En Daar Vat Hulle My Foon!!!!
-
vossie1
- Hero Member

Re: En Daar Vat Hulle My Foon!!!!
Ja, wys net hoe baie mense al geraak is deur die selfoon, ek het myself al n paar keer gevang afdwaal as ek op die bleddie foon kyk, my gesin en ander mense het nie n se as ek op my foon karring nie en dit is bullshit! wie is ek om met hulle lewens te speel, eish jammer vir almal se verlies.
-
Zuku
- Sr. Member

As julle dink julle is gevaarlik om te sms en bestuur wat sê julle van die een.
Het so n ruk terug n kamikaze pilot (aflewerings motorfiets bestuurder) voor my op die pad gesien wat sms terwyl hy sy motorfiets bestuur. Ek kon hom nie verbysteek met my bakkie nie
Het so n ruk terug n kamikaze pilot (aflewerings motorfiets bestuurder) voor my op die pad gesien wat sms terwyl hy sy motorfiets bestuur. Ek kon hom nie verbysteek met my bakkie nie
- Toyrsi
- Hero Member

Ja die selfoon. Wat n evil is dit nie. Ek probeer baie hard om gladnie op my foon te krap as ek bestuur nie. My 1 voertuig het Bluetooth so daar is dit nie n probleem nie. Ek ry n motorfiets en glo my daar is niks so gevaarlik soos iemand wat met n selfoon speel nie. Hou maar net dop as iemand afkyk dan is hy besig op hom. Mens het geen idee hoeveel aandag daai persoon aan die pad skenk nie. Is daai boodskap of oproep rerig so belangrik dat dit nie 5 min kan wag nie. Wat gaan jy vir n ouer se as jy die oorsaak is van sy kind se dood. Ek wil nie eers daaraan dink nie. Ry veilig manne.
YOU WEREN'T BORN TO JUST PAY BILLS AND DIE!
Jacques Esterhuyzen
Jacques Esterhuyzen
-
Carl
- Hero Member

Goeie ding anders het die man dalk ladings kom bedel hier op die forum.Springkudu wrote:Hein, ja ek kon my simkaart uithaal.
* dis net in die Kaap wat daar toepassing is. Hier kry jy middel vinger as jy die tannie aanvat! Vanoggend weer een in 'n Disco wat ry en afkyk op die foon.
* stop by robot en tik is 100% teiken vir hi-jacking. So ek los die mense in hulle duur BMWs en 4x4. Dit gee die skelms maklike teikens en ek kan weg kom.
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
-
Harambe
- Hero Member

Ek het eendag 'n tannie gesien Weetbix met 'n lepel eet op die N1 in stop-staan verkeer. Mense gaan aan asof niks ooit verkeerd kan gaan nie.
Of so iets
- Springkudu
- Hero Member

@Harambe - My vrou ry elke oggend N1, sy vertel daagliks van mense wat pap eet, makeup tot een vrou wat haar hare droogmaak met haerdroer, ek het nooit geweet jy kry haerdroer wat jy by kar kan inprop, mal!!! Mag ek vra watter bluetooth sisteem het jy laat installeer en in watter voertuig dit was? My werks bakkie is 'n Ford (Nuwe model), wonder of hy sal werk met bluetooth, dit is die base model met geen elektroniese byvoordele.
Wonder of hulle dieselfde sal reageer as ek by rooi verkeerslig op GPS gesit het om bv adres in te tik, hoe verskil GPS van foon, beide trek jou aandag af.
Wonder of hulle dieselfde sal reageer as ek by rooi verkeerslig op GPS gesit het om bv adres in te tik, hoe verskil GPS van foon, beide trek jou aandag af.
6.5 Creedmoor Howa 24"
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
- Jurgen Visser
- Hero Member

Jy moet maar versigtig wees om goed in te plug op daai Ford hoor !Springkudu wrote:@Harambe - My vrou ry elke oggend N1, sy vertel daagliks van mense wat pap eet, makeup tot een vrou wat haar hare droogmaak met haerdroer, ek het nooit geweet jy kry haerdroer wat jy by kar kan inprop, mal!!! Mag ek vra watter bluetooth sisteem het jy laat installeer en in watter voertuig dit was? My werks bakkie is 'n Ford (Nuwe model), wonder of hy sal werk met bluetooth, dit is die base model met geen elektroniese byvoordele.
So paar skietgoedjies !! NEE EK HET NIE 'N 270 NIE
Die lewe is te kort om nors te wees
Die lewe is te kort om nors te wees
- Springkudu
- Hero Member

Jurgen Visser wrote:Jy moet maar versigtig wees om goed in te plug op daai Ford hoor !Springkudu wrote:@Harambe - My vrou ry elke oggend N1, sy vertel daagliks van mense wat pap eet, makeup tot een vrou wat haar hare droogmaak met haerdroer, ek het nooit geweet jy kry haerdroer wat jy by kar kan inprop, mal!!! Mag ek vra watter bluetooth sisteem het jy laat installeer en in watter voertuig dit was? My werks bakkie is 'n Ford (Nuwe model), wonder of hy sal werk met bluetooth, dit is die base model met geen elektroniese byvoordele.
Wonder of hulle dieselfde sal reageer as ek by rooi verkeerslig op GPS gesit het om bv adres in te tik, hoe verskil GPS van foon, beide trek jou aandag af.![]()
6.5 Creedmoor Howa 24"
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
-
Harambe
- Hero Member

Ek weet nie hoe sommige mense dit regkry om so deur die lewe te gaan SONDER dat iets met hulle gebeur nie. Hulle gee seker sulke vibes af wat almal rondom hulle ekstra versigtig maak en sodoende kom hulle niks oor nie?Springkudu wrote:@Harambe - My vrou ry elke oggend N1, sy vertel daagliks van mense wat pap eet, makeup tot een vrou wat haar hare droogmaak met haerdroer, ek het nooit geweet jy kry haerdroer wat jy by kar kan inprop, mal!!! Mag ek vra watter bluetooth sisteem het jy laat installeer en in watter voertuig dit was? My werks bakkie is 'n Ford (Nuwe model), wonder of hy sal werk met bluetooth, dit is die base model met geen elektroniese byvoordele.
Ek sukkel meer met GPS as met 'n foon. Want my GPS wil altyd drie maal vir my vra of ek seker is voordat hy doen wat ek vra.
Ek het die radio in die eerste foto. Hy het ingeboude Bluetooth en jy kan ook musiek vanaf jou foon speel en die foon met die radio kontroles antwoord. Het hom by hifi Corporation gekoop (ek sou eerder ingaan by die winkel as wat ek weer die fout maak om te bestel vir aflewering). Ek het 'n Subaru Forester. As jy dalk 'n tru-rat kamera sou wou installeer, sou ek eerder die radio in die tweede foto aanbeveel. Hy's R1300 en myne was R899. Daar is beter kwaliteit radio's maar nie teen daardie prys nie.
https://www.hificorp.co.za/media/catalog/product/cache/5/image/600x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/0/10066033_1.png
https://www.hificorp.co.za/media/catalog/product/cache/5/image/600x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/0/10066009.jpg
Of so iets
- Springkudu
- Hero Member

Dankie maat, sal bietjie in die saak ingaan
6.5 Creedmoor Howa 24"
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7