Hallo
Ek kan moontlik 'n ouerige CZ haelgeweer te koop kry, hy is in werkende toestand maar nie juis opgepas nie. Dit lyk soos 'n CZ 583-04 Mod 2, dis 'n enkel sneller 12Ga O/U geweer. Enige iemand idee van die ouderdom en moontlik die waarde? Of moet ek liewers nuwe goedkoop Turkse geweer koop?? Ek skiet bietjie duiwe en nou en dan kleiduif, so duur geweer maak nie sin nie.
Dankie!
JJV
Sent from my iPhone using Tapatalk
CZ haegeweer
-
obasch
- Hero Member

Re: CZ haegeweer
.....werkende toestand maar nie juis opgepas nie. Daar is jou antwoord alreeds. Sal jy 'n teleskoop koop en op jou geweer sit wat ..........in werkende toestand is maar nie juis opgepas nie?JJV wrote:Hallo
Ek kan moontlik 'n ouerige CZ haelgeweer te koop kry, hy is in werkende toestand maar nie juis opgepas nie. Dit lyk soos 'n CZ 583-04 Mod 2, dis 'n enkel sneller 12Ga O/U geweer. Enige iemand idee van die ouderdom en moontlik die waarde? Of moet ek liewers nuwe goedkoop Turkse geweer koop?? Ek skiet bietjie duiwe en nou en dan kleiduif, so duur geweer maak nie sin nie.
Dankie!
JJV
Sent from my iPhone using Tapatalk
Wanneer die haelgeweer gogga jou eers gebyt het sal 'n goeie gehalte (lees duur) haelgeweer vir jou meer as sin maak. As jy intussen nie die begroting het nie, kyk dan gerus na die nuwe CZ O/U haelgewere, hulle blyk goeie waarde vir geld te wees. Terloops die nuwe CZ gewere word in Turkye gemaak deur Huglu.