Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
DamDuiker wrote:Hulle het nog nie FFP scopes vir Rudolph in SA nie, net SFP
Ek het bietjie navraag gedoen, en dit lyk of daai scope vroeg 2017 hier gaan wees en in die omgewing van R12k gaan kos.
As dit die geval is, gaan dit 'n bul van 'n scope vir sy prysklas wees.
Goeienaand Hennie, Henk van Zyl hier. As jy langer afstande gaan skiet, en jy gaan gou dit doen met daai geweer en kaliber, sal ek genoeg op 'n scope spandeer. Genoeg is ten minste wat die geweer gekos het. Dit is vir my 'n redelike algemene riglyn. Jy soek 'n scope met goeie, herhaalbare "turrets" verstellings op glas en turrets dieselfde en ten minste 60MOA verstellings op turrets, in ag geneem dat jy alreeds 'n 20MOA rail op die RPR het. Hoop dit help
henk.spioenkop wrote:Goeienaand Hennie, Henk van Zyl hier. As jy langer afstande gaan skiet, en jy gaan gou dit doen met daai geweer en kaliber, sal ek genoeg op 'n scope spandeer. Genoeg is ten minste wat die geweer gekos het. Dit is vir my 'n redelike algemene riglyn. Jy soek 'n scope met goeie, herhaalbare "turrets" verstellings op glas en turrets dieselfde en ten minste 60MOA verstellings op turrets, in ag geneem dat jy alreeds 'n 20MOA rail op die RPR het. Hoop dit help
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nee wat daai T1 tick al daai blokke en hy kos minder as daai geweer, met 70moa interne verstelling wat hy klaar het gaan jy ver kom en sy turrets werk bitter lekker.
Met daai riglyn sal ek my kar moet verkoop om my scopes almal op spec te kry
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Ek het ook al gehoor van manne wat so reken, dat jou scope meer as jou geweer moet kos, dit sou die ideaal gewees het maar ongelukkig kan mens se budget dit nie altyd mee bring nie.
So as ek n scope kan kry wat soos kappie se al die boksies merk, teen n derde van die prys van die scopes wat wel dubbel die geweer se prys is, hoekom dan nou nie.
maak geen fout nie n niteforce beast sal darm maar smart lyk op daai roer
Jeandré Beneke
There are some who can live without wild things and some who cannot.
Wat kos so 'n T1? Hoe vergelyk sy glas met die Lynx 5-20 tactical? Dink hulle is omtrend selfde prysklas. Beide se reticles is gekalibreer vir x20, so vergrotings verskil is much of a muchness.
LoopSoosStroop wrote:Wat kos so 'n T1? Hoe vergelyk sy glas met die Lynx 5-20 tactical? Dink hulle is omtrend selfde prysklas. Beide se reticles is gekalibreer vir x20, so vergrotings verskil is much of a muchness.
Rudolph se glas is maar baie dieselfde as n Sightron sin en vir my oe beter as die Vortexe wat ek al me gespeel het. EK het std3 laas aan n Lynx gevat so ek weet nie hoe hul glas lyk nie
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Ja die XTRii is so rapsie oor R24 000 en die Veracity was by VLT so by R15 000 en dit vir FFP scope is glad nie sleg nie, wat ek al van die Yanks gelees het se hulle dat sy glas meer helder is as die van Vortex.
Jeandré Beneke
There are some who can live without wild things and some who cannot.
DamDuiker wrote:Ja die XTRii is so rapsie oor R24 000 en die Veracity was by VLT so by R15 000 en dit vir FFP scope is glad nie sleg nie, wat ek al van die Yanks gelees het se hulle dat sy glas meer helder is as die van Vortex.
Ek het n Veracity 5-25x50 (FFP) vervang met n 6-24x50 V Viper PST (FFP) en nou is ek happy!
DamDuiker wrote:Ja die XTRii is so rapsie oor R24 000 en die Veracity was by VLT so by R15 000 en dit vir FFP scope is glad nie sleg nie, wat ek al van die Yanks gelees het se hulle dat sy glas meer helder is as die van Vortex.
Ek het n Veracity 5-25x50 (FFP) vervang met n 6-24x50 V Viper PST (FFP) en nou is ek happy!
Sjoe! baie jammer manne, ek weet nie hoe ek so n verkeerde kommentaar lewer nie. Ek bedoel ek het die Viper vervang met die Burris Veracity. Gelukkig kon ek toe van die Viper ontslae raak.
Sjoe! baie jammer manne, ek weet nie hoe ek so n verkeerde kommentaar lewer nie. Ek bedoel ek het die Viper vervang met die Burris Veracity. Gelukkig kon ek toe van die Viper ontslae raak.
Kêrels die scope vervaardigers maak daarop staat dat ons as eindverbruikers nooit tevrede is met ons scopes nie ,veral as mens net na optiese gehalte kyk!