300 H&H vs 300 Win Mag
-
Supacow
- Hero Member

300 H&H vs 300 Win Mag
In die Junie uitgawe van Wildland noem Pierre van der Walt dat verskeie loopleweberamers soos beskikbaar op die Net onder dieselfde omstandighede aandui dat die WM n tot 25% korter lewe het as die HH en dat vele HH skuts tot 3000 skote kry waar WM skuts met 2000-2500 skote tevrede moet wees. Ons word dan geleer dat dopontwerpe met skerper skouers en langer nekke voordelig is vir looplewe maar hier is dit die teneoorgestelde en ek sou dink die HH gooi n hengse kolom kruit in jou roer se keel af vir verdere ontbranding. Ek gee toe die WM se nek is kort en word tipies met 13% meer kruit gelaai maar die 25% verskil in looplewe is so waar n ontnugtering.
Stel 2 clicks links dan flinch jy hom reguit
6x51 Europese Magnum
6x51 Europese Magnum
- alecjohnson
- Hero Member

Re: 300 H&H vs 300 Win Mag
kort vinnige antwoord is die WM brand onder hoër druk dus warmer vlam as die h&h
-
Supacow
- Hero Member

Dankie. Is die aanname reg dat teen dieselfde druk die kruit wat die stadigste brand die loop die meeste brand al is dit minder kruit?
Stel 2 clicks links dan flinch jy hom reguit
6x51 Europese Magnum
6x51 Europese Magnum
- alecjohnson
- Hero Member

nee ek dink nie so nie, my logika se dat vinniger brand tempo hoër temp sal gee as stadiger brand, maar ook dat die invloed weglaatbaar klein sal wees
- Arnold
- Hero Member

Die kaliber, die dryfmiddel se hitte van verbranding, die hoeveelheid dryfmiddel, die kamerdruk, skoot tempo en of die koeëls gecoat is met bv. HBN speel 'n rol.
So as alles dieselfde is vir twee kalibers gaan die loopleeftyd (in my opinie) so min verskil dat jy dit nie gaan kan ondersky tussen lope nie aangesien die lope self n groter verskil teweeg bring.
Kaliber en hoeveelheid dryfmiddel wys hoe overbore die rondte is en vandaar dat stadige dryfmiddels lope meer brand aangesien dit in overbore kalibers gebruik word.
Koue verbrandende dryfmiddels gee lae spoed teenoor dieselfde brandtempo warm dryfmiddels. Kyk bv. na die VV se 1 en 5 reeks poeiers ... as jy wil jaag moet jy seker nie kla oor die prys van bande nie
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
So as alles dieselfde is vir twee kalibers gaan die loopleeftyd (in my opinie) so min verskil dat jy dit nie gaan kan ondersky tussen lope nie aangesien die lope self n groter verskil teweeg bring.
Kaliber en hoeveelheid dryfmiddel wys hoe overbore die rondte is en vandaar dat stadige dryfmiddels lope meer brand aangesien dit in overbore kalibers gebruik word.
Koue verbrandende dryfmiddels gee lae spoed teenoor dieselfde brandtempo warm dryfmiddels. Kyk bv. na die VV se 1 en 5 reeks poeiers ... as jy wil jaag moet jy seker nie kla oor die prys van bande nie

-
Apie
- Hero Member

300 H&H vs 300 Win Mag
Sommer iets om oor te dink/redeneer
Kom ons vat ‘n 308 as voorbeeld gelaai met 155greiners
22 duim loop gelaai met 335 @ 55000psi
30 duim loop gelaai met 355 @ 55000psi
Selfde druk maar die langer loop gebruik stadiger dryfmiddel.
Watter loop sal langer hou?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Arnold
- Hero Member

My raaiskoot is die kort loop met s335 omdat jy minder daarvan gaan gebruik om dieselfde druk te kry en altwee daai poeiers gaan omtrent ewe warm brand aangesien die basis dieselfde is as ek reg onthou.Apie wrote:Sommer iets om oor te dink/redeneer
- Capt. Yoda
- Hero Member

Met die selfde kruit gaan jy seker minder kruit in die kort loop gooi om dieselfde druk te kry as met die lang loop?Apie wrote:Sommer iets om oor te dink/redeneer
Party ouens glo stadiger kruit brand stadiger in die loop af so jy gaan meer firecracking kry, ander manne glo n vinniger kruit met veral n ligter koel met kort bearing surface is die beste want die ontbranding is vinnig en die koel vertrek vinnig ander manne se weer die vinnige kruit brand jou lands vinniger weg omdat hy daai klomp hitte op een oomblik genereer en dan is daar ook die wat se dit hang alles van die koel se gewig en bearing surface af.
Manne wat altyd 155gr koele in hul 308s geskiet het met bisley en toe oor is TR toe se hulle het baie langer met n loop geskiet toe hulle 155gr koels geskiet het teen oor nou dat hulle 200gr koels skiet maar ek dink dit het seker ook maar te doen met die kruit alhoewel baie N140 met die swaar koels skiet wat nie te erg behoort te wees nie.
Ek voel n stadiger kouer kruit soos N165, H1000 of N160 gaan jou loop langer laat hou al gebruik jy n swaar vir kaliber koel
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- tau
- Hero Member

My teorie.Supacow wrote:In die Junie uitgawe van Wildland noem Pierre van der Walt dat verskeie loopleweberamers soos beskikbaar op die Net onder dieselfde omstandighede aandui dat die WM n tot 25% korter lewe het as die HH en dat vele HH skuts tot 3000 skote kry waar WM skuts met 2000-2500 skote tevrede moet wees. Ons word dan geleer dat dopontwerpe met skerper skouers en langer nekke voordelig is vir looplewe maar hier is dit die teneoorgestelde en ek sou dink die HH gooi n hengse kolom kruit in jou roer se keel af vir verdere ontbranding. Ek gee toe die WM se nek is kort en word tipies met 13% meer kruit gelaai maar die 25% verskil in looplewe is so waar n ontnugtering.
Die hoek teen wat vlam uit bek van .300 WM kom is ook skerper en kan vlam "skerper" teen loop angel wat loop vinniger wegbrand. Die nek is ook korter om die "skerp hoek vlam" te versprei oor hy is loop vas hardloop.
Die langer nek en kleiner hoek van H&H versprei vlam beter en vermei konsentrasie van vlam.
Soos 'n cutting torch wat jy die bek skoonmaak of vuil proeer sny. Jy kan soveel gas bysit as wat jy wil die konsentrasies moet beter wees en die hoek waarteen jy sny.
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
The Tool from Toolbag.
- Capt. Yoda
- Hero Member

tau wrote:My teorie.Supacow wrote:In die Junie uitgawe van Wildland noem Pierre van der Walt dat verskeie loopleweberamers soos beskikbaar op die Net onder dieselfde omstandighede aandui dat die WM n tot 25% korter lewe het as die HH en dat vele HH skuts tot 3000 skote kry waar WM skuts met 2000-2500 skote tevrede moet wees. Ons word dan geleer dat dopontwerpe met skerper skouers en langer nekke voordelig is vir looplewe maar hier is dit die teneoorgestelde en ek sou dink die HH gooi n hengse kolom kruit in jou roer se keel af vir verdere ontbranding. Ek gee toe die WM se nek is kort en word tipies met 13% meer kruit gelaai maar die 25% verskil in looplewe is so waar n ontnugtering.
Die hoek teen wat vlam uit bek van .300 WM kom is ook skerper en kan vlam "skerper" teen loop angel wat loop vinniger wegbrand. Die nek is ook korter om die "skerp hoek vlam" te versprei oor hy is loop vas hardloop.
Die langer nek en kleiner hoek van H&H versprei vlam beter en vermei konsentrasie van vlam.
Soos 'n cutting torch wat jy die bek skoonmaak of vuil proeer sny. Jy kan soveel gas bysit as wat jy wil die konsentrasies moet beter wees en die hoek waarteen jy sny.
Die langer nek behoort te help maar die teorie is dat die skerper hoek van die skouer n groter bydra lewer om die vlam "uit die keel" te hou, Venturi effect so die ergste ontbranding gebeur in die dop self nog.
Een van ons gun smiths in SA wat ook n top lang afstand/FTR skut is het oor n tyd met klomp lope en kaliber dit getoets en hy se volgens hom is daar n voordeel met n langer nek en skerper skouer as dit by loop lewe kom. Wat se een van die 2 alleen n groter impak maak weet ek nie maar sal graag bq met hom wil sit en gesels oor dit. Ek dink soos Arnold ook gese het daar is bitter baie faktore wat n rol speel en dit sal baie moeilik wees om een uit te kies en te se dit alleen gaan jou X% langer loop lewe gee.
As mens n 243, 243Ai en 6Creed presies die selfde laai en skiet en as die lope op een of ander manier die selfde kwaliteit is dink ek die Creed gaan verseker langer hou met die 243ai agter hom al het die AI so kort nek.
As iemand my 3 lope wil stuur sal ek dit met liefde toets
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
308Win
- Sr. Member

En die ammo?Capt. Oblivious wrote:tau wrote:My teorie.Supacow wrote:In die Junie uitgawe van Wildland noem Pierre van der Walt dat verskeie loopleweberamers soos beskikbaar op die Net onder dieselfde omstandighede aandui dat die WM n tot 25% korter lewe het as die HH en dat vele HH skuts tot 3000 skote kry waar WM skuts met 2000-2500 skote tevrede moet wees. Ons word dan geleer dat dopontwerpe met skerper skouers en langer nekke voordelig is vir looplewe maar hier is dit die teneoorgestelde en ek sou dink die HH gooi n hengse kolom kruit in jou roer se keel af vir verdere ontbranding. Ek gee toe die WM se nek is kort en word tipies met 13% meer kruit gelaai maar die 25% verskil in looplewe is so waar n ontnugtering.
Die langer nek behoort te help maar die teorie is dat die skerper hoek van die skouer n groter bydra lewer om die vlam "uit die keel" te hou, Venturi effect so die ergste ontbranding gebeur in die dop self nog.
Een van ons gun smiths in SA wat ook n top lang afstand/FTR skut is het oor n tyd met klomp lope en kaliber dit getoets en hy se volgens hom is daar n voordeel met n langer nek en skerper skouer as dit by loop lewe kom. Wat se een van die 2 alleen n groter impak maak weet ek nie maar sal graag bq met hom wil sit en gesels oor dit. Ek dink soos Arnold ook gese het daar is bitter baie faktore wat n rol speel en dit sal baie moeilik wees om een uit te kies en te se dit alleen gaan jou X% langer loop lewe gee.
As mens n 243, 243Ai en 6Creed presies die selfde laai en skiet en as die lope op een of ander manier die selfde kwaliteit is dink ek die Creed gaan verseker langer hou met die 243ai agter hom al het die AI so kort nek.
As iemand my 3 lope wil stuur sal ek dit met liefde toets
-
ZKK
- Hero Member

Sou een ou op n forum gese het na n soortgelyke debat.........."Gelukkig is die ou wat n loop uitskiet"
(want hy skiet baie, die res is akademies)
- alecjohnson
- Hero Member

Ek dink hier is al heelwat lope klaar geskiet deur forum lede, ek self is al deur 2 en 'n half (toe ek nog hulp van werkgewer gekry het om te skiet het ek goed gebruik gemaak van die geleentheid).ZKK wrote:Sou een ou op n forum gese het na n soortgelyke debat.........."Gelukkig is die ou wat n loop uitskiet"