Ek wil net eerstens dankie s? vir al die raad en menings i.v.m. die opkikker en oordoen van my Enfield. Hy het nou 22" loop met 'n TERMONATOR KD, sintetiese kolf, gepoleerde/verstelde sneller en is oor geblou. Lyk heel spogerig en skiet soos 'n droom
En tweedens al die raad wat ek uit Heinrich se e-boek geleer het en die gesels ook met hom, die manne wat so lekker inligting uitdeel op die forum en die gesels met Geno. Al die raad wat ek so oor die laaste 3 maande bymekaar gemaak het, het gisteraand bymekaar gekom in my en my seun se SOLO jak jag.
My seun het 2 jakkies gehelp na die jakkie hemel(dis nou as daar een vir hulle is met als wat hulle aanvang
Dinge het maar effe onafgewerk gegaan so op die eerste probeerslag en ons het klompie foute gemaak maar ons het ook baie geleer. Klaar besig om te beplan om dinge te orden.
Een van die dinge wat ons geleer het was dat dit baie moeilik is om afstand te skat in die donker. 2 Jakkies se lewe is nog in hulle vandag omdat ons gedink het hulle was te v?r om na te skiet maar nadat die eerste 1 omgedop is het ons besef die vorige 2 moes ook op die bakkie gewees het.
Weereens dankie vir die raad en lekker saampraat.
Peet