Vinnig kom 'n man aarde toe......
- marno
- Hero Member

Vinnig kom 'n man aarde toe......
Dag manne,
Ek wil die storie vertel wat met my gebeur het dan sal ek graag wil hoor of iets soort gelyk al met julle gebeur het.
Ek jag al vandat ek nege jaar oud was en skiet redelik baie. So 3 jaar terug sit ons om die kampvuur naby Ellisras en praat so oor jag en gewere.
Toe kom die onderwerp op of 'n scope al jou oog oop gekap het. Die meeste manne vertel hulle stories en wys day hulle merke nou nog sit.
Ewe windgat se ek nee ek jag al klomp jare en dit het nog nooit met my gebeur nie. Kuier toe nog so bietjie en gaan slaap toe.
Volgende dag is ek uit saam met die gids om blou wildebeeste te soek. Kry hulle toe en ek vat dooie rus op so bossie met 'n baie snaakse "angle", ek het toe met die 30-06 geskiet. Bang!!! Klap die skoot en blou wildebees se kind sak net daar in sy spore. Baie impressed met my skiet vernuf loop ons na die blou wildebees toe. So in die stap voel ek maar iets is nou warm hier op my gesig. Vee toe my hand oor my gesig en raai wat sien ek? Lekker loop die bloed van my gesig af. Die adrenalien het so gepomp dat toe ek die skoot aftrek, ek nie eers gevoel het hy kap my op die oog bank nie.
Soos wat mens is op die bakkie terug kamp toe dink ek wat ek vir die manne gaan se want ek voel soos 'n absolute poepol want net die vorige aand spog ek dat dit nog nie met my gebeur het nie.
Wel wys jou net, as jy begin windgat raak oor iets gaan jy jou gat sien.
Ek luister graag na julle.
Ek wil die storie vertel wat met my gebeur het dan sal ek graag wil hoor of iets soort gelyk al met julle gebeur het.
Ek jag al vandat ek nege jaar oud was en skiet redelik baie. So 3 jaar terug sit ons om die kampvuur naby Ellisras en praat so oor jag en gewere.
Toe kom die onderwerp op of 'n scope al jou oog oop gekap het. Die meeste manne vertel hulle stories en wys day hulle merke nou nog sit.
Ewe windgat se ek nee ek jag al klomp jare en dit het nog nooit met my gebeur nie. Kuier toe nog so bietjie en gaan slaap toe.
Volgende dag is ek uit saam met die gids om blou wildebeeste te soek. Kry hulle toe en ek vat dooie rus op so bossie met 'n baie snaakse "angle", ek het toe met die 30-06 geskiet. Bang!!! Klap die skoot en blou wildebees se kind sak net daar in sy spore. Baie impressed met my skiet vernuf loop ons na die blou wildebees toe. So in die stap voel ek maar iets is nou warm hier op my gesig. Vee toe my hand oor my gesig en raai wat sien ek? Lekker loop die bloed van my gesig af. Die adrenalien het so gepomp dat toe ek die skoot aftrek, ek nie eers gevoel het hy kap my op die oog bank nie.
Soos wat mens is op die bakkie terug kamp toe dink ek wat ek vir die manne gaan se want ek voel soos 'n absolute poepol want net die vorige aand spog ek dat dit nog nie met my gebeur het nie.
Wel wys jou net, as jy begin windgat raak oor iets gaan jy jou gat sien.
Ek luister graag na julle.
.22 Anschutz
22-250 Sako
7mm Rem Mag Steyr Mannlicher Luxus
9mm Taurus
22-250 Sako
9mm Taurus
- Gerhard
- Hero Member

Re: Vinnig kom 'n man aarde toe......
Welcome to the Half Moon Club.... 
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
- Jeagermeister
- Sr. Member

Ja jong,
Elke ding het mos maar sy manier om jou so af en toe in die bek te kom ruk..
Ek skiet mos nou Prakties pistool, en daai game het die manier om jou nederig te hou, net soos jy dink jy is agter die kap van die byl en die reloads loop glad en die voorsight is mooi stil, dan verrinnewetter jy 'n stage dan is jy weer op blokkie een... so dit gebeur..
En so van die scope gepraat, was in Std 8 toe my pa se 375H&H een vroee, koue Saterdag oggend sy merk op my wenkbrou kom laat het... 'n mengelmoes van onkunde en 'n geweer wat nie pas nie...
My merk sit vandag nog baie duidelik, ek dra hom met trots.. en net dis net die manne wat weet wat dadelik agterkom wat dit is...
Dalk moet ons 'n ou Hofie hier begin waar die manne die foto's kan opsit van die scars... Soos die Yanks hom noem, "Weatherby Eye" ..
Sommiges is mos gelukkig dat die scar nie vir altyd bly nie...
Groete,
JM
Beste raad wat ek nog gekry het is: Bly nederig, dan is die val darem nie so groot nie!
Ek skiet mos nou Prakties pistool, en daai game het die manier om jou nederig te hou, net soos jy dink jy is agter die kap van die byl en die reloads loop glad en die voorsight is mooi stil, dan verrinnewetter jy 'n stage dan is jy weer op blokkie een... so dit gebeur..
En so van die scope gepraat, was in Std 8 toe my pa se 375H&H een vroee, koue Saterdag oggend sy merk op my wenkbrou kom laat het... 'n mengelmoes van onkunde en 'n geweer wat nie pas nie...
My merk sit vandag nog baie duidelik, ek dra hom met trots.. en net dis net die manne wat weet wat dadelik agterkom wat dit is...
Dalk moet ons 'n ou Hofie hier begin waar die manne die foto's kan opsit van die scars... Soos die Yanks hom noem, "Weatherby Eye" ..
Sommiges is mos gelukkig dat die scar nie vir altyd bly nie...
Groete,
JM
Beste raad wat ek nog gekry het is: Bly nederig, dan is die val darem nie so groot nie!
.22 Slazenger
.22 BRNO Deluxe
243 HOWA Varmint (Die "Hulk" herdoop nou na "Shrek")
6.5x57 Sauer 200 LH
30-06 Sauer 200 LH
300WM Ruger M77 LH
R1
LM4
SKS
en dan nog die vuisgewere....
.22 BRNO Deluxe
243 HOWA Varmint (Die "Hulk" herdoop nou na "Shrek")
6.5x57 Sauer 200 LH
30-06 Sauer 200 LH
300WM Ruger M77 LH
R1
LM4
SKS
en dan nog die vuisgewere....
- marno
- Hero Member

Daai is so waar.
Jy kan bly wees daai 375 het nie jou oogbank gekraak nie. hehehhee
Maar jy is reg ek dra myne ook met trots.
Jy kan bly wees daai 375 het nie jou oogbank gekraak nie. hehehhee
Maar jy is reg ek dra myne ook met trots.
.22 Anschutz
22-250 Sako
9mm Taurus
22-250 Sako
9mm Taurus
- James Wilson
- Hero Member

het 2 van daai houe al gevat, altwee op die neus en altwee agter jakalse aan. en elke keer as ek so skielik die jakals hier ver links van my sien uitpeul.
hier is enn voorbeeld van te vinnig skiet
[img width=560 height=420]http://i775.photobucket.com/albums/yy34 ... C02305.jpg[/img]
gelukkig het die vuilgoed darrem seerder gekry:
[img width=560 height=420]http://i775.photobucket.com/albums/yy34 ... C02301.jpg[/img]
[img width=560 height=420]http://i775.photobucket.com/albums/yy34 ... C02305.jpg[/img]
[img width=560 height=420]http://i775.photobucket.com/albums/yy34 ... C02301.jpg[/img]
Last edited by James Wilson on Sat Jun 11, 2011 6:06 pm, edited 1 time in total.
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
- Gerhard
- Hero Member

Ja as n man brain failure op n stage kry dan kom die wiele behoorlik af...Jeagermeister wrote: Ja jong,
Het lank self geskiet en ge RO om te weet waarvan jy praat.
Dit is hoekom ek so mal is oor skiet as sport.
Net as jy dink jy is die kat se snor dan jaag jy aan en is neus eerste in die grond vas...
FFF Safaris
- Dawid
- Hero Member

My seun se maat het self 2 pragtige halfmaantjies bokant sy oog van n 30 06 en dit agter n Blesbok aan, maar dit kom van nie luister nie.
In my Lugmagdae self daai Cowboys en Crooks gespeel en daar leer n man vinnig van nederig wees en konsentreer.
In my Lugmagdae self daai Cowboys en Crooks gespeel en daar leer n man vinnig van nederig wees en konsentreer.
IT`S NOT THE GUN IT`S THE GUNNER
9mm CZ 100
.22 Norinco
243 Bruno 601
270 Bruno
303 no2 mk4 Enfield
375 CZ ZKK 602
9mm CZ 100
.22 Norinco
243 Bruno 601
270 Bruno
303 no2 mk4 Enfield
375 CZ ZKK 602
-
henslin
- Sr. Member

Gedink dit is net boksers met gemerkte oogbanke en rugbyspelers met neuse - welkom in die grootmens w?reld

Agterosse kom ook in die kraal - vir die volgende veiling !
- erx
- Sr. Member

Nes Gerhard gese het, welcome to the halfmoon club china!
Groete
erx
Groete
erx
-
Vlakvark
- Hero Member

[img width=560 height=372]http://i799.photobucket.com/albums/yy27 ... CF4202.jpg[/img]
[img width=560 height=372]http://i799.photobucket.com/albums/yy27 ... CF3697.jpg[/img]
7mm Rem Mag eerste keer dat ek vanaf stoke skiet en dan nog teen n ''angle'' berg op
458 Lott seker ma te maar vir hom

[img width=560 height=372]http://i799.photobucket.com/albums/yy27 ... CF3697.jpg[/img]
7mm Rem Mag eerste keer dat ek vanaf stoke skiet en dan nog teen n ''angle'' berg op
458 Lott seker ma te maar vir hom

- marno
- Hero Member

BWOOOOHAHAHAHAHAA!!!!! Dit lyk baie bekend!!!
Lyk my dit het al met amper almal gebeur of dit gaan nog.
Lyk my dit het al met amper almal gebeur of dit gaan nog.
.22 Anschutz
22-250 Sako
9mm Taurus
22-250 Sako
9mm Taurus
- marno
- Hero Member

Ja nee ten minste het dide jak geval!Jagbehep! wrote: het 2 van daai houe al gevat, altwee op die neus en altwee agter jakalse aan. en elke keer as ek so skielik die jakals hier ver links van my sien uitpeul.
.22 Anschutz
22-250 Sako
9mm Taurus
22-250 Sako
9mm Taurus
- Jaco Swart
- Hero Member

Manne.
Wat moet ek se, geluk dat julle aan 'n spesiale klub behoort, of ek hoop nie dit gebeur met my nie.
Ek sal beslis nie dom genoeg wees om te 'breg" dat ek nog nie een het nie.
Groetnis
Wat moet ek se, geluk dat julle aan 'n spesiale klub behoort, of ek hoop nie dit gebeur met my nie.
Ek sal beslis nie dom genoeg wees om te 'breg" dat ek nog nie een het nie.
Groetnis
JACO SWART
Rustenburg
Noord-Wes
Rustenburg
Noord-Wes
- spekieries
- Hero Member

Ou Vlakvark
Ek is bly ek is nie daai scope nie, dit lyk of hy nou 'n m@#rse pak slae gaan kry.
Groete
Ek is bly ek is nie daai scope nie, dit lyk of hy nou 'n m@#rse pak slae gaan kry.
Groete
- theedge
- Hero Member

Nou te bang om iets te se
When People Walk Away From You, Let Them Go.
Your Destiny Is Never Tied To Anyone Who Leaves You. It Doesn't Mean They Are Bad People.
It Just Means That Their Part In Your Story Is Over.. !

Your Destiny Is Never Tied To Anyone Who Leaves You. It Doesn't Mean They Are Bad People.

- JACQUES BOTHA
- Hero Member

Jagbehep
Ek hoop nie daai kweskoot op die voorkop was op daai vark wat jy op 35 cm geskiet het nie??????
Kry n regte roer n kruppel2-50 en jou probleme stop net daar
Jacques
Ek hoop nie daai kweskoot op die voorkop was op daai vark wat jy op 35 cm geskiet het nie??????
Jacques
Shoot straight and tell the truth!
- Hugo
- Hero Member

My halfmaan het gekom in St7, skiet op 'n vark, tref die 7x57 my hard op die voor kop, ek voel nog of dit bloei en hou vas en gelukkig niks bloed nie, die gids se, hy gan opspring basie, skiet hom, jis so waar as wragtig tref die scope my vir 'n 2de keer en toe loop die bloed.
Die goeie ou dae van lekker dom wees.
Die goeie ou dae van lekker dom wees.
.22LR Slazenger
.243 Howa
.303 Lee Enfield
30.06 Browning
.38spl Astra
Bowtech 340D
To be sure of hitting the target, shoot first and call whatever you hit the target.
.243 Howa
.303 Lee Enfield
30.06 Browning
.38spl Astra
Bowtech 340D
To be sure of hitting the target, shoot first and call whatever you hit the target.
- BLOK
- Hero Member

Hugo, joune of die vark sin

"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
- James Wilson
- Hero Member

HAHAHA!!!JACQUES BOTHA wrote: Jagbehep
Jacques
nee, darrem nie, en onthou dit was 13cm.
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
-
.::Alwyn-U::.
- Hero Member

Ja dit gebeur ten minste 1 keer met almal! 
-
Rickus
- Newbie

Hier het die 300WinMag my n lekker hou voor die kop gegee......die ou S-bokkie het darem self n lekker hou voor die kop weg 
[img width=360 height=480]http://img98.imageshack.us/img98/5978/53361096277601236856151.jpg[/img]
[img width=360 height=480]http://img35.imageshack.us/img35/3970/53361096277651236856151.jpg[/img]
[img width=360 height=480]http://img98.imageshack.us/img98/5978/53361096277601236856151.jpg[/img]
[img width=360 height=480]http://img35.imageshack.us/img35/3970/53361096277651236856151.jpg[/img]
Weatherby Vanguard 300 Win Mag
Musgrave RSA .308 enkel skoot
Musgrave Vrystaat .243
Musgrave RSA .308 enkel skoot
Musgrave Vrystaat .243
- Dewie
- Full Member

Halo Almal
Dit het gelukkig nog nie met my gebeur nie,
En ek hoop ook nie dit sal met my gebeur nie
Dewie
Dit het gelukkig nog nie met my gebeur nie,
En ek hoop ook nie dit sal met my gebeur nie
Dewie
Brno .308
Howa .243
Brno .22
Gammo CFX
VMAX
Nosler Ballistic Tip
Barnes Tiped TSX
Howa .243
Brno .22
Gammo CFX
VMAX
Nosler Ballistic Tip
Barnes Tiped TSX
- theedge
- Hero Member

Ek se weer te bang om iets te se want ek weet dit kan gou gebeur. Deel egter die volgende n dierbare vriend - skiet baie op daardie tyd was hy al so 15 jaar PH en het baie oorsee en plaaslike jagters vergesel so is dit dan ook ek en hy wat saam Kudu gaan skiet. Na die skoot toe sit die merk daar die man weet nie eens van die hou nie. So ja dit gebeur baie gou. Ander geval so 7jaar terug kan dalk langer wees het ek saam met klomp maats springbok en blesbok gaan uitskiet daar in Ventersstad omgewing. My een pel het so in die verloop van die een dag hom by my aangesluit. Nie lank nie toe is die Springbokke by ons - met die wat hy skiet toe is dit nou een van daardie skote wat hom terug klap en die oogbank oopslaan. Baie kwaad is die man daar weg later toe kom hy weer by my sit nog steeds die lap op die oog - ek kon nie glo dat die wond nog bloei nie en vra toe hou die ding dan nie op nie - baie kwaad wys hy my nog n shot so 5mm onder die ander een. Ek het beloof om nooit daaroor te lag nie. (Te bang dit gebeur met my ) so verder se ek niks verder nie
When People Walk Away From You, Let Them Go.

- Francois B
- Full Member

Middag almal
Ek het self n bloutjie geloop met die 303 toe ek 5 jaar oud was ek het die geleentheid gekry om my 1ste springbok te skiet , maar ek moes 1s wys ek kon skiet , op die skietbaan het ek 2 skote geskiet al twee het my op die oogbank gekap met die ou tasco ek moes maar my trane gou afvee want ek was te bang ek verloor my kans op n springbok! Ek het derem 4 geskiet daardie dag sonder beserings! Dit het tot dusver nog nie weer gebeur nie gelukkig het ek dik wenkbroue wat die scars wegsteek!
Ek het self n bloutjie geloop met die 303 toe ek 5 jaar oud was ek het die geleentheid gekry om my 1ste springbok te skiet , maar ek moes 1s wys ek kon skiet , op die skietbaan het ek 2 skote geskiet al twee het my op die oogbank gekap met die ou tasco ek moes maar my trane gou afvee want ek was te bang ek verloor my kans op n springbok! Ek het derem 4 geskiet daardie dag sonder beserings! Dit het tot dusver nog nie weer gebeur nie gelukkig het ek dik wenkbroue wat die scars wegsteek!
-
herley
Naand manne
Ja nee dit gebeur maar met almal, ekt so 3jaar terug met n'vriend gaan jag, hyt toe met my 308 norma magnum geskiet en ek met my 308 cz en ons het op gemsbokke geskiet, dit was ver skiet en ek skiet eerste en toe my skoot klap sak die bok se kniee en nie lank nie of die bok staan op waarna my vriend toe skiet op die bok maar mis en hy laai toe weer maar kry nie die bok in die scope nie, ek skiet toe die bok plat en toe ek hom vra wat gaan aan hoekom hy nie geskiet het nie sien ek toe die half maan wat onder bloed is, ekt hom net daar maar my sakdoek gegee en ons praat nou nog daaroor.
Ja nee dit gebeur maar met almal, ekt so 3jaar terug met n'vriend gaan jag, hyt toe met my 308 norma magnum geskiet en ek met my 308 cz en ons het op gemsbokke geskiet, dit was ver skiet en ek skiet eerste en toe my skoot klap sak die bok se kniee en nie lank nie of die bok staan op waarna my vriend toe skiet op die bok maar mis en hy laai toe weer maar kry nie die bok in die scope nie, ek skiet toe die bok plat en toe ek hom vra wat gaan aan hoekom hy nie geskiet het nie sien ek toe die half maan wat onder bloed is, ekt hom net daar maar my sakdoek gegee en ons praat nou nog daaroor.