22-250 COUNTACH

Locked
Diesel Dog
Hero Member
Hero Member

Re: 22-250 COUNTACH

Post by Diesel Dog »

Arnold wrote:Hierdie is van die anderkant af wat ek die klip wil gooi en pure spekulasie. As jy nie die twist kan meet nie oor die redes wat jy gee, wat is die kans dat die koeel ook verby glip by hoe druk en spoed of dat die twist werklik nie genoegsaam is om die swaar koeels te stabiliseer nie. Dit sal jammer wees maar. Sal graag die terugvoer van die invoerder wil hoor as hulle dalk weer die geweer onder hande kry en toets (Jy se tog hulle het gese hulle kry aanvaarbare resultate).

Ek het self nognie baie nagelees oor die rifling nie en ken maar die gewone en dan die polygonal rifling.
Dit is wat my vermoede is, na aanleiding wat Hercules genoem het aan die begin van die draad .

Hulle het 69gr scenars gebruik teen laer spoed en hulle skiet ook nie teen seevlak nie . Die scenar is 'n harder koeël as die amax ,miskien sit hy hom 'n bietjie tee en glip nie oor die groewe nie.

DD
Swede
Hero Member
Hero Member

Post by Swede »

Im die nuutste SA Jagters tydskrif is daar verwysing na 'n tipe "rifling" vermoed soos joune, en daar beweer dat die koel nie so "engrave" soos ander tipes nie. Hier is wat Sabatti self se
Unlike conventional rifling, MRR doesn’t form the distinct grooves on the bullet jacket, but rather squeezes the bullet to fill the bore geometry.

Miskien die rede dat die koels nie behoorlik stabiliseer nie, hierdie is net 'n gedagte

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
And as thy days, so shall thy strength be
Morkel
Sr. Member
Sr. Member

Post by Morkel »

Ek dink dis waarheid, probeer fabrieks ammo, my 2cent

Sent from my iPhone using Tapatalk
Diesel Dog
Hero Member
Hero Member

Post by Diesel Dog »

Ek wou nie weer aan die geweer krap nie maar hy hou my uit die slaap,toe het ek maar gou nog 'n toets (nag skiet)met drie 68gr hpbt koeels wat ek hier uit n laai uitgekrap het .Gelaai met 36gr 365 lot 89 ek skat die spoed so 3180fps groep meet 17mm.

http://oi68.tinypic.com/15rjybc.jpg

Dit bevestig dat die geweer nie vinnig wil skiet nie ,as ek dit reg het behoort die koeël hier by 3550fps se kant te loop.

DD
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Slow and steady wins the rifle
bly vir jou DD dat jy darrem 'n indikasie het van wat hy like.
Ek wonder nogal dan of hy sou hou van 'n langer punt teen 'n stadiger spoed.

Sent from my SM-G570F using Tapatalk
338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
Armand Steenkamp
Hero Member
Hero Member

Post by Armand Steenkamp »

Diesel Dog wrote:Ek wou nie weer aan die geweer krap nie maar hy hou my uit die slaap,toe het ek maar gou nog 'n toets (nag skiet)met drie 68gr hpbt koeels wat ek hier uit n laai uitgekrap het .Gelaai met 36gr 365 lot 89 ek skat die spoed so 3180fps groep meet 17mm.

Dit bevestig dat die geweer nie vinnig wil skiet nie ,as ek dit reg het behoort die koeël hier by 3550fps se kant te loop.

DD
Ek het n sabatti loop vir my 6.5 oorweeg. Maar ek begin al hoemeer donk ek moet maar dit los.

Ek weet presies hoe dir n man laat voel as n roer wat jy baoe geld voor betaal het en baie hoop voor gehad het nie wil skiet nie. Maak n man tot in jou diepste gebeendere moedeloos.
Laat weet wat se die agente van die roer.
Groetnis en sterkte
Diesel Dog
Hero Member
Hero Member

Post by Diesel Dog »

jdpretorius wrote:Slow and steady wins the rifle Image
bly vir jou DD dat jy darrem 'n indikasie het van wat hy like.
Ek wonder nogal dan of hy sou hou van 'n langer punt teen 'n stadiger spoed.

ONS IS NOU IN 223 SE BALLISTIC!

DD
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

+1
Armand Steenkamp wrote:
Diesel Dog wrote:Ek wou nie weer aan die geweer krap nie maar hy hou my uit die slaap,toe het ek maar gou nog 'n toets (nag skiet)met drie 68gr hpbt koeels wat ek hier uit n laai uitgekrap het .Gelaai met 36gr 365 lot 89 ek skat die spoed so 3180fps groep meet 17mm.

DD
Ek het n sabatti loop vir my 6.5 oorweeg. Maar ek begin al hoemeer donk ek moet maar dit los.

Ek weet presies hoe dir n man laat voel as n roer wat jy baoe geld voor betaal het en baie hoop voor gehad het nie wil skiet nie. Maak n man tot in jou diepste gebeendere moedeloos.
Laat weet wat se die agente van die roer.
Groetnis en sterkte
Groete, Johan
Diesel Dog
Hero Member
Hero Member

Post by Diesel Dog »

Die verspreider van die geweer het my laat weet dat ek hulle voorgestelde lading met 69gr scenar met n 540 moet gebruik en dat alle gewere nie noodwendig met alle koeëls skiet nie.Volgens hulle is die geweer reg en moet ek ander komponente probeer . EK het die geweer gekoop om hoofsaaklik as my oes geweer te gebruik en beskou nie scenars as geskik vir brein skote nie.

Het al 77 gr cc 75 gr amax 75 gr eldm 70 gr rdf 69 gr smk 68 gr hpbt 65 gr sgk 60 gr vmax 52 gr hpbt probeer behalwe vir scenars wat bly oor.

Enige voorstelle.

DD
Swede
Hero Member
Hero Member

Post by Swede »

Laat hom gaan en koop 'n ander een!

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
And as thy days, so shall thy strength be
Malan123
Hero Member
Hero Member

Post by Malan123 »

Hoekom probeer jy nie Nosler BT nie? Ek is van mening dat as 'n geweer nie van nosler punte hou nie moet jy hom verkoop, want dan wil hy nie skiet nie :laugh: :laugh: :laugh: . Op 'n ernstige noot, ek het vir 'n rukkie met 1 van my gewere gesukkel. Sodra ek oorgeskakel het nosler toe, toe loop hy mooi.
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

DD jy kan dalk ook Swift probeer, maar stem ook saam met Swede.
As jy hom nie kry om op 'n tiekie te skiet nie gaan die ding jou net aan hou pla tot jy uiteindelik van hom afsien

Groete, Johan
Diesel Dog
Hero Member
Hero Member

Post by Diesel Dog »

Malan123 wrote:Hoekom probeer jy nie Nosler nie? Ek is van mening dat as 'n geweer nie van nosler punte hou nie moet jy hom verkoop, want dan wil hy nie skiet nie :laugh: :laugh: :laugh: . Op 'n ernstige noot, ek het vir 'n rukkie met 1 van my gewere gesukkel. Sodra ek oorgeskakel het nosler toe, toe loop hy mooi.
Word die 77gr cc nie deur nosler gemaak nie?

Manne aan wie verkoop jy n geweer wat jy voor jou siel weet is nie reg nie .

DD
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

DD ek weet jy het seker nou al 'n moerse klomp geld op hom spandeer maar wat van 'n ander loop.
Laastens kan Kriek jou dalk help nie ?

Groete, Johan
Malan123
Hero Member
Hero Member

Post by Malan123 »

Ek praat spesifiek van die ballistic tips. Weet nie of dit verskil kan maak nie, maar ek is seker iemand sal vir jou so paar punte sponsor om te probeer voor drastiese stappe geneem word.

Dit lyk nie of die roer nie wil skiet nie. Hy wil net nie vinnig skiet nie. As mens dit vooraf met enige voornemende koper deel kan ek nie sien dat dit oneerlik is nie
Diesel Dog
Hero Member
Hero Member

Post by Diesel Dog »

jdpretorius wrote:DD ek weet jy het seker nou al 'n moerse klomp geld op hom spandeer maar wat van 'n ander loop.

Monolitiese koeëls kan dalk 'n paar teorie weerlê .
'n ander loop.
Is klaar gedoen.

DD
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Diesel Dog wrote:
jdpretorius wrote:DD ek weet jy het seker nou al 'n moerse klomp geld op hom spandeer maar wat van 'n ander loop.

Monolitiese koeëls kan dalk 'n paar teorie weerlê .
'n ander loop.
Is klaar gedoen.

DD
as dit ek was sou ek die Swifts en 'n mono probeer het. Die Swift het noggal 'n stewige konstruksie en die langer bearing surface help jou dalk net om hom te stabiliseer

Ek voel jou pyn DD, het ook n paar maande gesukkel met n nuwe geweer wat nie wou skiet nie maar darrem die stryd gewen na Hercules se hulp

Groete, Johan
Armand Steenkamp
Hero Member
Hero Member

Dit se nie baie vir Sabatti se naverkope diens nie.... kan iemand hulle nie verwys na die draad nie?? Dis nie reg nie. Nou n n man ontevrede met n roer wat jy nooit gaan gebeuik nie. Jy kan ni wild oes met monoliete en gebondekern koels nie. Jy kan seker maar dis ver van idiaal. Ek sou ook nie doe geweer kon verkoop aan iemand anders nie. Ek glo ook jy gaan maar sukkel om hom verkoop te kry.
Diesel Dog
Hero Member
Hero Member

Post by Diesel Dog »

Armand Steenkamp wrote:Dit se nie baie vir Sabatti se naverkope diens nie.... kan iemand hulle nie verwys na die draad nie?? Dis nie reg nie. Nou n n man ontevrede met n roer wat jy nooit gaan gebeuik nie. Jy kan ni wild oes met monoliete en gebondekern koels nie. Jy kan seker maar dis ver van idiaal. Ek sou ook nie doe geweer kon verkoop aan iemand anders nie. Ek glo ook jy gaan maar sukkel om hom verkoop te kry.
Tot op hede was die ondersteuning van die invoerder goed,dit is net nou dat hulle standpunt ingeneem het dat die geweer reg is dat ek met hulle verskil.

DD
savage(P Coetzer)
Hero Member
Hero Member

Post by savage(P Coetzer) »

Baie sleg as n Countach nie vinniger as n fiat 500 kan loop nie
Diesel Dog
Hero Member
Hero Member

Post by Diesel Dog »

Het vandag 50gr barnes tsx probeer van 3250fps tot 3550fps , what a joke !beste groep was 1.5moa.

Weet iemand waar ek hier in die Kaap 69 gr scenars kan kry?

DD
Armand Steenkamp
Hero Member
Hero Member

DD, sit hom op jou versekering. Dan probeer ons bietjie MP200 in hom......
Diesel Dog
Hero Member
Hero Member

Post by Diesel Dog »

Armand Steenkamp wrote:DD, sit hom op jou versekering. Dan probeer ons bietjie MP200 in hom......

Ek hoor jou maar ek het nie bedrog in my hart nie. :laugh: :laugh:

DD
Armand Steenkamp
Hero Member
Hero Member

Is maar so tong in die kies maar ek sal jou se ek het dot oorweeg op n kol. N gun wat net met een koeel wil skiet is nie reg nie en klaar. Dit kan n blindemens sien
Diesel Dog
Hero Member
Hero Member

Post by Diesel Dog »

Armand Steenkamp wrote:Is maar so tong in die kies maar ek sal jou se ek het dot oorweeg op n kol. N gun wat net met een koeel wil skiet is nie reg nie en klaar. Dit kan n blindemens sien
Ja jong, my tong was nou so diep in my kies ek het amper opgekots!!

DD
Locked