PMP Doppe -
-
300Winmag
PMP Doppe -
Goeie More
Help asb - ek het 2de handse PMP doppe by die skietbaan gekoop (2 pakkies van verskillende ouens af) Ek het
hulle gefull size, maar hulle pas nog steeds nie in my geweer nie - die slot wil nie toe nie. Ek het ook ander
doppe gekoop - PMC en Highland wat sonder enige probleme in my geweer gaan.
Ek het hulle korter gesny en gemeet, so ek weet die doppe is nie te lank nie. Is daar 'n oplossing
of rede of is dit maar een van daai dinge en ek moet maar net nie 2de handse PMP doppe koop nie?
Help asb - ek het 2de handse PMP doppe by die skietbaan gekoop (2 pakkies van verskillende ouens af) Ek het
hulle gefull size, maar hulle pas nog steeds nie in my geweer nie - die slot wil nie toe nie. Ek het ook ander
Ek het hulle korter gesny en gemeet, so ek weet die doppe is nie te lank nie. Is daar 'n oplossing
of rede of is dit maar een van daai dinge en ek moet maar net nie 2de handse PMP doppe koop nie?
-
SmitH
- Sr. Member

Re: PMP Doppe -
Ek sit met dieselfde probleem met my3006 party van die doppe pmp maak die slot maklik toe maar ander swaar,en ek kan ook nie eens naby maks laai nie dan sit die dop in die kamer vas na skoot geskiet is. Howa 1500 (3006) Kruit 321 35.5gr , punte gsc 150 gr
SmitH
SmitH
-
grumpy
Ek het nog nooit so probleem gehad nie. Ek het gewoonlik PMP gekoop vir die 30-06 en het nou iemand wat vir my n paar herlaai het tot ek nou alles het sodat ek kan begin. Ek gebruik net PMP doppe. Nou laat julle my worry. Het jy vol gesize of net die nek, is die doppe nie ingeduik nie?
-
herley
Ek laai ook vir n vriend van my wat ook met n .308 skiet en dit het al gebeur dat hy per ongeluk een ven my patrone in sy boksie sit en dan gaan huule ook nie in sy geweer in nie, dit was ook voor ek begin neck size het met ander woorde al die doppe was geful size.
Groete
Bradley
Groete
Bradley
-
SmitH
- Sr. Member

Al my doppe word geful size , my probleem is dat ek nie naby maks kan laai nie
SmitH
SmitH
-
Beyers
- Hero Member

Hoe het jy jou FL die opgestel?
300Winmag wrote: Goeie More
- Jagtersdok
- Global Moderator

PMP doppe is baie harder as ander doppe.
Wat ek ondervind het is dat as hulle in geweer geskiet was met baie groot kamer en jy fullsize hulle 1 keer, dan pas hulle nie in stywe kamer nie. Want die brass kry gouer work hardening en spring terug. "n Remedy vir die probleem wat eki gevind het is die volgende.
Aneal die doppe eers.
Full size die dop
Sny terug waar nodig is
Full size 2 de keer
Sny weer terug as nodig is.
Nou behoort dit weer in enige kamer te pas. As dit nie werk nie gaan dai dop nie vir jou werk nie
Wat ek ondervind het is dat as hulle in geweer geskiet was met baie groot kamer en jy fullsize hulle 1 keer, dan pas hulle nie in stywe kamer nie. Want die brass kry gouer work hardening en spring terug. "n Remedy vir die probleem wat eki gevind het is die volgende.
Aneal die doppe eers.
Full size die dop
Sny terug waar nodig is
Full size 2 de keer
Sny weer terug as nodig is.
Nou behoort dit weer in enige kamer te pas. As dit nie werk nie gaan dai dop nie vir jou werk nie
NEELS NIEMAND, CENTURION
Laat die roere dreun!
.243 Win Frankonia, .270 Win Musgrave
.303 Britt Lee Enfield, .375 Pre'64 Winchester Delux, .375 H&H P14Winchester, [308 Win Mauser & .222 Sako & .22Bruno waiting for liscences]
Laat die roere dreun!
.303 Britt Lee Enfield, .375 Pre'64 Winchester Delux, .375 H&H P14Winchester, [308 Win Mauser & .222 Sako & .22Bruno waiting for liscences]
-
grumpy
Jagterdok, as daai dop nie werk nie dan moet hy n stywe dop gooi en gaan sit en besluit om nuwe doppe te koop. 
- Jagtersdok
- Global Moderator

Vir 300winmag is goeie dop vir redelike prys Maar Remington
NEELS NIEMAND, CENTURION
Laat die roere dreun!
Laat die roere dreun!
-
THOMAST
- Hero Member

Met die "Belted Magnums" kry jy soms dat die dop nie heelemal gesize word tot by die band/belt van die dop nie en dan kry jy sulke probleme want daar is nou 'n effense vedikking in die wand van die dop net voor die band/belt. Van die matryse laat nie toe om tot op daai punt the size nie. Kyk of daar so 'n vedikking is voor die belt,sal voorkom as 'n ronding eerder as 'n skerp hoek. Kan reggestel word deur 'n bietjie materiaal weg te vat in die mond van die matrys sodat die dop dieper in die matrys ingaan. Daar is 'n maatskappy in die VSA wat spesifiek so 'n matrys maak om die probleempie op te los.
- Jagtersdok
- Global Moderator

Ludwig
Ek outside neck turn al my doppe en daar was verseker improvement met al my kalibers.
Neels
Ek outside neck turn al my doppe en daar was verseker improvement met al my kalibers.
Neels
NEELS NIEMAND, CENTURION
Laat die roere dreun!
Laat die roere dreun!
- Jagtersdok
- Global Moderator

Wat Thomas daar s? kan verseker ook die probleem wees
NEELS NIEMAND, CENTURION
Laat die roere dreun!
Laat die roere dreun!
-
300Winmag
Lyk my daai is my antwoord! Dit kom nou van suinig weesgrumpy wrote: Jagterdok, as daai dop nie werk nie dan moet hy n stywe dop gooi en gaan sit en besluit om nuwe doppe te koop.![]()
- Jagtersdok
- Global Moderator

Ludwig
Al haal jy net die "Highspots" af op die nekke, maak jy die spanning waarmee die koeel vasgehou word baie meer eweredig in daai nek en so ook meer eweredig oor die batch doppe
Al haal jy net die "Highspots" af op die nekke, maak jy die spanning waarmee die koeel vasgehou word baie meer eweredig in daai nek en so ook meer eweredig oor die batch doppe
NEELS NIEMAND, CENTURION
Laat die roere dreun!
Laat die roere dreun!
- Jagtersdok
- Global Moderator

Ek gebruiki self Daai Foster turnertjie en dit is absoluut die moeite werd.
Daai nekkie lyk sommer sexy as jy hom reg gesny het.
Daai nekkie lyk sommer sexy as jy hom reg gesny het.
NEELS NIEMAND, CENTURION
Laat die roere dreun!
Laat die roere dreun!
- Raven
- Hero Member

Manne,
Outside neckturning werk en help regtig, ek gebruik net PMP doppe op my 300WM, en as hy die doppe se nekke doen, primer pockets en flashholes uniform, uitweeg en batch, dan kom jou groepe sommer gou gou bymekaar.
Ek weet baie manne soek 'n 3 skoot of 5skoot groepering, maar nou hoeveel keer moet 'n man dan nou die bok doodskiet, seker net een keer
. Al wat ek maar s? is ek skiet baie min meer as 2skoot groeperings met my 300WM, want ek weet die eerste skoot doen al klaar die JOB vir my, en as ek moet opvolg moet die 2de skoot ook regloop.
Basies hoekom moet ek kopkrap oor 'n 3de skoot wat nie senter tussen my eerste 2 skote is.....tydmors en geldmors volgens my.
Loer maar onder papierbokke wat die 300 doen
Raves
Outside neckturning werk en help regtig, ek gebruik net PMP doppe op my 300WM, en as hy die doppe se nekke doen, primer pockets en flashholes uniform, uitweeg en batch, dan kom jou groepe sommer gou gou bymekaar.
Ek weet baie manne soek 'n 3 skoot of 5skoot groepering, maar nou hoeveel keer moet 'n man dan nou die bok doodskiet, seker net een keer
Basies hoekom moet ek kopkrap oor 'n 3de skoot wat nie senter tussen my eerste 2 skote is.....tydmors en geldmors volgens my.
Loer maar onder papierbokke wat die 300 doen
Raves
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
" Reik na die sterre, maar moenie van die blomme tussen jou voete vergeet nie"
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
" Reik na die sterre, maar moenie van die blomme tussen jou voete vergeet nie"