Hallo
Weet iemand dalk waar in SA is daar n 338 norma reamer beskikbaar? Dit wil vir my lyk of die outjie dalk met ons dryfmiddels n roep kan wees.
Groete
MOSSIE
338 norma mag
- mossie
- Sr. Member

338 norma mag
as jy mis, probeer net weer!!!!!!
- Francoisv
- Hero Member

-
Wouter Roets
- Administrator

Re: 338 norma mag
Mossie
As ek dit nie mis het het nie was hier iemand op die forum wat n ruk terug Norma doppe sowel as die reamer in die kaliber wou verkoop. Meskien kan iemand hier onthou wie dit was?
Groetnis
Wouter
As ek dit nie mis het het nie was hier iemand op die forum wat n ruk terug Norma doppe sowel as die reamer in die kaliber wou verkoop. Meskien kan iemand hier onthou wie dit was?
Groetnis
Wouter
- Frikkiedbr
- Hero Member

"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a blessing".
Find us on Facebook
Let Us Join The Dots In Your Design
Find us on Facebook
Let Us Join The Dots In Your Design
-
Wouter Roets
- Administrator

Thaks Luddie
Ja dit was hy gewees. Ook nie seker of n reamer betrokke was nie maar verbeel my dit was wel genoem. Mossie kan maar naturlik net vir Ruan(Machann) kontak.
Groetnis
Wout
Ja dit was hy gewees. Ook nie seker of n reamer betrokke was nie maar verbeel my dit was wel genoem. Mossie kan maar naturlik net vir Ruan(Machann) kontak.
Groetnis
Wout
- Machann
- Hero Member

Mossie, ja dit was ek. Ek het al so bietjie huiswerk oor die kaliber gedoen. Ek het al doppe (x200 Norma) en dies en punte. Weet ook eerder van n paar ande manne met reamers en ook waar in VSA om een redelik goedkoop te kry. Praat maar as jy belangstel.
- mossie
- Sr. Member