Speel geweer bou op remington kolf vir seun.
- Jake1
- Hero Member

Speel geweer bou op remington kolf vir seun.
Goeie dag
My seuntjie word 11 die jaar en my plan is om vir hom iets wat amper lyk soos remington kort aksie speel geweer te bou (op 'n redelike budgit) op 'n regte nuwe Remington 700 kort aksie ADL 6.5 Creedmoor kolf wat ek by lid op die forum gekry het.
Dit is maar meer iets wat ons teen sy kamer muur kan opsit vir die mooiigheid, en geensins funksioneel nie.
Enige raad en planne van julle kant sal waardeer word. Ek gaan maar baie moet spoeg en plak en aanpassings maak in terme van wat ek bymekaar kan maak vir die projek. Ek sal op die einde alles cold-blue of swart sprei
Die items benodig vir die projek is
1) Die kolf, Remington 700 adl creedmoor kolf wat ek reeds by Rudi op die forum gekry het, dankie Rudi
2) 'n Aksie of tipe plan vir die aksie, tans gaan ek sommer Galvanized pyp gebruik, maar as iemand enige ou aksie beskikbaar het kan dit help
3) 'n Slot vir aksie, enige tipe slot om te modifiseer vir die aksie of slot knop
4) 'n sneller, enige ou of stukkende sneller wat mens kan modifiseer om in te pas
5) 'n Loop, of plan vir 'n loop, ek glo nie mens mag 'n regte ou loop gebruik nie, hier gaan ek Galvanized pyp gebruik vir nou
6) Enige tipe Basis vir scope, reeds gekry, maar as iemand die lang tipe basis soos oorspronklike geweer s'n beskibaar het laat my weet asb
7) Enige ou ringe vir Scope
8 Enige ou stukkende scope, gekry dankie Toxxyc
9) 'n Silencer, enige ou uitgeskiete Silencer, gekry by Ruaanb op forum, dankie Ruaan
Laat my asb weet wat julle beskikbaar het, ek sal fotos plaas soos die projekkie vorder
Groetnis
Jaco
(Hieronder is foto van oorspronklike geweer)
My seuntjie word 11 die jaar en my plan is om vir hom iets wat amper lyk soos remington kort aksie speel geweer te bou (op 'n redelike budgit) op 'n regte nuwe Remington 700 kort aksie ADL 6.5 Creedmoor kolf wat ek by lid op die forum gekry het.
Dit is maar meer iets wat ons teen sy kamer muur kan opsit vir die mooiigheid, en geensins funksioneel nie.
Enige raad en planne van julle kant sal waardeer word. Ek gaan maar baie moet spoeg en plak en aanpassings maak in terme van wat ek bymekaar kan maak vir die projek. Ek sal op die einde alles cold-blue of swart sprei
Die items benodig vir die projek is
1) Die kolf, Remington 700 adl creedmoor kolf wat ek reeds by Rudi op die forum gekry het, dankie Rudi
2) 'n Aksie of tipe plan vir die aksie, tans gaan ek sommer Galvanized pyp gebruik, maar as iemand enige ou aksie beskikbaar het kan dit help
3) 'n Slot vir aksie, enige tipe slot om te modifiseer vir die aksie of slot knop
4) 'n sneller, enige ou of stukkende sneller wat mens kan modifiseer om in te pas
5) 'n Loop, of plan vir 'n loop, ek glo nie mens mag 'n regte ou loop gebruik nie, hier gaan ek Galvanized pyp gebruik vir nou
6) Enige tipe Basis vir scope, reeds gekry, maar as iemand die lang tipe basis soos oorspronklike geweer s'n beskibaar het laat my weet asb
7) Enige ou ringe vir Scope
8 Enige ou stukkende scope, gekry dankie Toxxyc
9) 'n Silencer, enige ou uitgeskiete Silencer, gekry by Ruaanb op forum, dankie Ruaan
Laat my asb weet wat julle beskikbaar het, ek sal fotos plaas soos die projekkie vorder
Groetnis
Jaco
(Hieronder is foto van oorspronklike geweer)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by Jake1 on Tue Aug 06, 2019 10:32 am, edited 7 times in total.
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
- Jake1
- Hero Member

Re: Speel geweer bou op remington kolf vir seun.
Hier is die kolf wat ek by Rudie gekry het
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
- alecjohnson
- Hero Member

Vir die loop kan jy dalk 'n 15mm Galv pyp gebruik hulle is goedkoop en jy sal drad kan laat sny dat dit in aksie inskroef? ongelukkig het ek niks wat ek kan offer nie
- Jake1
- Hero Member

Alex dis 'n goeie plan ja, die oorspronklike is 'n swaar loop so hy is dan 20mm, mens kry 20mm Galvanized pyp.
- ruaanb
- Hero Member

ek het 2 ou silencers beide 17x1 gesny. As jy dit kan maak werk dan stuur ek vir jou.
- Jake1
- Hero Member

Baie dankie Ruaan sal dit beslis kan gebruik, ek pm jou nou
- Jake1
- Hero Member

Basis vir Scope gekry
- tripodmvr
- Administrator

Met al daardie komponente lyk dit eerder of pa 'n nuwe geweer vir homself bou.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- Jake1
- Hero Member

Lag ek nou lekker oom Tripod
Die loop tot dusver gaan Galvanized pyp 20mm wyd wees, dus gaan hy dan seker 'n moerse koeël moet skiet met wind, ek sal oom dan later nader vir 'n node
Die loop tot dusver gaan Galvanized pyp 20mm wyd wees, dus gaan hy dan seker 'n moerse koeël moet skiet met wind, ek sal oom dan later nader vir 'n node
- Jake1
- Hero Member

Parte vir aksie, loop en slot
- Jake1
- Hero Member

Begin van maak van aksie
Die gereedskap wat ek gaan gebruik is:
Boor (Staan tipe)
Baby Grinder
Dremel tool
Elektriese vibrasie hand skuurder
Die gereedskap wat ek gaan gebruik is:
Boor (Staan tipe)
Baby Grinder
Dremel tool
Elektriese vibrasie hand skuurder
Last edited by Jake1 on Tue Aug 06, 2019 5:39 am, edited 2 times in total.
- Jake1
- Hero Member

Aksie na 'n bietjie afwerking
-
Apie
- Hero Member

Daarsy! Hy begin mooi aankom!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Jake1
- Hero Member

Die loop (20mm Galvanized pyp) wat voorop skroef gaan selfde wydte en lengte wees as die oorspronklike geweer
- Jake1
- Hero Member

My volgende uitdaging en items wat ek benodig of benodig vir modifikasie is:
1) 'n Slot vir aksie, enige ou tipe slot om te modifiseer vir die aksie of slot knop
2) 'n sneller, enige ou of stukkende sneller wat mens kan modifiseer om in te pas
3) Enige ou ringe vir Scope
4) Enige ou of stukkende scope
5) Enige verdere voorstelle om hom beter te laat lyk
Ek moet erken ek geniet die projekkie nogal baie, pm my gerus met 'n prys as jy iets beskikbaar het
1) 'n Slot vir aksie, enige ou tipe slot om te modifiseer vir die aksie of slot knop
2) 'n sneller, enige ou of stukkende sneller wat mens kan modifiseer om in te pas
3) Enige ou ringe vir Scope
4) Enige ou of stukkende scope
5) Enige verdere voorstelle om hom beter te laat lyk
Ek moet erken ek geniet die projekkie nogal baie, pm my gerus met 'n prys as jy iets beskikbaar het
-
Toxxyc
- Hero Member

Hi Jake1, ek het vir jou 'n scope. Dis 'n ou 3-9x40 scope met 'n illuminated mil-dot reticle (groen en rooi) as ek dit nie mis het nie. Hy het 'n backyard DIY job "camo" spray paint op gekry. Ek dink nie hy stel meer in nie, en dis hoekom hy net in die garage lê en stof vergaar. Hy's joune as jy hom wil hê.
- Jake1
- Hero Member

Dankie Toxyc, ek pm jou nou
- andre007
- Hero Member

Jake. Vir n slot, wat van die 'spring loaded' sleepwaentjie skuiwers, die manne gebruik dit vir 'tripguns'. Ek het toe ek n kannetjie was vir myself so roerkie gebou om mee te speel. Pa het my tot op n punt gehelp maar sy geduld was maar min, ek dink die loop was van metaal 'conduit' gemaak. Ek het egter n stuk allu / koper pyp binne in gemonter, as ek reg onthou was dit 1 van n ou CB radio se kruis antennas, was hol buise. Hyt presies n .22 patroontjie gevat, dit het mooi ingeskuif tot teen die 'rim' van die doppie, met rooi tjoep en n paar ander parte was dit hou gou n werkende .22 gewees 
"Mag ek nooit onthou word vir dit wat ek gejag het nie, maar eerder vir hoe ek gejag het."
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
- Jake1
- Hero Member

Andre sal dit bietjie bekyk, het jy 'n tipe van sneller gehad?
Ek sal nie regte ammunisie in hom skiet nie, miskien daai spons pyltjies waarmee die kinders nou speel.
PM gestuur Toxxyc, dankie vir die Scope, waardeer
Ek sal nie regte ammunisie in hom skiet nie, miskien daai spons pyltjies waarmee die kinders nou speel.
- musgrave270
- Hero Member

- andre007
- Hero Member

Snellerbeul was sommer van sinkplaat gemaak en die sneller n spyker, maar na ek uitgevind het ek kon .22 koelle met hom skiet was daai eintlik in die padJake1 wrote:Andre sal dit bietjie bekyk, het jy 'n tipe van sneller gehad?
"Mag ek nooit onthou word vir dit wat ek gejag het nie, maar eerder vir hoe ek gejag het."
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
- Jake1
- Hero Member

Andre ek het die oorspronklike snellerbeul ook saam met die kolf gekry.
Ek soek eintlik 'n regte ou sneller iewers, ek dink 'n regte gunsmith kan so iets hê, as iemand vir my 'n nommer het om te bel?
Ek soek eintlik 'n regte ou sneller iewers, ek dink 'n regte gunsmith kan so iets hê, as iemand vir my 'n nommer het om te bel?
- Jake1
- Hero Member

Musgrave 270 daai video is baie interessant en goeie idee, dankie
- Jake1
- Hero Member

In proses om iets te maak wat soos slot gaan lyk
- Jake1
- Hero Member

Hier is die oorspronklike slot