2018 Jakkals jag Tips en Vrae
- naas222
- Hero Member

Re: 2018 Jakkals jag Tips en Vrae
Hoe maak die weer vanag da by jou.. as dit koud gaan word het jy n goeie kans...
Sent from my SM-J105F using Tapatalk
222 Sako
3006 Ben Musgrave mod 83
12 Smith Wesson pomp aksie
3006 Ben Musgrave mod 83
- maritzjks
- Newbie

Dan dink ek dit is n goeie idee om te gaan roep. Maar dit gaan nie maklik wees nie.
Voorspoed Mr.
Ek hoop jy kry sukses...
Sent from my D6603 using Tapatalk
Voorspoed Mr.
Ek hoop jy kry sukses...
.17 gamo with gas ram.
. 22 krico long action
7x57 orbendorf mauser single square bridge action
222sako in progress
. 22 krico long action
222sako in progress
- pieter h
- Hero Member

Stefan die karkas waarby ek gaan sit het was ook al goed gevreet,ook deur aasvoëls.Hulle maak partykeer maar weer n draai daar.Gewerk vir my.Gisteraand by my het hul ook vir eerste keer in lang tyd vroeg aand gesels.Sterktestefan.bester3 wrote:Mooi Pieter.
Ek sit met 'n soortgelyk probleem.
Ek het ook 'n 'n teef geskiet. Geen ander reaksie daar gekry. Daar is nou weer gevang in daardie kamp. (Sien foto aangeheg)
Die karkas lê nog daar. Ek sal moet vanaand gaan kuier. Enige raad wat julle aan my kan gee behalwe om raak te skiet! ;-)
Resep en metode?
Dankie manne.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
stoffel pantoffel
- Jr. Member

Naand manne.
Ek het self bietjie geluk.gekry vanaand. Groot skaap gister aand gevreet. Altwee boude op gevreet en geen byt merke aan keel of kaak so moes dalk meer as 1 jak gewees het. Sit toe vanaand in kamp langs aan vanwaar spore gekom het en springbok destres gebruik. Na so 45min sê roep toe pop 'n reun uit. My skoot darm nie gewyer nie. He he. Blykbaar is dit ongewoon om in sterk suide wind enige reaksie te kry. Maar ek was gelukkig. Het net kos gespeel. Geen jakkals roep nie.
Sent from my SM-A310F using Tapatalk
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201811 ... 3c28d3.jpg[/IMG]
Ek het self bietjie geluk.gekry vanaand. Groot skaap gister aand gevreet. Altwee boude op gevreet en geen byt merke aan keel of kaak so moes dalk meer as 1 jak gewees het. Sit toe vanaand in kamp langs aan vanwaar spore gekom het en springbok destres gebruik. Na so 45min sê roep toe pop 'n reun uit. My skoot darm nie gewyer nie. He he. Blykbaar is dit ongewoon om in sterk suide wind enige reaksie te kry. Maar ek was gelukkig. Het net kos gespeel. Geen jakkals roep nie.
Sent from my SM-A310F using Tapatalk
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201811 ... 3c28d3.jpg[/IMG]
- pieter h
- Hero Member

Netjies Stoffel bly jy Het dit rustiger gehad 

- naas222
- Hero Member

Lekker man lekker...
222 Sako
3006 Ben Musgrave mod 83
3006 Ben Musgrave mod 83
- maritzjks
- Newbie

Bakgat, hy het van gery.
.17 gamo with gas ram.
. 22 krico long action
222sako in progress
. 22 krico long action
222sako in progress
- stefan.bester3
- Jr. Member

More Manne.
Dankie vir almal se raad eergister. Kon 2 stelle uithaal (het die helpers Dinsdagaand geskiet.). Ook goeie raad by 'n vriend (Sas le Roux) gekry wat met ongelooflike sukses in selfde gebied as ek skiet. Lekker as manne nie skroom om kennis te deel nie.
Ek het wel een probleem. Beide die tewe soog, maar ek kry nie die neste nie en die kleintjies wil nie met my praat nie. Daar het ñ yskoue 5m/s wind gewaai en ek dink dit is hoekom ek kleintjies nie gehoor het nie, hulle is dalk terug in die gat.
Staanplek 1
Springhaas 5 - niks,
Vlekkie 3 - geen reaksie.
Weer springhaas 5
Jakkals vreet
Roep toe daar vanaf 07:30
20:10 besluit ek ek gaan op pak. Sluit toe af met mooihuil. Steeds geen reaksie.
20:15 toe tel ek die jakkals op.
Staanplek 2:
Lighting jack. - na so 10min tel toe ogie op. Jakkals werk my wind en gaan steek vas op plus minus 400m.
Vlekkie 3 niks... sy kyk net vir my.
Baklei 4 - draai toe om en hardloop verder.
Jakkalsies baklei stop haar en sy draai om, werk toe weer my wind en gaan staan... wil wil inkom... seker na 30min toe kon sy haarself nie meer help nie. Kom toe nader en steek in my wind vas op so 230m. Skoot mooi geval.
Staanplek 3:
Vlekkie 3. - hulle antwoord my en ek besluit en ekuif sommer dadelik nader. In kern gekom. Lighting jack. 5 min later toe tel ek die ander 2 op.
Hoop hieride kan iemand help!
Sterkte
Dankie vir almal se raad eergister. Kon 2 stelle uithaal (het die helpers Dinsdagaand geskiet.). Ook goeie raad by 'n vriend (Sas le Roux) gekry wat met ongelooflike sukses in selfde gebied as ek skiet. Lekker as manne nie skroom om kennis te deel nie.
Ek het wel een probleem. Beide die tewe soog, maar ek kry nie die neste nie en die kleintjies wil nie met my praat nie. Daar het ñ yskoue 5m/s wind gewaai en ek dink dit is hoekom ek kleintjies nie gehoor het nie, hulle is dalk terug in die gat.
Staanplek 1
Springhaas 5 - niks,
Vlekkie 3 - geen reaksie.
Weer springhaas 5
Jakkals vreet
Roep toe daar vanaf 07:30
20:10 besluit ek ek gaan op pak. Sluit toe af met mooihuil. Steeds geen reaksie.
20:15 toe tel ek die jakkals op.
Staanplek 2:
Lighting jack. - na so 10min tel toe ogie op. Jakkals werk my wind en gaan steek vas op plus minus 400m.
Vlekkie 3 niks... sy kyk net vir my.
Baklei 4 - draai toe om en hardloop verder.
Jakkalsies baklei stop haar en sy draai om, werk toe weer my wind en gaan staan... wil wil inkom... seker na 30min toe kon sy haarself nie meer help nie. Kom toe nader en steek in my wind vas op so 230m. Skoot mooi geval.
Staanplek 3:
Vlekkie 3. - hulle antwoord my en ek besluit en ekuif sommer dadelik nader. In kern gekom. Lighting jack. 5 min later toe tel ek die ander 2 op.
Hoop hieride kan iemand help!
Sterkte
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- pieter h
- Hero Member

Goed gedoen Stefan
- Geno
- Administrator

Presies gedoen en gebeur soos ek gese het met 'n ander jongspan.Geno wrote:Wesies praat nie sommer nie. Gee hul kans vir so paar weke dan gaan soek jy hul by die bees suipings. Hul sal daar water drink en beesmis en goggas vreet.
Ek was die 8ste Oktober by 'n plaas. 3 weke voor my was 'n ander jagter daar wat 'n helper geskiet het. Ek het toe die reun en teef geskiet en kon nie die jongspan kry nie.
Eergisteraand was ek weer daar en het toe by 'n bees suiping die 3 jonges raakgelig en geskiet. Hul het gladnie op vorige staanplekke geantwoord nie. Slegs 1 keer die aand toe ek die ouers geskiet het.
Hulle is al mooi groot en het reeds begin wissel. Hulle het ook aktief gejag en lammers gevang.
https://i.imgur.com/WU8iWYA.jpg
Nog 'n ding.
Indien jy nie by die vangplek regkom nie, gaan kyk 'n ander tyd daar.
Ek het die selfde aand vroegaand geroep waar daar kwaai gevang word.
Niks het geantwoord nie, en is ek 1h die oggend terug soontoe om weer daar te roep. Toe ek aangery kom na die trop skape toe, is die ou reun met krom poot reeds besig om 'n lam uit te keer.
https://i.imgur.com/x4GXUQu.jpg
https://i.imgur.com/6Z4WySf.jpg
Goed, beter, 6millimeter!
- stefan.bester3
- Jr. Member

Geno wrote:Presies gedoen en gebeur soos ek gese het met 'n ander jongspan.Geno wrote:Wesies praat nie sommer nie. Gee hul kans vir so paar weke dan gaan soek jy hul by die bees suipings. Hul sal daar water drink en beesmis en goggas vreet.
Ek was die 8ste Oktober by 'n plaas. 3 weke voor my was 'n ander jagter daar wat 'n helper geskiet het. Ek het toe die reun en teef geskiet en kon nie die jongspan kry nie.
Eergisteraand was ek weer daar en het toe by 'n bees suiping die 3 jonges raakgelig en geskiet. Hul het gladnie op vorige staanplekke geantwoord nie. Slegs 1 keer die aand toe ek die ouers geskiet het.
Hulle is al mooi groot en het reeds begin wissel. Hulle het ook aktief gejag en lammers gevang.
https://i.imgur.com/WU8iWYA.jpg
Nog 'n ding.
Indien jy nie by die vangplek regkom nie, gaan kyk 'n ander tyd daar.
Ek het die selfde aand vroegaand geroep waar daar kwaai gevang word.
Niks het geantwoord nie, en is ek 1h die oggend terug soontoe om weer daar te roep. Toe ek aangery kom na die trop skape toe, is die ou reun met krom poot reeds besig om 'n lam uit te keer.
https://i.imgur.com/x4GXUQu.jpg
https://i.imgur.com/6Z4WySf.jpg
Great Geno.
Dankie vir goeie raad!
Gaan hulle probeer
- maritzjks
- Newbie

Mooi gedoen en dankie vir die raad Geno en Stefan.
.17 gamo with gas ram.
. 22 krico long action
222sako in progress
. 22 krico long action
222sako in progress
- Eduard Venter
- Hero Member

'n Vraag aan die meer ervare manne...
Het enige iemand al geroep uit 'n onbewoonde veld huis uit? Help dit om 'n mens se reuk te verbloem?
Agtergrond: Ek het 'n huis in die veld waar daar tans niemand bly nie. Dit is so 50m van 'n kraal af met 'n waterkrip. Ek het 'n jakkals laasweek daar sien waterdrink half 5 die middag maar dis veels te ruig om daar te roep. Voor die huis is omtrent 'n area van 60m by 40m wat oop is. Verder sal mens nie eers die jakkals op 20m sien nie. Nou my idee is om 'n dagroep te doen waar ek binne die huis sit en die roeper naby aan die water krip. Die probleem is as die huis nie my reuk verbloem nie gaan daai jakkals my ruik lank voor ek hom kan sien.
Waar ek gestaan het en die foto van die huis neem is omtrent waar die water is, so 50m weg. Ek het ongelukkig nie nog fotos nie.
Wat reken die kenners?
Groete Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Het enige iemand al geroep uit 'n onbewoonde veld huis uit? Help dit om 'n mens se reuk te verbloem?
Agtergrond: Ek het 'n huis in die veld waar daar tans niemand bly nie. Dit is so 50m van 'n kraal af met 'n waterkrip. Ek het 'n jakkals laasweek daar sien waterdrink half 5 die middag maar dis veels te ruig om daar te roep. Voor die huis is omtrent 'n area van 60m by 40m wat oop is. Verder sal mens nie eers die jakkals op 20m sien nie. Nou my idee is om 'n dagroep te doen waar ek binne die huis sit en die roeper naby aan die water krip. Die probleem is as die huis nie my reuk verbloem nie gaan daai jakkals my ruik lank voor ek hom kan sien.
Waar ek gestaan het en die foto van die huis neem is omtrent waar die water is, so 50m weg. Ek het ongelukkig nie nog fotos nie.
Wat reken die kenners?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- stefan.bester3
- Jr. Member

Hi.Eduard Venter wrote:'n Vraag aan die meer ervare manne...
Wat reken die kenners?
Ek is gladnie ervare nie, maar sal jou sê wat ek sou maak.
Dis gladnie ñ slegte idee nie. Ek sal wel eerder lekker op die dak lê. Jou "field of view" gaan bietjie groter wees en jakkals se kind kyk nie sommer op nie.
Jy sal steeds moet stil lê. Moeilik om te sien van foto, dis maar wat ek sou doen as ek jy was, gaan jou dan kans gee om oor bome en bosse te skiet wat moontlik in jou pad gaan wees as jy uit vensterbank skiet.
Dagroep sal werk. (Elke ou soen sy vrou anders... dit is maar hoe ek myne sou vasdruk)
- Eduard Venter
- Hero Member

Dankie Stefan. Dit maak sin wat jy sê en is beslis iets om te oorweeg. Ek is steeds net bang hy gaan my ruik want windaf kan ek nie eers 30m ver sien nie (soos die wind meeste van die tyd waai)
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
- naas222
- Hero Member

Stap om daai krip n dag of wat vroeer...en kyk vanwaar sy spore kom en gaan... en beplan jou skiet mooi..
Miskien is jy gelukkig en hy kom wind op in
222 Sako
3006 Ben Musgrave mod 83
3006 Ben Musgrave mod 83
- Eduard Venter
- Hero Member

Dankie ek sal verseker so maak. Ongelukkig was ek baie gedruk vir tyd en kon nie mooi inspekteer Maandag toe ek op die plaas was nie. Hy het wel toe hy klaar is baie rustig windaf wegbeweeg. Kan ek enige iets daaruit aflei? Miskien 'n teelgat daai kant? (dit was half 5 die middag en nog baie warm) Ek sal beslis mooi gaan inspeksie hou en sommer 'n trail kamera opsit 'n paar dae voor ek gaan roep.naas222 wrote:Stap om daai krip n dag of wat vroeer...en kyk vanwaar sy spore kom en gaan... en beplan jou skiet mooi..
Groete
-
Joe13
- Hero Member

Julle manne maak regtig mooi, die kennis wat julle het ook. Geniet om die draad te lees.
Johann...
Musgrave 30-06
Mauser .22 LR
12br Laurona O/U
CZ 75 P07 G2
Musgrave 30-06
Mauser .22 LR
12br Laurona O/U
CZ 75 P07 G2
- NicoSmit
- Hero Member

More ek het nou 'n paar fotos gekry van 'n kennis wat in die bosveld boer .Hy het 6 rooibok ooie en 1 penkop die afgelope tyd verloor my gut feeling is dat daar 'n rooikat rondloop en dan word dit verder gevreet deur jakkalse wat dink julle?
Mag jou skape begin jakkals jag.....Adam Tas
- NicoSmit
- Hero Member

Hier is die spoor by een vangs
Mag jou skape begin jakkals jag.....Adam Tas
-
Nella
- Hero Member

Hoeveelheid wat daar op die eerste foto gevreet het en ook die bytmerke aan die keel sê vir my dis defnetief n kat...en as daai ooi so baie gevreet is in net een aand is dit groter kat as n rooi kat...dink ek
Die spore is van n hond ding ...daars duidelike nael merke.
Maar hiers manne met baie meer kennis as ek. ..Kom ons hoor hulle opinie .
Die spore is van n hond ding ...daars duidelike nael merke.
Maar hiers manne met baie meer kennis as ek. ..Kom ons hoor hulle opinie .
Just smile and wave boys 
- Alberts
- Full Member

Wat van jagluiperd.. Maak sy spoor nie naels nie..
Sent from my EML-L09 using Tapatalk
- Eduard Venter
- Hero Member

Jagluiperd en siwetkat is die katte wat naels wys op die spore. Siwetkat gaan wel nie rooibokke vang nie maar hy sal rondsnuffel by die karkas.Alberts wrote:Wat van jagluiperd.. Maak sy spoor nie naels nie..
- Capt. Yoda
- Hero Member

Moeilik om die spoor te sien maar jong jagluiperd vang so.
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- Alberts
- Full Member

Dink ook Jong jagluiperd.Capt. Oblivious wrote:Moeilik om die spoor te sien maar jong jagluiperd vang so.