Het iemand al hierna gekyk,
http://skopecam.com/
Ek dink dit is nogal cool, eks net ongemaklik dat mens op jou iphone moet kyk om te mik, maar dalk is dit goeie ding vir seker skuts.
Skopecam
-
Beer (Christo)
- Hero Member

Re: Skopecam
Ek dink ook dis 'n cool gadget. Sien S&O adverteer die:
http://www.safariandoutdoor.co.za/item/ ... r_for_ts82
Ek hou daarvan om die impak skote op wild te sien - nie omdat ek wreedagtig is nie. Net om die diere se gedrag dop te hou as jy 'n goeie skoot skiet vs minder goeie skoot.
http://www.safariandoutdoor.co.za/item/ ... r_for_ts82
Ek hou daarvan om die impak skote op wild te sien - nie omdat ek wreedagtig is nie. Net om die diere se gedrag dop te hou as jy 'n goeie skoot skiet vs minder goeie skoot.
- Hugo
- Hero Member

Maar dan moet hulle die ding bietjie inbring vir ons.
Of waars is Dolph van Rudolh optics, hy kan mos n local version bou vir ons?
Dolph, Stefaans?
Of waars is Dolph van Rudolh optics, hy kan mos n local version bou vir ons?
Dolph, Stefaans?
-
Beer (Christo)
- Hero Member

Het nou die dag soortgelyke gesprek op Facebook gesien
Www.iscope.com was ook een van die sites wat hulle genoem het. Ek het dit op YouTube gesoek. Daar was 'n video van iemand wat dit gebruik het om sy 7mm rem mag- die kamera het los gekom met die recoil. Sal seker beter werk op die gunne wat minder skop
Www.iscope.com was ook een van die sites wat hulle genoem het. Ek het dit op YouTube gesoek. Daar was 'n video van iemand wat dit gebruik het om sy 7mm rem mag- die kamera het los gekom met die recoil. Sal seker beter werk op die gunne wat minder skop
- Piet Pille
- Hero Member

Hoe hou jy die geweer vas met die scopecam gemonteer?
"gewone" skietposisie/cheekweld sal seker nie werk nie...... sit jy die kolf nogsteeds in jou skouer maar hou jou kop "regop" weg van die kolf af sodat jy op die screen kan kyk?
Indien wel wonder ek hoe akkuraat mens so sal kan skiet?
"gewone" skietposisie/cheekweld sal seker nie werk nie...... sit jy die kolf nogsteeds in jou skouer maar hou jou kop "regop" weg van die kolf af sodat jy op die screen kan kyk?
Indien wel wonder ek hoe akkuraat mens so sal kan skiet?
- Hugo
- Hero Member

Ja check die videos, jy tel jou kop op, hulle kap hase op redelike ver afstande so.
- Capt. Yoda
- Hero Member

Meeste ouens gebruik daai scope cam op n spotting scope en dan record hulle die jag/skiet so deur die spotting scope en nie deur die geweer se scope nie.Met n PCP lug geweer werk hy nogals mooi op die geweer veral as jou foon in die aand kan video's neem en jy soek n rot of 2.
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.