

Skietekat
Lyk my die ander ou het baie gevat kon jy hom darem raak slaan
zappa en soetwyn hulle se mos daardie goed is gewaarborg 6 en meer fights per bottel
Groete
Beretta
Lyk my die ander ou het baie gevat kon jy hom darem raak slaan
Groete
Beretta
- James Wilson
- Hero Member

Beretta wrote: Skietekat
Lyk my die ander ou het baie gevat kon jy hom darem raak slaan![]()
![]()
zappa en soetwyn hulle se mos daardie goed is gewaarborg 6 en meer fights per bottel
Groete
Beretta
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
- Flip Groenewald
- Sr. Member

Man hulle se hy le nog ini hospitaal so ek weeti of dit ek was of hy dit anhom self gedoen heti
308 Howa SS HB
- Flip Groenewald
- Sr. Member

-
bobby
- Sr. Member

2 quick pieces of advice
drink in moderation and choose your buddies carefully and you'll stay out of shit .
drink in moderation and choose your buddies carefully and you'll stay out of shit .
- Flip Groenewald
- Sr. Member

-
.::Alwyn-U::.
- Hero Member

gebeur ook net 1 keer in mens se lewe dan volgende keer dink mens 2 keer...