Springbok supporter

Hou dit skoon en onsuggestief, dit is 'n openbare forum en enige iets wat nie pas nie sal verwyder word.
JTM
Hero Member
Hero Member

Springbok supporter

Post by JTM »

Ek het die' springbokke support. Die wenspan!
14656641548350.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by JTM on Sat Jun 11, 2016 10:18 pm, edited 1 time in total.
Jannie Welman
joe rocket
Hero Member
Hero Member

Re: Springbok supporter

Post by joe rocket »

As ek jy steek ekke daai kas aan die brand. ++>:
GROETE

Perfection is hard to achieve but hell it is worth striving for.
6mmMusgrave
Hero Member
Hero Member

Post by 6mmMusgrave »

Ek gan koop more n allblack trui. As die iere dit met ons doen sien ek swaar tye voor ons. Die gan n lang jaar wees manne
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Se by die Iere met 14 man.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Springbokke, "brute force and ignorance", terwyl die Iere (met 14 man) kliniese rugby gespeel het!
0/20 volg dieselfde paadjie!
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Jannie, drank is 'n euwel en brandewyn het nie brieke nie! ++>:
JPS
Hero Member
Hero Member

Post by JPS »

:-X Ja nee en daar stamp Argentinee die o/20's ook
Philip_R
Hero Member
Hero Member

Post by Philip_R »

Hoskins het Desember al gesê, hulle plaas nie meer wen eerste nie, toe bedank ek as ondersteuner. Hulle het n teiken gemaak en die Minister is gelukkig, so hulle word betaal en drink self bietjie vanaand.
As jy nie iets met "Force" regkry nie, Gebruik jy nie genoeg "Force" nie....
Musgrave 375 H&H,
Howa .308 Win
Krico 223 Rem
Ashley
Hero Member
Hero Member

Post by Ashley »

Philip_R wrote:Hoskins het Desember al gesê, hulle plaas nie meer wen eerste nie, toe bedank ek as ondersteuner. Hulle het n teiken gemaak en die Minister is gelukkig, so hulle word betaal en drink self bietjie vanaand.
Ja ek dink vnnd se game het meer gegaan oor politiek, en oor om die grootkoppe gelukkig te kry, as oor die wen....
Groete

Howa 30-06
Musgrave 7x57
Mossberg 12br
CZ 9mmP
Jurgen Visser
Hero Member
Hero Member

Post by Jurgen Visser »

Ek was op nuweland , so teleurstellende game gewees , eintlik alby kante , ek kon nie eers aan die drink kom nie , was nie nice game gewees nie
So paar skietgoedjies !! NEE EK HET NIE 'N 270 NIE >:D

Die lewe is te kort om nors te wees ++>:
dehacked
Hero Member
Hero Member

Post by dehacked »

Wat ons rasistiese politikuste nie verstaan is dat die gemiddelde rugby ondersteuner die trui ondersteun, nie die man se vel in die trui. Solank hy talent het en die punte aanteken gee ek nie om of hy soos 'n jersy koei lyk nie. Nou gaan fzk hulle die rugby ook op nes die res van die land.
Rem 700 .270 Win
LE No4 Mk1/2 .303
CZ 527 .223 Rem
Star 9mm P
honda2
Full Member
Full Member

Post by honda2 »

Ek dink nie die spankeuse was swak nie. Daar is miskien hier en daar 'n uitsondering maar daai manne is die beste wat ons het. Aai - ek het so gehoop Alister gaan nuwe vuur in die manne blaas - maar lyk my hy gaan ook bul rugby afrig.

Jy kry nie meer voorspelbaar as wat ons gisteraand gedoen het nie. Waneer gaan ons ophou om elke beweging met die voorspelers net in te ... Dink dit was Eddie Jones wat gese het" "Rugby is a contact sport where you have to try and avoid contact as far as possible". GOOI DIE BAL WYD!
Gawie(13mm)
Hero Member
Hero Member

Post by Gawie(13mm) »

Jannie het die foto onder die Lagspier afdeling geplaas. Nou sanik en kerm julle alweer oor politiek en spankeuses. :-[

Gaan begin julle eie draad as julle wil kla en hou om hemelsnaam op om ander mense s'n te skaak met julle negatiewe uitkyk op die lewe.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Hahaha SA sport hoort hier onder die lag afdeling, is vir my mooi laat daar tog nog mense is wat na dit kyk
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
ruaanb
Hero Member
Hero Member

Post by ruaanb »

lekker ou jan kan nie wag vir my supporter's toer nie!
spekieries
Hero Member
Hero Member

Post by spekieries »

Weet jy wat is snaaks, almal het gekla oor die hardloop rugby wat ons moet speel. Het ons nie nou pragtige hardloop rugby gespeel nie. Daar is 'n verskil tussen wen rugby en hardloop rugby. Nee manne dit is nie Allister of Heineke nie daar is 'n veel groter skroef los. Ek dink ons spel patroon van skole vlak af laat al leemtes.
Jurgen Visser
Hero Member
Hero Member

Post by Jurgen Visser »

Maak die lyn reguit , hulle hardloop 3 manne teen die kantlyn vas , skole leer gaan vorentoe en pass dan en so en so
So paar skietgoedjies !! NEE EK HET NIE 'N 270 NIE >:D

Die lewe is te kort om nors te wees ++>:
J le Roux
Hero Member
Hero Member

Post by J le Roux »

Ek dink ons afrigtets verwar hardloop rugby met blindelings "pass" teen die lyn af. Opponete lees die patroon en druk ons teen die kantlyn vas. As die patroon nie afhewissel wors deur senters of loskakel wat bresse slaan nie eindig dit net teen die kantlyn op.
Vat genoeg skietgoed veld toe, daar's nie winkels nie.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Weet nie hoekom is daar twee prentjies nie?
honda2
Full Member
Full Member

Post by honda2 »

Want dit is 2 keer waar....
JK
Sr. Member
Sr. Member

Post by JK »

Ek wonder wat gaan SARU doen as die paviljoene begin leeg loop!

Hoop maar AC kom by, hy het maar min tyd gehad met n redelike klomp nuwe splers.
spekieries
Hero Member
Hero Member

Post by spekieries »

Van kleins af leer ons spelers dat vir elke tree wat jy reguit maak in die middelveld wen jy 5 tree op die punt. Ons leer ons spelers moet nooit 'n bal aangee na 'n persoon in 'n swakker posisie as jy nie. Ons leer die seuns as jy by die 5 tree lyn kom naby aan die kantlyn moet jy terug middelveld toe want jy loop die risiko om balbesit te verloor met 'n oponente lynstaan. Ons leer ons seuns om nie op die man af te hardloop nie maar om spasie links of regs aan te val. 'n Vinnige bal word wyd gepeel en die voordeellyn word aangeval want oponente het nie tyd gehad om verdedigingslinies op te stel nie 'n stadige bal word eers weer opgedra deur 'n voorspelers om verdedigers in te trek. en en en..........

En so is daar baie ou goedjie wat 'n afrigter wat ten minste vlak twee SARU afrigting gehad het moet weet. My probleem is dat die teorie en die praktiese nie met mekaar praat nie . Professionele spelers kry dit nie reg nie. Daarom dat ek sê 'n skroef is los.

Lees wat is die mense se mening. Alles miskien nie waar nie, maar tog insiggewend.

http://www.thesportfreak.com/rugby/sout ... -end-near/
Chevvy SS
Hero Member
Hero Member

Post by Chevvy SS »

Gawie(13mm) wrote:Jannie het die foto onder die Lagspier afdeling geplaas. Nou sanik en kerm julle alweer oor politiek en spankeuses. :-[

Gaan begin julle eie draad as julle wil kla en hou om hemelsnaam op om ander mense s'n te skaak met julle negatiewe uitkyk op die lewe.
Ek is bly jy is so postief oor die uitslag my maat! ++>:
Chevvy SS
Hero Member
Hero Member

Post by Chevvy SS »

Rugby.jpg
Post Reply