Tuisgemaakte Rotary Wet Media Tumbler
- JanH
- Full Member

Tuisgemaakte Rotary Wet Media Tumbler
Dagsê kerels.
So 'n paar maande gelede het ek en 'n vriend begin praat oor vir ons self sakpas Rotary Wet Tumblers te bou. Ons begin toe nou eers allerhande idees bymekaar maak van hoe ons ou printers se parte en assies gebruik as rollers en so tekere te gaan om so goedkoop as moontlik weg te kom.
Ek besluit toe dat genoeg is genoeg en ek wil iets ordentliks bou waarop ek kan trots wees en met 'n geruste hart kan sê "ek het die ding gebou."
Ek trek toe weg en begin ontwerp op SolidWorks (ek is gelukkig 'n Meganiese Ingenieur). Ek het in die proses baie raad gevra by 'n paar manne hier op die forum, Francoisv het veral baie gehelp. Ek het toe op die ou einde genoeg ontwerp werk gedoen dat ek tevrede was om kwotasies te kry vir die lasersny van die verskillende materiale en dat ek kan aan die werk spring met die vervaardigingsproses.
Hier is die oorspronklike "snips": Nog fotos en nog beskrywings volg.
So 'n paar maande gelede het ek en 'n vriend begin praat oor vir ons self sakpas Rotary Wet Tumblers te bou. Ons begin toe nou eers allerhande idees bymekaar maak van hoe ons ou printers se parte en assies gebruik as rollers en so tekere te gaan om so goedkoop as moontlik weg te kom.
Ek besluit toe dat genoeg is genoeg en ek wil iets ordentliks bou waarop ek kan trots wees en met 'n geruste hart kan sê "ek het die ding gebou."
Ek trek toe weg en begin ontwerp op SolidWorks (ek is gelukkig 'n Meganiese Ingenieur). Ek het in die proses baie raad gevra by 'n paar manne hier op die forum, Francoisv het veral baie gehelp. Ek het toe op die ou einde genoeg ontwerp werk gedoen dat ek tevrede was om kwotasies te kry vir die lasersny van die verskillende materiale en dat ek kan aan die werk spring met die vervaardigingsproses.
Hier is die oorspronklike "snips": Nog fotos en nog beskrywings volg.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by JanH on Mon Dec 14, 2015 1:27 pm, edited 1 time in total.
- JanH
- Full Member

Re: Tuirgemaakte Rotary Wet Media Tumbler
'n bakkievrag vol parte
Ek dink nie my sweiswerk is te sleg nie
Hier staan die eerste 3 aanmekaar ge "spotweld"
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- JanH
- Full Member

Nog so 'n bietjie sweiswerk
Eerste keer aanmekaargesit (nog net die koppeling is nodig)
- JanH
- Full Member

Hulle is so 'n bietjie groter as die modelle wat mens by S&O koop:
Spuitverf by 'n pel se huis
- JanH
- Full Member

Hier is so 'n paar fotos van die eerste keer wat ek hom gebruik het:
- JanH
- Full Member

Re: Tuisgemaakte Rotary Wet Media Tumbler
Ou doppe wat my boet in die veld opgetel het:
Voor en Na Sommer net 'n hele klomp 223 doppe op my droograkkie
Voor en Na Sommer net 'n hele klomp 223 doppe op my droograkkie
- JanH
- Full Member

Ek het die naweek so 'n hele paar foto's geneem soos wat hy nou lyk, hier is hulle.
- JanH
- Full Member

Hy kan heelwat doppe hanteer, ek het die naweek die volgende doppe almal op een slag in hom gehad:
375 H&H x 75
270 Win x 43
7x57 x 56
375 H&H x 75
270 Win x 43
7x57 x 56
- JanH
- Full Member

My resep loop so:
- Ek gooi eer sal die doppe in
- Daarna Stainless Steel Media
- Maak dan so 75% vol water
- Een teelepel sitroensuur (Citric acid) - twee teelepels sunlight liquid
- Ek gooi eer sal die doppe in
- Daarna Stainless Steel Media
- Maak dan so 75% vol water
- Een teelepel sitroensuur (Citric acid) - twee teelepels sunlight liquid
- JanH
- Full Member

Die is al die fotos wat ek nou het.
Ek het baie dikker staal gebruik as wat nodig is, die rede hiervoor was sodat ek dit met gemak kan sweis (ek gebruik nog 'n ou boog sweismasjien)
Ek het die twee kante ook van dukker staan gemaak sodat hulle nie die poliuretaan bussies te maklik sal sny nie - in my opinie is die benadering baie goedkoper as om 'n lip op te sweis.
My doel was om soveel as moontlik "off the shelf" produkte te gebruik met so min as moontlik masjinering omdat ek nie self 'n draaibank of soortgelyk besit nie.
Al draaiwerk wat ek op die ou einde benodig het was om die buigbare koppelings 'n bietjie te laat masjineer sodat hulle mooi op die VW City Golf ruitveër motor se assie pas.
Hoop julle hou daarvan en ek hoor graag wat julle dink
Groete,
JanH
Ek het baie dikker staal gebruik as wat nodig is, die rede hiervoor was sodat ek dit met gemak kan sweis (ek gebruik nog 'n ou boog sweismasjien)
Ek het die twee kante ook van dukker staan gemaak sodat hulle nie die poliuretaan bussies te maklik sal sny nie - in my opinie is die benadering baie goedkoper as om 'n lip op te sweis.
My doel was om soveel as moontlik "off the shelf" produkte te gebruik met so min as moontlik masjinering omdat ek nie self 'n draaibank of soortgelyk besit nie.
Al draaiwerk wat ek op die ou einde benodig het was om die buigbare koppelings 'n bietjie te laat masjineer sodat hulle mooi op die VW City Golf ruitveër motor se assie pas.
Hoop julle hou daarvan en ek hoor graag wat julle dink
Groete,
JanH
-
Williel
- Hero Member

- Katefbessie
- Hero Member

Is dit nie maar presies 'n identiese kopie van die huidige STM Tumbler op die mark nie?
Sien "jou" resep is ook presies dieselfde as STM s'n behalwe vir die vervanging van Lemi Shine wat moeilik bekombaar is.
Sien "jou" resep is ook presies dieselfde as STM s'n behalwe vir die vervanging van Lemi Shine wat moeilik bekombaar is.
Natuur die enigste rusplek vir die siel
.243 Ackley Imp.
6.5-06 A-Square
45-70 Marlin 1895 GBL
12 boor Browning Semi-Auto
Glock 17
Bowtech Destroyer 350
.243 Ackley Imp.
6.5-06 A-Square
45-70 Marlin 1895 GBL
12 boor Browning Semi-Auto
Glock 17
Bowtech Destroyer 350
- joe rocket
- Hero Member

Lemishine se hoofbestandeel is sitroensuur.
GROETE
- JanH
- Full Member

Hi,Katefbessie wrote:Is dit nie maar presies 'n identiese kopie van die huidige STM Tumbler op die mark nie?
Hy is so te sê 'n kopie, behalwe dat ek die drom direk aandryf.
Hy is ook baie groter as die STM tumbler en die laers wat ek gebruik is ook heelwat groter as hulle s'n.
Ek het oorspronklik wynsteensuur gebruik en nie sitroensuur nie, maar dit het die efek dat die doppe baie vinnig dof raak nadat mens hulle uit die seep mengsel uitgehaal het
-
Williel
- Hero Member

Tartaric acid is die regte een vir Sannie. Probeer gerus, dis juis om koper en alooistaal skoon te maak.
Groete, Willie
-
Suikermuis
- Sr. Member

En die groot vraag:
Wat is jou verkoopprys en hoe lank tyd verloop vanaf besteldatum tot versendingsdatum?

Wat is jou verkoopprys en hoe lank tyd verloop vanaf besteldatum tot versendingsdatum?

- JanH
- Full Member

Suikermuis,Suikermuis wrote:En die groot vraag:
Ek gaan vroeg in volgende jaar nog 'n rondte bou wat dan met wisselstroom motors sal werk (die gelykstroom van die ruitveër motor was op die ou einde 'n probleem omdat ons nie almal 'n gelykstroom kragbron by ons huis het nie)
Soos ek my beplanning doen behoort hierdie nommers so in die omgewing van R 2300 te kos.
Die nuwe modelle sal dan gepowdercoat wees en met gewone wisselstroom krag werk.
Ek bestel eerste ding in Januarie al die parte wat ek gaan nodig hê om die volgende rondte te bou en dan sal ek ook 'n finale koste kan vasmaak.
Groete,
JanH
- Jaco v Zyl
- Hero Member

Hallo Jan
Ek het jou gepm
Jaco
Ek het jou gepm
Jaco
- Cobus(Cobb)
- Hero Member

Kom ons sê jy vat 50 doppe...
Hoe lank cycle jy hulle en hoe sal hulle(die doppe) vergelyk met standaard tumbler se skoonmaak proses??
Hoe lank cycle jy hulle en hoe sal hulle(die doppe) vergelyk met standaard tumbler se skoonmaak proses??
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
- JanH
- Full Member

Hi Cobus,Cobus(Cobb) wrote:Kom ons sê jy vat 50 doppe...
Ek ek cyxle hulle vir so 1.5 tot 2 ure.
Die doppe is ou die ou einde baie skoner, hulle is aan die binnekant ook skoon en hulle primer pockets is ook skoon (mits jy die primers uitgedruk het voordat jy die hoppe in die tumbler sit)
Met 'n gewone tumbler is die doppe nooit aan die binnekant skoon nie en hulle primer pockets is ook nooit skoon nie.
- WitWillem (Charl)
- Sr. Member

Bestellings:
1) witwillem (Charl)
1) witwillem (Charl)
JanH wrote:Suikermuis,Suikermuis wrote:En die groot vraag:
Ek gaan vroeg in volgende jaar nog 'n rondte bou wat dan met wisselstroom motors sal werk (die gelykstroom van die ruitveër motor was op die ou einde 'n probleem omdat ons nie almal 'n gelykstroom kragbron by ons huis het nie)
Soos ek my beplanning doen behoort hierdie nommers so in die omgewing van R 2300 te kos.
Die nuwe modelle sal dan gepowdercoat wees en met gewone wisselstroom krag werk.
Ek bestel eerste ding in Januarie al die parte wat ek gaan nodig hê om die volgende rondte te bou en dan sal ek ook 'n finale koste kan vasmaak.
Groete,
JanH
- Francoisv
- Hero Member

Nice produk JanH. Daar gaan baie dinkwerk en Somme in so projek in.
Francois Vogel
-
Jean Marais
- Hero Member

Hallo JanJanH wrote:Hy kan heelwat doppe hanteer, ek het die naweek die volgende doppe almal op een slag in hom gehad:
375 H&H x 75
270 Win x 43
7x57 x 56
Ek het vir my 'n drommetjie by Francois gekoop, maar nog nie die aandrywingstelsel gebou nie. Sal jy bereid wees om net die aandrywingstelsel aan my te verkoop as jy weer 'n klompie bou?
Kolskoot groete!!
Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
- JanH
- Full Member

Ja Jean dis glad nie 'n probleem nie.Jean Marais wrote:Hallo JanJanH wrote:Hy kan heelwat doppe hanteer, ek het die naweek die volgende doppe almal op een slag in hom gehad:
375 H&H x 75
270 Win x 43
7x57 x 56
Ek het vir my 'n drommetjie by Francois gekoop, maar nog nie die aandrywingstelsel gebou nie. Sal jy bereid wees om net die aandrywingstelsel aan my te verkoop as jy weer 'n klompie bou?
Stuur net vir my die afmetings van jou drom sodat ek seker is hy pas op die aandrywing stelsel wat ek vir jou gee.
Groete
JanH
- OU VOORSLAG
- Full Member

As jy die volgende rondte wil begin en die finale kostes het wil jy dit nie maar hier opsit nie dink hier is n paar manne wat jou gaan ondersteun soos ek bevoorbeeld.
Die Beste Plek om te wees is die Kalahari
Lee Enfield .303
6.5 x .284
Brnu .22
Howa .22-250
CZ PO7 9mm
Lee Enfield .303
6.5 x .284
Brnu .22
Howa .22-250
CZ PO7 9mm