Loop se "twist" - Kan dit waar wees?
-
PWV
- Hero Member

Ek is vandag skietbaan toe om, na ses weke, weer 'n paar skote te skiet.
My .22-tjie ingestel.
Hier sit toe 'n vriend langs my. Ken hom nie van Adam af nie, maar hy skiet met 'n .308 wat hy, volgens hom, self gebou het.
Die loop het hy in Gauteng laat maak. Vra hom toe wat die "twist" is. Sy antwoord was 1:4. Ek het nog nooit van so 'n twist gehoor nie.
Kry mens so 'n loop?
My .22-tjie ingestel.
Hier sit toe 'n vriend langs my. Ken hom nie van Adam af nie, maar hy skiet met 'n .308 wat hy, volgens hom, self gebou het.
Die loop het hy in Gauteng laat maak. Vra hom toe wat die "twist" is. Sy antwoord was 1:4. Ek het nog nooit van so 'n twist gehoor nie.
Kry mens so 'n loop?
- Aceofspades
- Hero Member

Re: Loop se "twist" - Kan dit waar wees?
Sjoe oom. Ás dit een is sal dit seker 'n gain twist ook nog moet wees. En wie maak dit in ons ou deel van Afrika?
Kriek
Kriek
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Oom Pieter, ek en Oom weet albei dat daai kerel die klok hoor lui het, maar nie weet waar die bel hang nie.
Hy skiet ook seker 110 grein koeëls teen 3000 vps?
Hy skiet ook seker 110 grein koeëls teen 3000 vps?
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
- Capt. Yoda
- Hero Member

Uncle skuif maar eder n paar banke op volgende keer as hy da sit en skiet
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
Zuku
- Sr. Member

Verwys hy nie dalk na twist van knaldemper groef
-
Mellies
- Hero Member

Oom PW,PWV wrote:Ek is vandag skietbaan toe om, na ses weke, weer 'n paar skote te skiet.
My .22-tjie ingestel.
Kry mens so 'n loop?
Klink of daai man deurmekaar is met die twist van sy oorlede ouma se koeksusters en die lemon twist by die kermis!
Met n vleisie...
- tripodmvr
- Administrator

Gauteng bring wonders na die Kaap!!!!!!!
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
Alwin
- Hero Member

Hierdie tipe van doodernstige onkunde is redelik algemeen in die samelewing en selfs in die wapen-wêreld. Dis ook hoekom gewere opblaas met 'n maatjie se "reloads".
-
Ds J
- Hero Member

Dit vat seker vier volle twists met n bobbejaanspanner om die loop in die aksie te skroef. 
- FHM
- Hero Member

Oom Pieter dit was net n misverstand, hy het jou se skoop vergroting gegee
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
- 3006
- Sr. Member

Dalk sy voorgee op die skietbaan

- joe rocket
- Hero Member

Hy skiet seker met n 311.5gr. koeel. 
GROETE
- BSniperEM
- Jr. Member

Wat die man bedoel het is dat dit n 4R loop is. (amper soos n 5R) maar die een minder "land" bied NOG minder weerstand aan die punt dus vinniger spoed met minder poeier en/of korter loop.
Net soos n 5R is daai loop ook nog makliker om skoon te maak!
Google dit...
Net soos n 5R is daai loop ook nog makliker om skoon te maak!
Google dit...
Bacon fact #14 - Bacon is healthier than Crystal Meth!
-
Diesel Dog
- Hero Member

Nee man sy koeël maak 4 volle twists uit sy 30' loop sy twist rate is 1-7.4 .Die man het hom seker weerspreek of oom Pieter het met sy skiet oor geluister.
DD
DD
-
Wouter Roets
- Administrator

Oom PiettaPWV wrote:Ek is vandag skietbaan toe om, na ses weke, weer 'n paar skote te skiet.
My .22-tjie ingestel.
Kry mens so 'n loop?
Was daar nie dalk n coleman langs die man nie? As ek so luister dalk n redelike groot een.
Groetnis
Wout
- Willeboer
- Full Member

N man het eendag by n braai my vertel sy 7mm mag het n 32 twist en skiet 139gr teen 3900ft/s. Later vertel hy dat hy n PH was, amper n pro golfer was, fly fishing gids en instructor, commercial skipper, wildsboer en parrabat. Ek se toe vir hom hy moet seker nou al 102 jaar oud wees met al die ondervinding.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sako 300H&H
Howa Varmint 6XC
Remington Target Master .22
Smith Wesson M&P 9
Howa Varmint 6XC
Remington Target Master .22
Smith Wesson M&P 9
-
PWV
- Hero Member

Geen wonder daar is skietongelukke nie, want as mens met sulke stommiteite te doen kry besef jou daar is mense wat dink hulle weet maar eintlik donners min weet!
Ongelukkig was die knaap nie lank daar nie, want toe ek weer met hom wou praat, het hy die pad gevat.
Ongelukkig was die knaap nie lank daar nie, want toe ek weer met hom wou praat, het hy die pad gevat.
-
Wouter Roets
- Administrator

Willeboer
Ons het destyds op n jagtog presies dieselfde gehad met n jong PH. Toe ons al die jare optel wat hy al orals spandeer het toe kom ons agter hy het al sy eerste buffel geskiet toe hy nog in sy pa se saadsakke was!
Groetnis
Wouter
Ons het destyds op n jagtog presies dieselfde gehad met n jong PH. Toe ons al die jare optel wat hy al orals spandeer het toe kom ons agter hy het al sy eerste buffel geskiet toe hy nog in sy pa se saadsakke was!
Groetnis
Wouter
-
Mellies
- Hero Member

Hy is seker gholfbaan toe met daai 4 yster!!PWV wrote:Geen wonder daar is skietongelukke nie, want as mens met sulke stommiteite te doen kry besef jou daar is mense wat dink hulle weet maar eintlik donners min weet!
Met `n vleisie...
- alecjohnson
- Hero Member

PWV wrote:Ek is vandag skietbaan toe om, na ses weke, weer 'n paar skote te skiet.
My .22-tjie ingestel.
Kry mens so 'n loop?
Nee daai glo ek nie, die twistrate glo ek ook nie....
so terloops wat is die vinnigste wat mens kry? 1:6.9?
-
PWV
- Hero Member

Hang af hoe koud dit is!alecjohnson wrote:PWV wrote:Ek is vandag skietbaan toe om, na ses weke, weer 'n paar skote te skiet.
My .22-tjie ingestel.
Kry mens so 'n loop?
Nee daai glo ek nie, die twistrate glo ek ook nie....![]()
so terloops wat is die vinnigste wat mens kry? 1:6.9?
-
THOMAST
- Hero Member

Ek is jare terug by 'n vriend se huis met geselligheid. Soos gewoonlik vorder die geselsery na vuurwapens en jag oor die algemeen. Kom vertel 'n man (nog 'n kuiergas) ons van sy .375 geweer met 'n "Shaailen whipping barrel"
Ek los maar die res van die gesprek oor aan julle verbeelding.
Ek los maar die res van die gesprek oor aan julle verbeelding.
- Antondup
- Jr. Member

Wouter Roets wrote:Willeboer
Groetnis
Wouter
Hy het seker wiskunde in st8 gelos want hy kan mos tel! Lekker lag ek nou!Sent from my iPhone using Tapatalk
Anton du Plessis
Tikka T3 .300WSM
Sig Sauer P320 9mm
Slazenger .22LR
Tikka T3 .300WSM
Sig Sauer P320 9mm
Slazenger .22LR
-
THOMAST
- Hero Member

Re: Loop se
Janee, hy kon tot elf tel met sy hande in sy broeksakke, want sy een broeksak het 'n gat ingehad.Antondup wrote:Wouter Roets wrote:Willeboer
Groetnis
WouterHy het seker wiskunde in st8 gelos want hy kan mos tel! Lekker lag ek nou!
-
Hansieslim
- Hero Member

Ai die mensdom. Plaas sê hy net hy weet nie wat is twist nie. 5 jaar gelede het ek ook nie geweet wat is twist nie en toe het ek al 'n geweer besit. As die arme man weet hoe hy nou hier bepraat word, sal hy heel afgesit wees met die skietgemeenskap. Ek is 100% seker ek't 5 jaar gelede ook sulke "swak feite" kwytgeraak. Gelukkig is ek telkens op die spot gou reggehelp...en het ek eerder respek gekry vir die skietgemeenskap.
Miskien roer ek nou hier iets aan waar ek eerder moes stilgebly het, maar dink julle nie dit is eerder julle (ek wil myself nog nie as kennisvol en ingelig beskou nie) plig om 'n onkundige ou (wat twak kwytraak wat hy self glo), eerder DADELIK reg te help en selfs te leer nie? Dalk sit jou kind more op die skietbaan langs 'n "cowboy" herlaaier en kry jou kind die seerste as cowboy se geweer ontplof. Ek sê maar net.
Miskien roer ek nou hier iets aan waar ek eerder moes stilgebly het, maar dink julle nie dit is eerder julle (ek wil myself nog nie as kennisvol en ingelig beskou nie) plig om 'n onkundige ou (wat twak kwytraak wat hy self glo), eerder DADELIK reg te help en selfs te leer nie? Dalk sit jou kind more op die skietbaan langs 'n "cowboy" herlaaier en kry jou kind die seerste as cowboy se geweer ontplof. Ek sê maar net.
CZ550 6.5x55, Howa .204, Howa 6.5CMx2, Sabatti 6XC, Mauser .22LR