Naand manne
Ek was vir n paar dae vinnig na KZN.By St' Lucia deur n "padblokade" waar daar omtrent geen beheer was nie!
Ek is bekommerd oor die invloed wat dit die winter op die biltong jag kan he.
Is daar werklik bek-en-klouseer? Kalwers wat in voerkraal in Gauteng getoets is was negatief!
Groete
Flip
BEK-en - KLOUSEER / Hoe sien die biltongjagter dit ?
-
Flip Fouche
- Hero Member

BEK-en - KLOUSEER / Hoe sien die biltongjagter dit ?
.22 K Hornet Anchuts
204 ruger
.243 AI Savge
.2506 Zastava
6.5 Creedmoor Howa
.308 Musgrave Mod 80
300wsm Savage
12 Boor Maverick Pump Action
204 ruger
.243 AI Savge
.2506 Zastava
6.5 Creedmoor Howa
.308 Musgrave Mod 80
300wsm Savage
12 Boor Maverick Pump Action
-
Roelo
- Full Member

Re: BEK-en - KLOUSEER / Hoe sien die biltongjagter dit ?
Flip
Hier by ons in die Karoo moet ek se dit het sover geen uitwerking op die jagters nie ons is volgeboek soos laas jaar en dis jagters uit transvaal ook
Hier by ons in die Karoo moet ek se dit het sover geen uitwerking op die jagters nie ons is volgeboek soos laas jaar en dis jagters uit transvaal ook
Geweldig man Geweldig
- Foxcreek
- Hero Member

Sover ek weet was daar nog net gevalle in die noord-oostelike deel van KZN en die staat is besig om alle diere daar te ent.Dit is hoofsaaklik tussen kommunale boere se beeste. Kommerwekkend egter is dat daar 'n klieniese geval laasweek op 'n kommersiele boer se plaas in die Colenso distrik aangeteken is. Dis in die middel van die jag wereld van KZN.
En soos flip se die beheer is wragtag swak. Daar is areas waar 'n rooilyn opgerig is en steeds beweeg lewendige diere heen en weer daaroor.
En soos flip se die beheer is wragtag swak. Daar is areas waar 'n rooilyn opgerig is en steeds beweeg lewendige diere heen en weer daaroor.
Food grown in depleted soils is itself deficient, and animal products derived from stressed beasts bear a burden of guilt.
-
fanie17
- Hero Member

flip
Bek en klou seer is n baie leleke siekte.Ek dink nie jy sal iets eet wat dit het as jy dit gesien het nie,jy sal dit ook maklik sien,net soos snot siek.Ek weier om n bok wat enige wond of septiese seer het te koop.Septesimia of enige sweer verspry met die bloedstroom en hoewel die seer op een plek is is die gemors in die hele bloed stroom.Hoewel Jagersdokter nie altyd met my saam stem nie is die in sy gebied en sal ek graag wil hoor wat hy se,erntig.
Bek en klou seer is n baie leleke siekte.Ek dink nie jy sal iets eet wat dit het as jy dit gesien het nie,jy sal dit ook maklik sien,net soos snot siek.Ek weier om n bok wat enige wond of septiese seer het te koop.Septesimia of enige sweer verspry met die bloedstroom en hoewel die seer op een plek is is die gemors in die hele bloed stroom.Hoewel Jagersdokter nie altyd met my saam stem nie is die in sy gebied en sal ek graag wil hoor wat hy se,erntig.
.22bruno 223sako 243sako 22-250sako 270sako 308sako 308rsa 30-06sako 30-06bulbarel 300winmag dubbelbrug mauser 375 pre 64 .22mag zastava 12boor 357 38spes 9mmpara 25-06truvelo
- JPS
- Hero Member

Dok, sal graag ook wil hoor wat is jou mening hieroor.
Groete
JP
Groete
JP
- Piet Breedt
- Hero Member

Ek beskou myself as geen kenner op die gebied nie, maar het in my slaghuis gesien dat wild wat enige sweer aan hom het, al is dit weggesny, se vleis nie so lank kan hang as een wat gesond is.
Met enige wond, veral as dit begin sweer het, bou die wit bloedsel telling dramaties op, en het dit n invloed op die rak lewe en smaak van die vleis. Ek het alteid as ek n bok geskiet het wat n sweer op het met die boer n spesiale prys beding, en dit dan eerder vir my werkers gegee.
Met enige wond, veral as dit begin sweer het, bou die wit bloedsel telling dramaties op, en het dit n invloed op die rak lewe en smaak van die vleis. Ek het alteid as ek n bok geskiet het wat n sweer op het met die boer n spesiale prys beding, en dit dan eerder vir my werkers gegee.
-
henslin
- Sr. Member

Stem volkome saam Piet. Het ook die probleem opgetel. Kon die ou besering eers sien toe die Koedoe al op die grond was. Die boer was baie tegemoedkomend en het my nog 'n bul in die plek van die swak dier gegee. Die swak bul is toe dadelik opgewerk en aan 'n nedersetting daar naby geskenk. Hulle was baie tevrede en natuurlik ekke ook !! Twee vir die prys van een !!
Agterosse kom ook in die kraal - vir die volgende veiling !