Guts or Balls

Hou dit skoon en onsuggestief, dit is 'n openbare forum en enige iets wat nie pas nie sal verwyder word.
Post Reply
Heinz Petersen
Hero Member
Hero Member

Guts or Balls

Post by Heinz Petersen »

Guts or Balls?
There is a medical distinction. We've all heard about people having guts or balls, but do you really know the difference between them?
In an effort to keep you informed, the definitions are listed below:
GUTS - Is arriving home late after a night out with the guys, being met by your wife with a broom, and having the guts to ask: 'Are you still cleaning, or are you flying somewhere?'
BALLS - Is coming home late after a night out with the guys, smelling of perfume and beer, lipstick on your collar, slapping your wife on the butt and having the balls to say: You're next, Chubby.'
I hope this clears up any confusion on the definitions. Medically speaking, there is no difference in the outcome, since both ultimately result in death.
Deel jou kennis dan bevorder jy jou sport.
6mm Dasher; 300 NM Improve; 308 Musgrave; 22-250 Howa; .22 Savage; Glock 17
Andre308
Hero Member
Hero Member

Re: Guts or Balls

Post by Andre308 »

Dit lyk my ek het nie balls of guts nie!!!
FHM
Hero Member
Hero Member

Post by FHM »

Andre308 wrote:Dit lyk my ek het nie balls of guts nie!!!
Eisssh, ek is ook "balls en gutless" ++>:

Goeie een dankie Heinz! ;)
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
Sybrandz
Full Member
Full Member

Post by Sybrandz »

Ek dink dis eerder selfmoord.
.177 Bsa .22 Norinco .300 Win Mag Ruger/Mauser, 12br CBC, 9mm Glock 26.
Gawie(13mm)
Hero Member
Hero Member

Post by Gawie(13mm) »

Indien ek my vrou met sulke antwoorde verras, eet ek my eie peertjies vir aandete. :P
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
Finfan
Hero Member
Hero Member

Post by Finfan »

:laugh: :laugh:
Neil Scholtz

22 Brno Mod2, 223 Tikka T3 Lam/SS, 243 Sako 85 Varm Lam/SS, 6.5x47L Rem700/AICS, 30-06 Musgrave Lyt RSA, 308 Musgrave RSA Target, 338LM Sako TRG42, 375H&H Mauser Custm, 12Ga Beretta SP1, 9mmS Walther PP, 9mmP Glock 19 G4, 44Mag Ruger SBH
SuperVos
Newbie
Newbie

Post by SuperVos »

Gawie(13mm) wrote:Indien ek my vrou met sulke antwoorde verras, eet ek my eie peertjies vir aandete. :P
haha - gebak of gestoom?
Sako 243; TRG-22 (308); AR-15 (300 Blackout), Glock 19, 34 (9mmP), Benelli M4... met 'n 375HH/Ruger in die kous.
Chevvy SS
Hero Member
Hero Member

Post by Chevvy SS »

Ek het my peertjies in die eerste getroude jaar verloor- dit is nou makliker om uit te gaan.
Riaan Kriel
Hero Member
Hero Member

Post by Riaan Kriel »

As jy so laat inkom en effe aangeklam by die huis kom en sy is BAIE moeilik, bly net stil, begin rondkrap in koste, kyk agter elke deur en onder die bed.......... Later sal sy vra wat maak jy nou. Antwoord dan net heel kalm "Ek soek net die ou wat jou so vreeslik kwaad gemaak het, hy moet seker nog hier iewers wees...... Dit kan verseker mos nie ek wees nie nie want ek was dan nie eers hier nie" >:D ++>: :laugh:
FHM
Hero Member
Hero Member

Post by FHM »

Riaan Kriel wrote:As jy so laat inkom en effe aangeklam by die huis kom en sy is BAIE moeilik, bly net stil, begin rondkrap in koste, kyk agter elke deur en onder die bed.......... Later sal sy vra wat maak jy nou. Antwoord dan net heel kalm "Ek soek net die ou wat jou so vreeslik kwaad gemaak het, hy moet seker nog hier iewers wees...... Dit kan verseker mos nie ek wees nie nie want ek was dan nie eers hier nie" >:D ++>: :laugh:

LMGA! ++>:
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
junglejulian
Hero Member
Hero Member

Post by junglejulian »

Ek vermoed dit kan n koppie tee of koffie ook wees...
As ek met n Lyf vol brannewyn laataand by die huis kom is ek te vriendlik en lief vir my vrou.Sy het net een koppie koffie gedrink terwyl sy gewag het en dan is sy bebliksem..
Post Reply