Takbok jag
-
ZKK
- Hero Member

Takbok jag
Goeie middag Menere.
Ek ek graag een van hierdie knape wil jag, watse jagplase kan julle aanbeveel en wat kos hulle?
Loop hulle in die dag?
Groete
Ek ek graag een van hierdie knape wil jag, watse jagplase kan julle aanbeveel en wat kos hulle?
Loop hulle in die dag?
Groete
- tripodmvr
- Administrator

Re: Takbok jag
Gee idee van waar jy in SA wegkruip dan kan mens die nadere plekke opnoem.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
Herman Venter
- Hero Member

Ook nog een op my lysie, so sal hierdie dop hou!
Bowtech Assassin Black Ops
30.06
.243
REFUSE TO FOLLOW
30.06
.243
REFUSE TO FOLLOW
-
ZKK
- Hero Member

Ek is maar hier in Petoorsdorp, maar as n plaas nou regtig die moeite werd is en die ander wild ook vollop en bekostigbaar is, sal ek nie omgee om bietjie te ry nie.
- tripodmvr
- Administrator

Ek weet daar is heelwat takbokke in die Memel omgewing - selfs hier by ons in die Vaaldriehoek. Hulle is al redelik wyd verspreid. Jagplase in Memel - Vrede behoort jou te kan help. 'n Vriend van my het 3 weke gelede daar geskiet.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- LN (Louis)
- Full Member

ZKK,
In die Dullstroom omgewing is daar 'n paar plase wat takbokke het. Dit hang af wat jy soek, 'n ram of 'n ooi. Ek persoonlik gaan die middel van Oktober 'n ooi vir my vrieskas skiet teen ongeveer R900 per ooi. As jy 'n trofee wil skiet sal jy egter so bietjie moet wag tot Maart volgende jaar wanneer hulle op hulle beste sal wees.
Daar is ook 'n hele paar plase in die Heidelberg-omgewing waar hulle volop is.
Iets wat ek tot my skade agtergekom het is dat hulle nie lekker dro?wors of biltong maak nie. Hulle is lekkerder as jy hulle hanteer asof hulle skaap is. Deksels groot skaaptjoppies.
Groete
In die Dullstroom omgewing is daar 'n paar plase wat takbokke het. Dit hang af wat jy soek, 'n ram of 'n ooi. Ek persoonlik gaan die middel van Oktober 'n ooi vir my vrieskas skiet teen ongeveer R900 per ooi. As jy 'n trofee wil skiet sal jy egter so bietjie moet wag tot Maart volgende jaar wanneer hulle op hulle beste sal wees.
Iets wat ek tot my skade agtergekom het is dat hulle nie lekker dro?wors of biltong maak nie. Hulle is lekkerder as jy hulle hanteer asof hulle skaap is. Deksels groot skaaptjoppies.
Groete
Louis.
22 Rem
7x57 Mod Mauser
260 REM
9mm Vektor
12Br x 3
16Br 9.3 x 74 Krupp Combo
22 Rem
7x57 Mod Mauser
260 REM
9mm Vektor
12Br x 3
16Br 9.3 x 74 Krupp Combo
-
ZKK
- Hero Member

Dankie vir alk die Replies.
Het enige van hierdie plase miskien n website waar mens bietjie verder kan gaan lees
Het enige van hierdie plase miskien n website waar mens bietjie verder kan gaan lees
- Boogjagter
- Full Member

ZKK
Jy kan Abrie Arlow van Pronkjag kontak: 082 vier een sewe 6134 / www.pronkjag.com
Jy kan ook kyk watter plekke in die magnum se jaggeleenthede takbokke adverteer - daar is nogal 'n paar.
Hoop jy kom reg.
Jy kan Abrie Arlow van Pronkjag kontak: 082 vier een sewe 6134 / www.pronkjag.com
Jy kan ook kyk watter plekke in die magnum se jaggeleenthede takbokke adverteer - daar is nogal 'n paar.
Hoop jy kom reg.
- tripodmvr
- Administrator

Ons fokus so op Jaracal - goegel daai ding - dit is ongelooflik wat se inligting is al op die net.
- sako 30-06
- Hero Member

.LN wrote:ZKK,
Groete
-
JohanvB
- Hero Member

Wanneer is die beste tyd van die dag/nag om Takbok te jag?
- Evert
- Sr. Member

Ek het volgende jaar weer n paar ramme beskikbaar net in Maart en April maand. beste tyd van die jaar om hulle te jag want hulle punte op hulle horings is nog mooi en hulle is spekvet.
Jag hulle in die Mpumalanga en Vrystaat Provinsie op n paar verskilende plase. Pryse wissel van R3500 na R6000 hang af wat jy wil he.
Jag hulle in die Mpumalanga en Vrystaat Provinsie op n paar verskilende plase. Pryse wissel van R3500 na R6000 hang af wat jy wil he.