Donuts!?
- Nico Harris
- Hero Member

Donuts!?
ek het nou maar onlangs begin laai vir my 243win. ek het 50 winchester doppe gekoop en my eerste 50 rondtes gelaai- die rondtes het my 10mm-20mm groeprings konstant gegee sonder enige moeite! daarna weer 50 gelaai met dieselfde uitslag! daarna laai ek toe weer 50 en die rondtes groep so net oor n duim...dink niks daar van nie...mens het mos partykeer n afdag! die rontes op gebruik. daarna weer dieselfde lading gelaai- toe groepeer die 243 darm vir jou ! niks onder n duim en n half en gooi heavy flyers en in my laaste twee groepe stoot hy twee primers!
Wat ek nou will weet;
1- is ek korrek om aan te neem my akkuraatheid het gely oor die donuts?
2- is ditmoontlik vir die 243win om na net twee keer gelaai dat die doppe sulke groot donuts stoot?(na ek batch 4 klaar geskiet het het n koeel in die dop probeer sit- hy gan so 5mm in dan wil hy nie meer nie- maak nie saak hoe hard ek hom druk met my hand nie)?
3- wat is die oplossing?( ek will nie ligter koeels skiet nie)
n vriend het voorgestel ek koop n Lyman universal case trimmer en n inside neck reamer wat op hom pas en haal dan na elke skoot eers die donut uit die nek uit voor ek weer laai of na elke tweede skoot vir ligter ladings. ek het maar solank die case trimmer gekoop want ek het n in elkgeval n goeie een nodig. dink julle die inside neck reamer is die regte keuse?
groete
nico
Wat ek nou will weet;
1- is ek korrek om aan te neem my akkuraatheid het gely oor die donuts?
2- is ditmoontlik vir die 243win om na net twee keer gelaai dat die doppe sulke groot donuts stoot?(na ek batch 4 klaar geskiet het het n koeel in die dop probeer sit- hy gan so 5mm in dan wil hy nie meer nie- maak nie saak hoe hard ek hom druk met my hand nie)?
3- wat is die oplossing?( ek will nie ligter koeels skiet nie)
n vriend het voorgestel ek koop n Lyman universal case trimmer en n inside neck reamer wat op hom pas en haal dan na elke skoot eers die donut uit die nek uit voor ek weer laai of na elke tweede skoot vir ligter ladings. ek het maar solank die case trimmer gekoop want ek het n in elkgeval n goeie een nodig. dink julle die inside neck reamer is die regte keuse?
groete
nico
Last edited by Nico Harris on Thu Jan 27, 2011 7:53 pm, edited 1 time in total.
.22LR , Mauser Obendorf
.223 Rem , Howa mini action
6.5 Creedmoor , Howa sporter
6.5 Creedmoor , Howa varmint
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9.3x62, Mauser Oberndorf A tipe
12ga , Mossberg boltaction
12ga , Mossberg pumpaction
9mm , Glock 43
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9mm , Glock 43
- Christo
- Hero Member

Re: Donuts!?
Nico,ek het dieselfde probleem gehad met PMP doppe. Skiet nou 55gr en hulle kom nie tot by die dougnuts nie, maar voor dit het ek baie duur 'n reamer gekoop by S&O en jy kan eintlik een koop by 'n ingeneursverskaffer vir baie minder. Die toets is dat 'n koe?lpunt moet deurval, vrylik anders weet jy daar is 'n doughnut.
My 1c
My 1c
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
- Yalair
- Hero Member

- Francois Marais
- Administrator

Nico
Dit is maar n 243 pyn......
Het met oom Chris van Niekerk gepraat, hy se die binnekant van n doppie se nek is "heilige grond", daar kom jy nie, sy oplossing is om die doppe deur n necksizer die te sit wat n expander ball in het en dan die doughnut aan die buitekant weg te sny met n outside neck cutter.
Ek het dit nog nie probeer nie, slegs die advies wat ek gekry het, verkoop dit maar teen dieselle prys wat ek dit gekry het......
Mooi loop
Francois
Dit is maar n 243 pyn......
Het met oom Chris van Niekerk gepraat, hy se die binnekant van n doppie se nek is "heilige grond", daar kom jy nie, sy oplossing is om die doppe deur n necksizer die te sit wat n expander ball in het en dan die doughnut aan die buitekant weg te sny met n outside neck cutter.
Ek het dit nog nie probeer nie, slegs die advies wat ek gekry het, verkoop dit maar teen dieselle prys wat ek dit gekry het......
Mooi loop
Francois
- 243Songdaug
- Hero Member

Cois/Nico
Ek sny ook liewer my doughnuts aan die buitekant weg - moet egter s? dat ek biae lanklaas so 'n probleem ervaar het.
My oplossing was om 'n minimum van 400 doppe per kaliber te h? en hulle om die beurt te herlaai - teen die tyd dat die doughnuts begin pla het 'n paar jaar verloop.
Groete.
Jaco
Ek sny ook liewer my doughnuts aan die buitekant weg - moet egter s? dat ek biae lanklaas so 'n probleem ervaar het.
My oplossing was om 'n minimum van 400 doppe per kaliber te h? en hulle om die beurt te herlaai - teen die tyd dat die doughnuts begin pla het 'n paar jaar verloop.
Groete.
Jaco
Dont tell me, show me......
- Pvdw
- Hero Member

Wat op dees aarde is donuts

Help asb. ek is verlore

Peet
Help asb. ek is verlore
Peet
Work to live, don"t live to work
-
JOHANNIC
- Hero Member

Peet
Dis waneer jou geweer hardlywig is
Dankie tog ek skiet ook 55gr en soos Christo se hulle kom nie tot by die nek nie,en dit beteken jou roer het n opelyf
Skuus ek het vergeet n d-nut is die vloei van die bras/koper na die nek en dit maak n verdikking en waneer jy jou koeel seat knyp hy hom stywer vas as waneer jy bv n dop het wat nie gevloei het nie en dit veroorsaak gevaarlike druk ;)Die slim manne kan seker beter verduidelik as dit,ek het nog nooit een in my 243 gekry nie,so my kennis is maar min met die d-nut ding
Groete johan
Dis waneer jou geweer hardlywig is
Dankie tog ek skiet ook 55gr en soos Christo se hulle kom nie tot by die nek nie,en dit beteken jou roer het n opelyf
Skuus ek het vergeet n d-nut is die vloei van die bras/koper na die nek en dit maak n verdikking en waneer jy jou koeel seat knyp hy hom stywer vas as waneer jy bv n dop het wat nie gevloei het nie en dit veroorsaak gevaarlike druk ;)Die slim manne kan seker beter verduidelik as dit,ek het nog nooit een in my 243 gekry nie,so my kennis is maar min met die d-nut ding
Groete johan
Last edited by JOHANNIC on Thu Jan 27, 2011 9:33 pm, edited 1 time in total.
Biebers
Need for speed
Need for speed
- Nico Harris
- Hero Member

hoe vinnig n donut jou pla het ok te doen met hoe styf jou kamer is. N los kammer kan baie langer skiet voor n donut in hm sal pla as n stywe kamer!
.22LR , Mauser Obendorf
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9mm , Glock 43
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9mm , Glock 43
-
Stefan764
- Hero Member

So die 243 is toe nou nie so "untouchable" nie..... 
.22 LR - Oberndorf Mauser
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
6,5x284 Norma - Nosler M48
7x64 Brenn -Tikka M695
.375 Ruger - Ruger Alaskan
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
6,5x284 Norma - Nosler M48
7x64 Brenn -Tikka M695
.375 Ruger - Ruger Alaskan
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
- Gerhard
- Hero Member

Moet nou nie kom staan en krap nie .... >:(Stefan764 wrote: So die 243 is toe nou nie so "untouchable" nie..... ;D
Last edited by Gerhard on Fri Jan 28, 2011 10:39 am, edited 1 time in total.
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
Battlefields of the Escarpment
- Nico Harris
- Hero Member

Stefan... performance comes at a price- soos die engels man sal se! hoe vinniger hy hardloop hoe meer vreet hy! maar
.22LR , Mauser Obendorf
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9mm , Glock 43
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9mm , Glock 43
- tafjak
- Global Moderator

Nico
Om doughnuts te vermy(na my mening): 1. Hou die druk binne perke(eerder mild, van mild na te hoog is omtrent 70fps in die swaarder greine en bied niks meer nie). 2. Neck size net 3mm van die nek.
Alle kalibers gee doughnuts(7x64 en 270 van die grotes), net meer gevaarlik hoe kleiner die kaliber en almal is die direkte oorsaak van te ho? druk. Gewoonlik word die doppe weggegooi voordat die doughnut gevaarlik word en merk dit nie sommer op nie.
Net my mening. Ek het baie gesukkel met doughnuts so 7jaar gelede en ken dit gladnie meer in die laaste 6jaar nie. Het net verdwyn in my geweer nadat ek die drukvlakke en neck sizing hersien het.
Voorspoed.
......bly maar weg van die binnekant van die nek, sny weg aan die buitekant.dink julle die inside neck reamer is die regte keuse
Om doughnuts te vermy(na my mening): 1. Hou die druk binne perke(eerder mild, van mild na te hoog is omtrent 70fps in die swaarder greine en bied niks meer nie). 2. Neck size net 3mm van die nek.
Alle kalibers gee doughnuts(7x64 en 270 van die grotes), net meer gevaarlik hoe kleiner die kaliber en almal is die direkte oorsaak van te ho? druk. Gewoonlik word die doppe weggegooi voordat die doughnut gevaarlik word en merk dit nie sommer op nie.
Net my mening. Ek het baie gesukkel met doughnuts so 7jaar gelede en ken dit gladnie meer in die laaste 6jaar nie. Het net verdwyn in my geweer nadat ek die drukvlakke en neck sizing hersien het.
Voorspoed.
Mooiloop en Geseende Kersfees!
- Nico Harris
- Hero Member

Dankie vir die info taffie! Ek het nou heelwat rond gevra en gelees- die manne in die usa reken die inside reamer is die manier om te gan...van die ouens met wie ek gepraat het skiet nogal long range ok- 500 plus yards! Ek het nou klaar die doppe met die donuts. Ek weet watse akuraatheid ek voorheen gekry het. Ek gan n reamer koop en van hulle ream(het kla nuwe doppe gekoop) dan sal ek hulle weer presies dieselfde lading laai en kyk hoe die akuraatheid dan is! Wat dink julle?
.22LR , Mauser Obendorf
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9mm , Glock 43
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9mm , Glock 43
- Freddie101
- Hero Member

Harris
Vir wat dit werd is. Op advies het ek lank terug my pmp doppe weggegooi(doughnuts gekry) en oorgeslaan na winchester en nog nooit weer gekry nie. Freddie
Vir wat dit werd is. Op advies het ek lank terug my pmp doppe weggegooi(doughnuts gekry) en oorgeslaan na winchester en nog nooit weer gekry nie. Freddie
yol bolsun
- Nico Harris
- Hero Member

Freddie die doppe wat ek gebriuk is juis winchester doppe... 
.22LR , Mauser Obendorf
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9mm , Glock 43
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9mm , Glock 43
- Francois Marais
- Administrator

Freddie
Het jy dalk iets anders saam verander toe jy oorgeslaan het na Winchester toe, ander die of lading of iets.......
Mooi loop
Francois
Het jy dalk iets anders saam verander toe jy oorgeslaan het na Winchester toe, ander die of lading of iets.......
Mooi loop
Francois
- James Wilson
- Hero Member

30k@k; dertig nul kwes; 300wind bag; 24doughnut; elke geweer het maar sy pyn.
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!