rooihuide

Hou dit skoon en onsuggestief, dit is 'n openbare forum en enige iets wat nie pas nie sal verwyder word.
Post Reply
Cruiserboy
Newbie
Newbie

rooihuide

Post by Cruiserboy »

Piet en Jan is cowboys in die wilde weste en stap een aand in die kroeg in met niks geld in hulle sakke
Hulle hoop op 'n gelukkie of so iets. Later stap 'n cowboy in met 'n rooihuid se kop en gee dit vir die kroegman. Die kroegman gee vir hom 'n bottel whisky en die cowboy stap uit
Dis wat ons kort Piet 'n indiaan se kop Hulle spring op hul perde en kry 'n indiaan wat alleen rondloop Hulle oorrompel hom en terwyl Piet sy keel afsny kyk Jan so om hulle en sien ten minste 2000 indiane "Piet" sê hy Piet kyk op en sien al die indiane en sê. Jan, vanaand gaan ons dronk word...
EtienneA
Sr. Member
Sr. Member

Re: rooihuide

Post by EtienneA »

++>: ++>: ++>:
henning
Hero Member
Hero Member

Post by henning »

Cruiserboy wrote:Piet en Jan is cowboys in die wilde weste en stap een aand in die kroeg in met niks geld in hulle sakke
Hulle hoop op 'n gelukkie of so iets. Later stap 'n cowboy in met 'n rooihuid se kop en gee dit vir die kroegman. Die kroegman gee vir hom 'n bottel whisky en die cowboy stap uit
Dis wat ons kort Piet 'n indiaan se kop Hulle spring op hul perde en kry 'n indiaan wat alleen rondloop Hulle oorrompel hom en terwyl Piet sy keel afsny kyk Jan so om hulle en sien ten minste 2000 indiane "Piet" sê hy Piet kyk op en sien al die indiane en sê. Jan, vanaand gaan ons dronk word...
Dit is onsensetief en nie snaaks nie.

Groete
Henning
300 WSM Savage
303 Lee-Enfield
Dbl 12 g Belguim
Chevvy SS
Hero Member
Hero Member

Post by Chevvy SS »

Ekskuus, mis ek iets?
Ashley
Hero Member
Hero Member

Post by Ashley »

:o ek wonder ook...
Groete

Howa 30-06
Musgrave 7x57
Mossberg 12br
CZ 9mmP
Bravo1
Jr. Member
Jr. Member

Post by Bravo1 »

Ekt gedink dis mo*r snaaks...//cloud.tapatalk.com/s/59aaa63e2b0 ... WA0019.mp4

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
henning
Hero Member
Hero Member

Post by henning »

Ek verstaan maar, ek ken die geskiedenis van die rooi huide en hoe swaar hulle gekry het om hulle bestaan reg te behou.
Hoe sou jy gevoel het in hulle plek?

Groete
Henning
300 WSM Savage
303 Lee-Enfield
Dbl 12 g Belguim
Chevvy SS
Hero Member
Hero Member

Post by Chevvy SS »

Geen Gatiep en Meraai grappies meer nie manne!
Gawie(13mm)
Hero Member
Hero Member

Post by Gawie(13mm) »

Chevvy SS wrote:Geen Gatiep en Meraai grappies meer nie manne!
...geld dit nou vir Sipho en Van der Merwe ook? :-\

Henning, ek hoor jou maat. Die bewoording is nie juis bevorderlik vir multi nasionale betrekkinge nie. Verskoon asb. my volgende woord keuse, maar swart, of dan galge humor is nie iets wat die meeste mense op 'n nugter maag kan verteer nie.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
Harambe
Hero Member
Hero Member

Post by Harambe »

Laat my dink aan die een:

Q: Why do asians have those squinty eyes?
A: They are blinded by the stupidity of the white man.
Of so iets
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

henning wrote:Ek verstaan maar, ek ken die geskiedenis van die rooi huide en hoe swaar hulle gekry het om hulle bestaan reg te behou.
Hoe sou jy gevoel het in hulle plek?

Groete
Henning
Hierdie is natuurlik waar, maar ek is van mening dat mens ook nie so sensitief en/of polities korrek moet wees, dat die humor in 'n grappie by mens verby gaan nie. Die idee en konteks van die grap, is glad nie gemik op die rooihuide/indiane nie, maar meer op die dranklus van die boere. Tog het niemand gekla daaroor nie, want ons sien die humor daarvan.

Ek kyk so nou en dan op Comedy Central na die komediante se programme. Ek het my al vrek gelag vir van die swart komediante wat oor amerikaanse swartes grappe maak. As 'n wit ou dieselfde grappe sou maak, sou dit net so snaaks wees, maar skielik ook rassisties op dieselfde tyd. Hoe verklaar mens dit? Ek dink ons raak te oorsensitief oor woorde en te afgestomp oor dade...
Aim small, miss small
Jake1
Hero Member
Hero Member

Post by Jake1 »

As jy gesê het union members en of shopstewards ipv rooihuide in my situasie sou dit snaaks gewees het want ek stap nou net uit by ccma. Dit hang ook maar af in watter bui iemand is op die tyd wat hy dit hoor....
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
Cruiserboy
Newbie
Newbie

Post by Cruiserboy »

Hi Henning ek dink nie hulle het regtig die rooihuid se keel afgesny nie
Post Reply