Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Naandse manne, hoop dit gaan goed? Man n ding pla my nou diep in my gemoed oor my haelgeweer. Ekt vanaand gehoor dat n ou se die gewere se kolwe kom los as jy hom skiet, en dat hulle kolwe nie so sterk is nie? Weet enige iemand of dit waar is? Van watse hout is die kolwe gemaak? Ek verstaan hulle is goeie haelgewere,, maar ja dit le nou swaar op my gemoet dat ek hom kort kort dalk moet vasdraai en dat die kolwe bietjie swak is? As iemand dalk bietjie inligting kan gee oor die shotty sal ek dit rerig waardeur en dit sal my bietjie tot ruste bring.
Hoor graag van julle
Lekker aand verder.
Groete
Tertius Steyn.
Ps. Ek kan fotos stuur oor whatsapp as dit sal help? My nommer is 072 450 0916
Groete Tertius
Howa Stainless Varmint .243
Parker-Hale .303 Nr 4 mk 2
Baikal 12Br dubble loop
Beretta M92 9mm Parabellum.
Gecado mod 25 windbuks.
Tertius kom ons wees maar eerlik. Daai gun het verseker nie die beste kolf op die mark nie, maar swak is hy veeseker nie.
Ek het self een. Al so paar 1000 skote geskiet en niks draai los of neuk uitmekaar nie.
.Hulle kolwe is oor doe algemeen net baie lank selfs vir van die langer manne. Neem hom na 'n bekwame geweersmid en laat hom korter maak en nice recoil pad opsit. Gaan dan huistoe en vergeet van die bollie stories waarvan jy gehoor het.
More manne baie dankie vir die Raad dit help baie. Daai ouens wat dit gese het, het seker hulle gewere mishandel en nie na hom gekyk nie. Daai kolf van myne is perfek vir my, het hoeka vir hom n Bisley skop kussing opgesit. Skiet nes ander haelgewere.
Groete Tertius
Baikal 12Br dubble loop
Gecado mod 25 windbuks.
More,ek het so enkel loop in 92 gekoop al baie geskiet en nog nie n dag se probleme nie kolf kom nie los nie ek weet nie eers waar om hom vas temaak nie nou ja vir party manne skop hy maar dis aanvaarbaar vir my ek lief die ou yster!!!!
henka wrote:More,ek het so enkel loop in 92 gekoop al baie geskiet en nog nie n dag se probleme nie kolf kom nie los nie ek weet nie eers waar om hom vas temaak nie nou ja vir party manne skop hy maar dis aanvaarbaar vir my ek lief die ou yster!!!!
haha nee wat hy trap sommer lekker daai baikals. Ek spot altyd dat dit voel asof ek n olifants geweer skiet ,, ekt net n Bisly pad opgesit. Daai rooi stukkie Plastie/hout?? Af gehaal en hy skop bietjie minder. Ekt die shotty gekoop so 2 jaar terug vir R2500. Nog spotless. Was n ou oom sin gewees. Ek skiet baie baie met hom en het so rukkie terug n Lee Load All 2 herlaai stel gekoop vir R500 met n 100 Swartklip primers by. Dink dit was nogals n bargain.
Groete Tertius
Baikal 12Br dubble loop
Gecado mod 25 windbuks.