Geweer vir my Vrou - 30-06 mit HuntBuddy of 260/7-08 sonder

Post Reply
Umshwati Boy
Sr. Member
Sr. Member

Geweer vir my Vrou - 30-06 mit HuntBuddy of 260/7-08 sonder

Post by Umshwati Boy »

Ek het 'n bietjie op die Search button geloer, maar kon nie my antwoord kry nie, jammer as dit al bespreek is.

My vrou is nogals klein, en dus soek ek iets wat nie baie seer op die skouer is nie. Ek het 'n 243 waarmee ek haar sal begin laat jag. Dit is 'n MatchLoop en het 'n Kickstop so die geweer is baie swaar (4.8kg met 'n scope). Die terugskop sal nie 'n probleem wees nie, die probleem is dat sy dit nie die heele dag kan dra nie, aangesien die gewig, so ek sal maar die geweer moet dra.

Die soek vir iets anders, is omdat baie plaase 'n minimum Kaliber het vir Diere grooter as Impala, byvoorbeeld 7mm of selfs .30 op sekere plaase, alhoewel die 243 met 'n 80gr TTSX baie goed op iets soos Nyala, Swart Wildebeest en Hartebeest sal werk.

Opsie 1:

Ek kan 'n 30-06 Loop kry vir my R93 en ek het al 'n custom stock laat bou waat korter is waneer sy die 22 gebruik. Die 30-06 sou ek die loop terug sny na 17.5" en dan die Huntbuddy opsit wat die totaal Loop lengte na 24" sal bring. Koeels sal ek seker die 110/130g Barnes TSX of 125/150gr Nosler Accubond gebruik. Die voordeel hier is dat die Blaser R93 presies die selle in 30-06 sal wees as dit met die 22lr loop is, so sy kan met die 22 oefen en dan as ons jag is dit net 'n bietjie swaarder met die Huntbuddy op maar die hele geweer is presies die selle.

Opsie 2:

'n Savage Youth of Remington Model 7 of Ruger Compact in 260 Rem of 7-08 Rem aanteskaf en dan die geweer met 120 of 130gr te laai. Dit sal geen KD op he nie. Presies watter een van die geweere maak nie saak, dink my vrou sal moet kies watter een die beste voel. Die Ruger Compact is baie kort en handig, maar die Loop is net 16.5" en die muzzleblast kan dalk erg wees wat 'n Flinch kan veroorsaak.

Opsie 3:

Ruger No.1 RSI in 257 Roberts. Sou hierdie met 110gr Interbond laai. Die geweer is baie kort en handig, en eerlik gese is dit my gunstelling, aangesien dit die mooiste is. As ek 'n RSI in 7x57 kon kry sou dit ook goed wees. Die 257 sal ongelukkig nie die minimum kaliber probleem oplos, en ek is 'n biejie onseker oor die terugskop in 'n 7x57 teen iets soos die 30-06 met 'n KD.

So ja, daar is die twee opsies. In my oee is die 30-06 'n goeie opsie wat jy kan altyd 168gr Barnes TTSX laai vir grooter goed as jy moet, maar ek is net bekommerd oor die terugskop, en weet nie of die KD genoeg sal wees. Die 260 Rem sal seker 'n beter opsie wees as dit by Terugskop kom, maar dit het 'n nadeel, as jy by plaase kom wat 7mm as minimum het. (Ek het 'n 270Win en het al twee keer gekry dat ek dit nie kon gebruik nie, en dit was toe ek die geweer met 160gr partitions gelaai het.) Die geweere kan ook met 6.5x55 of 7x57 geruil word en dan miskien iets soos 'n 2de haandse brno of Musgrave soek waar ek 'n custom kolf opsit. Wat sal die verskil in terugskop wees tussen 30-06 met Huntbuddy KD en 260/6.5x55 of 7-08/7x57??

Jou opinies ;D
"A peculiar virtue in wildlife ethics is that the hunter ordinarily has no gallery to applaud or disapprove of his conduct. Whatever his acts, they are dictated by his own conscience, rather than by a mob of onlookers. It is difficult to exaggerate the importance of this fact."
tripodmvr
Administrator
Administrator

Re: Geweer vir my Vrou - 30-06 mit HuntBuddy of 260/7-08 son

Post by tripodmvr »

Ek wou onmiddellik die No. 1 ook voorstel toe ek die opskrif sien. My 30-06 met die 22 duim loop is nou my voorkeur bosgeweer met 130 en 150 Barnes TSX. Het nou gaan loer op Ruger se webtuiste en sien dat hul kaliber keuses in die No. 1 baie gebrekkig is. Hulle het baie afgeskaal. Miskien moet jy vra vir 'n 7x57 op die en ander forums en kyk of jy 'n aanbod kry.

'n Ander opsie om die geweer korter en ligter te hou is om na 'n knak aksie (break neck) soortgelyk aan 'n haelgeweer te kyk. Hulle is egter baie skaars in SA. Maak die Italianers nie sulke gewere nie?
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Pappabeer
Hero Member
Hero Member

Post by Pappabeer »

Môre Deon,

Maat, dit klink vir my maar na n komplekse storie wat jy oor probeer besluit.

Ek het met Pierre se 30-06 met n gewone silent hunter geskiet, en die terugskop is baie vergelykbaar met my 6,5x55.
Dit gesê, perceived recoil, het baie meer met balans en pas van die geweer te doen as met die kaliber. As 'n voorbeeld, my 9,3x62 skop minder as my 8x60, oor die balans beter is en ek effens ongemaklik met die 8x60 op skiet met die teleskoop op, seinde sy drop in heel en comb vir oopvisier gemaak is.

My meisie skiet gereeld 20-30 skote oor skietstokke op die baan met my 6,5x55 (ligte geweer -Tikka M695)' sonder n KD, en die skop affekteer haar glad nie. Sy is ook bitter klein, maar is 100% gemaklik met die terugskop. Die kolf is wel effens te lank.

My oplossing was om 'n 6,5x57 Brno Model 21H, te kry vir haar. Die length of pull is korter en die balans beter, alhoewel hy 'n 23&1/2" loop het wat effens langer as die Tikka is. Balisties is hulle dieselfde.

Wat die terugskop tussen die 7x57 en 6,5x55 betref, is die 7mm sin wel aansienlik meer. Dit is, in my geval oor ek 175gr vs 140gr punte skiet, en hy weeg 2&1/2 pond minder.
.177 .22(x2) .222 .243 .250 Savage 6,5x55
6,5x57 7x57(x2) .308 8x60S(x2) 9,3x62
.375 Ruger .450/400 3&1/4" .416 Ruger
16Br 12Br(x4) 9mm(x2) .44
ZKK
Hero Member
Hero Member

Post by ZKK »

Ek sal graag my ondervinding met julle wil deel.

My vroutjie is ook klein en weeg net 47kg.

Dit het nou al twee keer gebeur dat ons in die veld stap dat ons iets kry wat sy wil skiet. En dan het sy sommer met my .375 H&H geskiet.
(Full power loads, 270gr koeels)

So my eerste punt is, as daar op wild geskiet word, voel mens nie regtig die recoil nie.
(Sy het wel gekla oor die "muzzle blast" in haar ore, maar die recoil, geen probleem nie)
Maar wat ek nooit sal doen, is om vir haar die .375 te gee op die baan oor sandsakke nie.

Sy skiet lekker op die baan (sandsakke) met my .308 met 150gr koeels, sonder probleme.
Ek het wel onlangs n knaldemper opgesit, en ek glo sy gaan nou nog lekkerder met hom skiet op die baan.

My opinie is, as jy nou verseker vir Mamma van jag wil afsit, dan my sy nou gaan staan en iets kwes.
Ons almal weet hoe sleg mens voel as jy iets gekwes het, ek kan net indink dat dit baie erger vir n vrou sal wees.
(Hulle is mos maar emosionele wesens)
So ek dink nie noodwendig, ligter en kleiner is die antwoord nie, jy soek nogsteeds goeie terminale werksverigting uit jou geweer/koeel.

So my opinie is:
Laai vir Mamma lekker ligte ladings op die baan waarmee sy lekker kan oefen, maar laai "full power" loads waarmee sy jag.
As sy klaar geskiet het met die ligte ladings, dan zero jy net die scope met die swaar ladings.

Die gewig van die geweer gaan gewoonlik maar n probleem wees, so jy sal maar vir Mamma moet help dra
Of as sy alleen saam met n gids stap, kan hy ook maar bietjie help as sy moeg gedra is.
Ek dink die belangrikste is dat sy vertroud is om met die geweer te skiet, en darem al n hele paar skote op die baan geskiet het.

En dan laastens, ek het ook nou al gesien dan vrouens baie maal verbasend goed skiet, baie beter as wat ons manne se egos soms wil erken.

Groete
Supacow
Hero Member
Hero Member

Post by Supacow »

Ek sal 7-08 vote
Cinderella
Newbie
Newbie

Post by Cinderella »

Ek skiet self met 'n 7x75. Dit was my eerste geweer. Ek skiet baie op die skietbaan daarmee en dit is ook my jaggeweer. Dit is 'n BSA Royal met sy oorspronklike kolf wat baie lig is wat dit heel gemaklik maak om self te dra in die veld. Ek skiet 154gr punt op papier en op bokke. Daar is 2 ander vroue in ons klub wat ook 7x57 skiet.

My man en seun skiet albei .308 en ek skiet heel gemaklik met hulle gewere met 155gr punte. Die voordeel van die .308 bo die 7mm is dat hulle punte baie goedkoper is. Ek het nou juis vir my ook 'n .308 gekoop vir baan skiet om die kostes af te bring. Die 7x57 sal my jaggeweer bly maar die .308 sal ook die werk doen.

Dit is nie 'n goeie idee om vir haar ligter punte te laai om op die baan mee te skiet nie. Sy moet die trajek van die patrone leer ken waarmee sy gaan jag sodat sy nie in die jagveld twyfel nie.(en die vleis huistoe bring )
ZKK
Hero Member
Hero Member

Post by ZKK »

Ek moet byse, dat ons slegs op die stadium in die bosveld jag, waar skote onder 100m is.
So trajek is dus nie n probleem nie (bladskote).

Groete
FCLoretz
Hero Member
Hero Member

Post by FCLoretz »

Wat van 'n 6.5x55?
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.
Lamtjop
Hero Member
Hero Member

Post by Lamtjop »

Savage Lady Hunter in 308
Steppenwolf
Sr. Member
Sr. Member

Post by Steppenwolf »

Lamtjop wrote:Savage Lady Hunter in 308
+1
"the more I practice, the luckier I get'
Umshwati Boy
Sr. Member
Sr. Member

Post by Umshwati Boy »

In plaas van die 30-06, het ek nou 'n 2de haandse Blaser R93 loop in 308 gevind. Dink die 308 met 'n KD sal nog minder Terugskop he as die 30-06, en gelaai met 130 of 150gr Barnes TTSX of selfs die 130gr GSC sal dit op alles goed werk. So ek dink ek sal vir die 308 gaan. Dankie vir julle raad en advies..

Ek kan al sien dat ek die geweer baie self gaan dra in plaas van die Magnums ;D Maar dit is nog steeds haar geweer, nie myne nie :laugh:
"A peculiar virtue in wildlife ethics is that the hunter ordinarily has no gallery to applaud or disapprove of his conduct. Whatever his acts, they are dictated by his own conscience, rather than by a mob of onlookers. It is difficult to exaggerate the importance of this fact."
Umshwati Boy
Sr. Member
Sr. Member

Post by Umshwati Boy »

Het al die 308 gekoop. Ek het na die Blaser K95 gekyk - Baie mooi, maar ook baie duur :):
Roden
Newbie
Newbie

Post by Roden »

Well, 30-06 skop dat mens weet, en mens word soms " gunshy " en kan lei tot gewonde bokke, ek sou gaan vir die. 260, want hy het genoeg Krag en is nie so Kwaai op jou skouer nie, n. 243win is ook baie lekker, ek't al blessbokke geskiet van Voor af dan haal ek die patroon agter by die pens uit ! van my vriende het al Eland met die. 243 61gr geskiet en ja was net 1 skoot toe's die bok plat, ek sal die 7x57 of. 260 voorstel veral omdat dit n vrou is!
Umshwati Boy
Sr. Member
Sr. Member

Post by Umshwati Boy »

Post Reply