Mojet 300wsm

Everything regarding Long Range Shooting and Hunting here / Alles rakende Langafstand skiet en jag hier
CarelG
Sr. Member
Sr. Member

Re: Mojet 300wsm

Post by CarelG »

Dink daar was al n paar manne wat gesè het....geweer bou...nooit weer nie! Ek is een van hulle!
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

En nou waar is Mojet se goeie vriend nou om die storie te verklaar?
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Ek sou my toe 11.1.11 as dit my geweer was.
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Sangoma (IAN)
Hero Member
Hero Member

Post by Sangoma (IAN) »

Jammer om te hoor, dit suck! !!
Wat se Andre?
CalMul
Sr. Member
Sr. Member

Post by CalMul »

Ai tog, hoekom moet mens altyd sukkel en baklei om goed reg te kry, dis so onnodig.

Ekt nou weer gekyk, jyt middel Nov laas jr gepost laat jy die roer gekoop het, so dis nou al 9mnde. Dammit.
Monster
Sr. Member
Sr. Member

Post by Monster »

Ek stem saam kerels. Dit raak nou regtig te veel. DI egoed kos baie geld en saam met dit verwag mens dat die basiese goed darem reg gedoen word. Soos ek sie die magasein is nou maar net iets wat lank gaan vat. Sou regtig gedink het die gewere word darem getoets voor mens gebel word om die goed te kom haal.
Is geen sins minder die duiwel in vandag as gister nie

Moet se tot gister sou ek enige tyd vir Andre en sy span ondersteun het en wou nog 'n roer laat bou by hulle. Dit gaan verseker nie weer gebeur nie.
DWB
Hero Member
Hero Member

Post by DWB »

Ek wil nou nie almal onder dieselfde kam skeer nie, ek glo daar is ouens wat regtig trots is op hul roere en moeite doen daarmee.

Die groter meerderheid van geweersmede het ongelukkig die houding van hulle doen jou 'n guns.

Die manne besef net nie dat jy kos op hul tafel sit nie.

Die manne moet nou maar net begin vasgetrap word as hulle sulke nonsens aanjaag.

Ons is altyd almal te bang om iets terug te vat, want hoe lank moet jy dan nou weer sonder jou roer wees....?

Ek glo die verbruikerswet moet ook in jou guns tel?
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
Dries101
Hero Member
Hero Member

Post by Dries101 »

DWB jy ken my opinie- om n geweer te laat bou vereis dieselfde einskappe as Job-al verskil is Job se gebede was gehoor. Sterkte Monster
.243 Win
7x57 Mauser
300 WSM
404 Jeffery
Monster
Sr. Member
Sr. Member

Post by Monster »

Die hele storie het my sommer baie negatief. Het maar 'n maak reg of betaal terug e-pos uit gestuur.
Dries101
Hero Member
Hero Member

Post by Dries101 »

Kyk daar is weer ander ouens soos Steve en Ralph hulle wat n plesier is om mee te werk. Hulle vlak van perfeksionisme is net wat jy soek op n geweerbouer.
.243 Win
7x57 Mauser
300 WSM
404 Jeffery
Monster
Sr. Member
Sr. Member

Post by Monster »

As ek die mooi goed sien wat Ralph op die site site dink ek my volgende roer gaan maar uit sy stalle uit kom.....Daai goed is darem maar woes mooi
DWB
Hero Member
Hero Member

Post by DWB »

Het jy nou al terugvoer na jou e-pos gekry?
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
Monster
Sr. Member
Sr. Member

Post by Monster »

Nee, ek het maar weer gebel en is gese hulle het hom darem gekry....
Monster
Sr. Member
Sr. Member

Post by Monster »

Hi Kerels, ek het 'n paar weke terug die geweer gekry en dit is 'n meesterstuk. Andre het my goeie diens gegee alles reg gemaak en ek sal weer by hom koop al vat dit lank. Eerste dag op die baan, resultate is ongelooflik. Ek het winkel 168gr norma rontes gekoop om mee te toets en hulle is nie naby 'n node nie en die 3 skoot 100m groepe lyk so. Die tweede groep is 4 skote met een wat nie wou saam werk nie.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
ruaanb
Hero Member
Hero Member

Post by ruaanb »

Los maar die herlaai LOL bly jy is nou happy geniet die roer ek hou elke dag net meer en meer van my kort dikketjie.
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Baie mooi!
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
coco
Newbie
Newbie

Post by coco »

Hallo Monster

Wat is die twist in daai roer. Wys fotos van die finale produk.
Riebeeker
Hero Member
Hero Member

Post by Riebeeker »

Eind goed als goed.
Remington 700 .308 SPS, Remington 700 .260 en Remington 700 .223 VSF
Monster
Sr. Member
Sr. Member

Post by Monster »

coco wrote:Hallo Monster

Wat is die twist in daai roer. Wys fotos van die finale produk.
Die loop is 29 duim met 'n 1:10 twist. Ek sal vanaand bietjie fotos neem en op sit.
Monster
Sr. Member
Sr. Member

Post by Monster »

ruaanb wrote:Los maar die herlaai LOL bly jy is nou happy geniet die roer ek hou elke dag net meer en meer van my kort dikketjie.
MY girl se ook so ;D
ruaanb
Hero Member
Hero Member

Post by ruaanb »

Monster wrote:
ruaanb wrote:Los maar die herlaai LOL bly jy is nou happy geniet die roer ek hou elke dag net meer en meer van my kort dikketjie.
MY girl se ook so ;D
;D ;D ++>:
Monster
Sr. Member
Sr. Member

Post by Monster »

Riebeeker wrote:Eind goed als goed.
Verseker Riebeeker, Andre hull is besig om regtig hulle sokkies op te trek en mens kan duidelik die verskil sien. Hulle het 'n klomp extra mense aangestl en is beig om hulle sisteeme en kommunikasie uit te sorteer. Hoop regtig hy maak 'n sukses en kry dit reg om sy stigma vanj laaaang aflewerings tye uit te sorteer. Hy maak regtig 'n goeie produk.
coco
Newbie
Newbie

Post by coco »

Hallo Monster

Jy het nie dalk die spoed van daardie 168gr gemeet nie.
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

Monster wrote:
Verseker Riebeeker, Andre hull is besig om regtig hulle sokkies op te trek en mens kan duidelik die verskil sien. Hulle het 'n klomp extra mense aangestl en is beig om hulle sisteeme en kommunikasie uit te sorteer. Hoop regtig hy maak 'n sukses en kry dit reg om sy stigma vanj laaaang aflewerings tye uit te sorteer. Hy maak regtig 'n goeie produk.
Ek hoop maar wat jy hier sê is die waarheid. Ek het omtrent 'n maand terug 'n kwotasie gevra vir 'n 338NM en toe ek na 3 weke nog geen reaksie gekry het nie, het ek maar elders navraag gedoen en geholpe geraak. Al sy gewere waarvan ek weet, skiet 'n bars hou, maar nie een van daai gewere was die eerste keer reg nie en moes (soms tot 2 keer...) terug gaan vir sekere verstellings en nog werk, voordat dit 100% reg was soos aanvanklik ooreengekom. Almal is uiteindelik baie gelukkig met hulle Mojet gewere, net soos jy ook nou, maar die proses om tot daar te kom, laat my baie twyfel of ek vir dit kans sien.....
Aim small, miss small
CalMul
Sr. Member
Sr. Member

Post by CalMul »

Eugene wrote:
Monster wrote:
Ek hoop maar wat jy hier sê is die waarheid. Ek het omtrent 'n maand terug 'n kwotasie gevra vir 'n 338NM en toe ek na 3 weke nog geen reaksie gekry het nie, het ek maar elders navraag gedoen en geholpe geraak. Al sy gewere waarvan ek weet, skiet 'n bars hou, maar nie een van daai gewere was die eerste keer reg nie en moes (soms tot 2 keer...) terug gaan vir sekere verstellings en nog werk, voordat dit 100% reg was soos aanvanklik ooreengekom. Almal is uiteindelik baie gelukkig met hulle Mojet gewere, net soos jy ook nou, maar die proses om tot daar te kom, laat my baie twyfel of ek vir dit kans sien.....
Daardie ^^^^
Post Reply