Slim Jakke

Closed Group for jackal hunters only. Geslote groep vir jakkals jagters alleenlik
Post Reply
jankraay
Hero Member
Hero Member

Slim Jakke

Post by jankraay »

Naand julle. Ek sit met so bietjie van n probleem...

By my swaer in Wolmaransstad is die bure besig om die Jakke slim te roep. Ek sukkel die laaste ruk my agter end af met die goed. Het gemiddeld 4 n aand maklik gekry maar tot die jonges is al slim mis geskiet. Die ou manne praat ek nie oor nie...

Hulle kom mooi in maar steek op so 300-400m vas en hardloop dan hulle bene af. Gee nie eers kans om n roep op tyd te verander nie dan is hy/sy weg.

Hoe maak ek nou aangesien ek belange daar het...

Groete

Sent from my iPhone using Tapatalk
NicoSmit
Hero Member
Hero Member

Re: Slim Jakke

Post by NicoSmit »

Probeer met nagsig en IR lig lok hulle ook met iets soos 'n pens en los hulle vir 'n ruk uit
Mag jou skape begin jakkals jag.....Adam Tas
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

jankraay wrote:Naand julle. Ek sit met so bietjie van n probleem...

By my swaer in Wolmaransstad is die bure besig om die Jakke slim te roep. Ek sukkel die laaste ruk my agter end af met die goed. Het gemiddeld 4 n aand maklik gekry maar tot die jonges is al slim mis geskiet. Die ou manne praat ek nie oor nie...

Hulle kom mooi in maar steek op so 300-400m vas en hardloop dan hulle bene af. Gee nie eers kans om n roep op tyd te verander nie dan is hy/sy weg.

Groete

Jy het nou positiewe terugvoer gekry. Op 'n ligter trant wou ek se - skiet eers die bure dan gaan die jakkies nie so slim wees nie.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Riaan Kriel
Hero Member
Hero Member

Post by Riaan Kriel »

jankraay wrote:Naand julle. Ek sit met so bietjie van n probleem...

Groete

Ek ken manne daar naby, in Makwassie wat nogal uitmaak van die jakkkalsjag en wat al meer as 1 plek geskiet het waar dit gaan soos jy beskryf. Sê maar as jy die nommers soek.
Post Reply