Hobby kom nou mooi aan

Hier kan toerusting wat self ontwerp is geplaas word soos bv. 'n selfgemaakte "tumbler" of ieta dergelijks
PWV
Hero Member
Hero Member

Re: Hobby kom nou mooi aan

Post by PWV »

Dit is werklik kunswerke. Baie mooi Jurie.
Het jy al 'n pryslys?
Jake1
Hero Member
Hero Member

Post by Jake1 »

Wil jy nie miskien n "toets" kolf vir n Cz 527 geweer maak wat ek vir jou kan toets nie, vir so 2 jaar. Ek is maar n vrygewige ou en sal die toets heeltemal gratis vir jou doen... veral daai groenes....

Laat maar weet, ek help graag uit

Groetnis

Jaco

(Dis maar my stupid manier van sê dis regtig mooi, maar my aanbod bly staan.....)
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
Hansieslim
Hero Member
Hero Member

Post by Hansieslim »

Jurie

Ek wil aanbeveel dat jy hierdie hobby van jou ernstig opneem. Jy het beslis 'n talent. Wil ook voorstel dat jy aan 'n prys begin dink en ons n ballpark syfer gee. Ek dink nie jy gaan 5 bestellings kry nie. Ek dink jy sal baie, baaaie meer kry.

Daai groen mamba praat met my hart.
CZ550 6.5x55, Howa .204, Howa 6.5CMx2, Sabatti 6XC, Mauser .22LR
sPRINGHAAS
Sr. Member
Sr. Member

Post by sPRINGHAAS »

Neewat hier word nie meer gespeel nie!! Very well done!
Jurie Vermaak
Full Member
Full Member

Post by Jurie Vermaak »

Manne,

Dankie vir die komplimente. Soos ek al vroeer genoem het is hierdie n hobby wat ek geniet. Ek is tans besig met my 15de kolf so ek weet dat in terme van kolfmaak is ek nog n groentjie. Al die kolwe tot dusver behalwe nommer 2 het goed uitgekom soos ek verwag het. Ek is n redelike perfeksionis en daar is maar altyd klein goedjies wat my pla, maar niemand sien dit eers raak nie. Ek het darem ook al vir so paar manne op Jaracal kolwe gemaak - hulle kan maar self kom se hoe ervaar hulle die kolwe.

Die probleem wat ek het is dat ek nie enige templates het van die verskillende aksies nie - ek het jou bestaande kolf en aksie, behalwe as dit n Rem 700, K98, Howa Mini of Howa Kort aksie Varmint aksie is, want dis die gewere wat ek het wat ek as voorbeeld kan gebruik, nodig om as voorbeeld te gebruik. So as jy in die Kaap (of enige plek ver van Bloem af) sit is dit nie so maklik om dit by my te kry nie. Mens kan seker van RAM koeriers gebruik maak, maar die risikos is maar vir my te hoog. Alhoewel vir een vd kolwe het die persoon sy kolf vanaf Pretoria gestuur en toe die kolf reg was vir die bedding het hy n Saterdag deurgery om sy geweer te bring, ek die bedding en finale fitting gedoen en hy het dit weer Sondag kom haal.

Dit vat my nou in totaal so 8 ure se werk. Ek begin op n Vrydag en as als volgens plan verloop dan is als in n week klaar - ek het n voltydse werk wat baie van my tyd vat - en dan wil ek darem so nou en dan self n paar skote skiet.

Ek is tans besig met n rooi en swart kolf vir Howa kort-aksie. Sal hom adverteer as ek klaar is.

Julle kan my PM , whatsapp by nul8329drie217twee of mail by jrsriflestocks@gmail.com. Ek het tot n Facebook page by JRS Riflestocks ;D. Gaan like my page asb.
Last edited by Jurie Vermaak on Sun Nov 05, 2017 12:10 pm, edited 2 times in total.
FantomBadger
Newbie
Newbie

Post by FantomBadger »

Baie dankie vir my kolf Jurie.

Ek is die gelukkige eienaar van die blaze kolf op die Tikka. Al wat ek kan se is dat jy nie 'n fout gaan maak om een van hierdie kolwe op jou roer te sit nie.
neef
Full Member
Full Member

Post by neef »

die kolwe lyk baie mooi. goeie werk
Deel wat jy weet en jy sal wys word
Ruger Presision 6.5 cm
Sako 308win
Howa 204
Savage 243
coey .22
cz 75 p07 duty
Vektor SP1
Musgrave 12G pomp
Jurie Vermaak
Full Member
Full Member

Post by Jurie Vermaak »

Ek dink dis weer tyd vir n update.

Ek het intussen n milling masjien aangeskaf wat die inletting van die kolwe net soveel beter maak.

Ek het ook op versoek begin om n meer verstelbare wangstuk asook 3-rigting verstelbare LOP te doen.

Ek wys n paar fotos van onlangse kolwe.
Tikka.jpg
Medium blue.jpg
Ja, ek het tot al n thumbhole gemaak alhoewel ek nie regtig daarvan hou nie. Ek wou tog kyk of ek dit sou kon regkry.
TH.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by Jurie Vermaak on Sun Dec 10, 2017 8:31 pm, edited 1 time in total.
Apie
Hero Member
Hero Member

Post by Apie »

Jurie Vermaak wrote:Ek dink dis weer tyd vir n update.

Ek het intussen n milling masjien aangeskaf wat die inletting van die kolwe net soveel beter maak.

Ek het ook op versoek begin om n meer verstelbare wangstuk asook 3-rigting verstelbare LOP te doen.

Ek wys n paar fotos van onlangse kolwe.
Tikka.jpg
Medium blue.jpg
TH.jpg
Netjies netjies!

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Jurie Vermaak
Full Member
Full Member

Post by Jurie Vermaak »

Push-button wangstuk vestelling
PB.jpg
Thumbwheel
TW.jpg
"Tikka Sporter" styl met wangstruk wat in 2 rigtings kan stel. Hierdie is my eie geweer en die kolf is hierdie week onder hom uit verkoop.
6.5 Creed.jpg
Ek fokus hoofsaaklik op die Howa SA Varmint profiel aangesien daar die grootste navraag is.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Pvdw
Hero Member
Hero Member

Re: Hobby ko4m nou mooi aan

Post by Pvdw »

Nee man, nie so voor krismis nie!!!!!

Stunning kolwe. Wat sal daai laastes kos vir Howa SA??
Jurie Vermaak
Full Member
Full Member

Post by Jurie Vermaak »

Hier is nog so paar wat ek hierdie week klaargemaak het.
Blaze2.jpg
Medium blue.jpg
Hierdie fotos wys die verstellings wat moontlik is
Blaze 1.jpg
Jurie Vermaak
Full Member
Full Member

Post by Jurie Vermaak »

Howa kort aksie varmint barrel
zombie.jpg
Howa lang aksie varmint
Varied black LA.jpg
Hierdie 2 kolwe is nog te koop as iemand sou belangstel.

Ek is besig met so paar om klaar te wees voor Jan aangesien ek dan vir n elmboog operasie gaan en waarskynlik vir 2 maande nie my hobby kan doen nie - hoop ek oorleef die frustrasie.
Ek wil ook dankie se vir die Jaracal manne wat my ondersteun - ek waardeer die positiewe terugvoer
Gbyleveldt
Sr. Member
Sr. Member

Post by Gbyleveldt »

My swak hart... Sterkte met die operasie!
Klein Karoo
Sr. Member
Sr. Member

Post by Klein Karoo »

Pragtige kolwe.
Post Reply