Skietsakke vul media
-
J le Roux
- Hero Member

Skietsakke vul media
Dag Almal
Ek kon net hier en daar iets raaklees oor tuisgemaakte skietsakke en watter media gebruik word, maar miskien kan ek en ander baat daarby om jul opinies hieroor te hoor.
Ek lys so paar idees en dan wat ek dink daarvan.
1. Sand (swembad filter): Goedkoop, swaar, kan stof veroorsak, "abrasive"
2. Split ertjies/ samp/ boontjies/ mielies (popcorn): Goedkoop, lig, lok muise, glibberig/glyerig, vrot as nat word.
3. Kerswas skyfies/skaafsels: lig, waterbestand, stewig, moeilik bekombaar/duur?
4. Plastiek balletjies: lig, waterbestand,glibberig/glyerig, moeilik bekombaar/duur?
5. Rubber fylsels: swaar, waterbestand, stewig, moeilik bekombaar/duur?
6. Meel:Goedkoop, lig, lok muise, stewig, vrot as nat word.
Groete en wag in spanning vir jul idees en opinies, Johan.
Net so paar waaraan ek kon dink. Help asb om nog idees te gee en wat die beste werk uit jul ondervinding. Ek sou bv. dink om die organiese goed soos meel eers in plastiek te seel sal help.
Ek kon net hier en daar iets raaklees oor tuisgemaakte skietsakke en watter media gebruik word, maar miskien kan ek en ander baat daarby om jul opinies hieroor te hoor.
Ek lys so paar idees en dan wat ek dink daarvan.
1. Sand (swembad filter): Goedkoop, swaar, kan stof veroorsak, "abrasive"
2. Split ertjies/ samp/ boontjies/ mielies (popcorn): Goedkoop, lig, lok muise, glibberig/glyerig, vrot as nat word.
3. Kerswas skyfies/skaafsels: lig, waterbestand, stewig, moeilik bekombaar/duur?
4. Plastiek balletjies: lig, waterbestand,glibberig/glyerig, moeilik bekombaar/duur?
5. Rubber fylsels: swaar, waterbestand, stewig, moeilik bekombaar/duur?
6. Meel:Goedkoop, lig, lok muise, stewig, vrot as nat word.
Groete en wag in spanning vir jul idees en opinies, Johan.
Net so paar waaraan ek kon dink. Help asb om nog idees te gee en wat die beste werk uit jul ondervinding. Ek sou bv. dink om die organiese goed soos meel eers in plastiek te seel sal help.
Vat genoeg skietgoed veld toe, daar's nie winkels nie.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
- VdWalt
- Hero Member

Re: Skietsakke vul media
Ek gebruik al rys vir die afgelope 6 jaar sonder enige probleme.
- Jaco vdW
- Hero Member

Hi Johan
Ons gebruik nou al vir n hele ruk koring, en dit werk lekker. Hulle is defnitief nie glibberig nie, en is baie ligter as sand. Nat-word is wel n probleem, maar my sakkies is van leer, so ek probeer hulle maar in elkgeval uit die water hou.
VdWalt se idee van rys klink vir my ook baie goed. Kan nie dink dat droë rys juis muise sal lok nie...
Ons gebruik nou al vir n hele ruk koring, en dit werk lekker. Hulle is defnitief nie glibberig nie, en is baie ligter as sand. Nat-word is wel n probleem, maar my sakkies is van leer, so ek probeer hulle maar in elkgeval uit die water hou.
VdWalt se idee van rys klink vir my ook baie goed. Kan nie dink dat droë rys juis muise sal lok nie...
-
Ebony30-06
- Newbie

Ek gebruik Sniper se "X-Bag" en het al die swembad sand probeer. Die sak was verbasend swaar en moeilik om te dra veral as jy een hand wou gebruik.
Ek het oorgeslaan na rys toe en het sommer growwe sout by gegooi om miete en ander goete uit te hou. Die sak is aansienlik ligter en die geweer lê stewig in die sak. Die rys is in my opinie goedkoop genoeg, gebruik gelukkig nie tastic nie, om te vervang sou dit nat word.
Ek het oorgeslaan na rys toe en het sommer growwe sout by gegooi om miete en ander goete uit te hou. Die sak is aansienlik ligter en die geweer lê stewig in die sak. Die rys is in my opinie goedkoop genoeg, gebruik gelukkig nie tastic nie, om te vervang sou dit nat word.
Danie Welman
CZ 550 Lux Ebony 30.06
Steyr Mannlicher (L) .243 Win
CZ 550 Lux Ebony 30.06
Steyr Mannlicher (L) .243 Win
- Flip Nel
- Hero Member

Ek het katsand gebruik en dit werk lekker, maar het ook maar 'n lekker gewig aan hom
-
Ockert1992
- Hero Member

Ek het sommer by die petshop een of voël kos gekoop! Sulke ronde balletjie. Hulle is lekker goedkoop en ook nie te swaar nie
- Viking
- Hero Member

Kyk 'n bietjie by die petshop vir Corn cobb - dis goedkoop en baie lig!
" My idea of gun control is using BOTH hands!"
-
Peruvs72
Ek gebruik rys in ziplock sakkies binne my sakke. Kan maar nat word hulle bly droog
- andre007
- Hero Member

Net n tip vir die ouens wat graan/sade gebruik in materiaal sakkies- gooi die graan sade sommer so met sakkie en al vir 5 minute in die mikrogolf oond, dit maak die kiem binne dood en verseker dat jou sakkies nie gaan ''groei'' as hulle vog kry nie.
"Mag ek nooit onthou word vir dit wat ek gejag het nie, maar eerder vir hoe ek gejag het."
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
-
terven
- Full Member

Nuwe of gebruikte katsand? 
Terven Venter
.22 BRNO, .22 Ruger Precision , .22 Dasher ,.243 AI Weatherby, 6mm Dasher ,7x57 Mauser , 284 Shehane ,375 H&H Remington, 12 BR OU Fabarm , 284W Ruger no1 , 9mm Kel Tec p11.
.22 BRNO, .22 Ruger Precision , .22 Dasher ,.243 AI Weatherby, 6mm Dasher ,7x57 Mauser , 284 Shehane ,375 H&H Remington, 12 BR OU Fabarm , 284W Ruger no1 , 9mm Kel Tec p11.
-
J le Roux
- Hero Member

Ek is bly ek het die vraag gestel, sommer blink planne, baie dankie. Ek glo die zipock sakkies en mikrogolf oond idees kan die sade se probleme annspreek.
Deel maar nog idees kom asb!
Deel maar nog idees kom asb!
Vat genoeg skietgoed veld toe, daar's nie winkels nie.
-
Alwin
- Hero Member

Daai rubber-vylsels kan jy gratis kry, as jy weet waar om te vra. Maar ek hou nie van die goed nie, want dit gee die sak te veel "wip".
Die lae digtheid polietileen plastiek-korrels (lyk meer soos reuse rot-tjorrels), wat SASOL maak, werk BAIE lekker. Dit hou ook nie water nie, en lok nie enige dierasies nie. Gewig is ook heel skaflik. Kry dit by jou naaste, vriendelike LDPE-pypvervaardiger. Dit kos 'n paar R/kg, maar is nie wild duur nie.
Ek het lank terug 'n kous vol droë bone gemaak. Om insek-skade te voorkom, is die bone eers in die mikrogolfoond gebrand. Ongelukkig stink gebrande boontjies ongelooflik. Maar dit werk...
Vir 'n baie ligte sak, wat moet kan saam veld toe, werk polistereen-balletjies. Vat net 'n ou stuk polistereen uit 'n toestel se verpakking en rasper hom op met 'n plank vol kort kramme (staples). Dit het effens "wip" in, maar weeg amper niks.
Die lae digtheid polietileen plastiek-korrels (lyk meer soos reuse rot-tjorrels), wat SASOL maak, werk BAIE lekker. Dit hou ook nie water nie, en lok nie enige dierasies nie. Gewig is ook heel skaflik. Kry dit by jou naaste, vriendelike LDPE-pypvervaardiger. Dit kos 'n paar R/kg, maar is nie wild duur nie.
Ek het lank terug 'n kous vol droë bone gemaak. Om insek-skade te voorkom, is die bone eers in die mikrogolfoond gebrand. Ongelukkig stink gebrande boontjies ongelooflik. Maar dit werk...
Vir 'n baie ligte sak, wat moet kan saam veld toe, werk polistereen-balletjies. Vat net 'n ou stuk polistereen uit 'n toestel se verpakking en rasper hom op met 'n plank vol kort kramme (staples). Dit het effens "wip" in, maar weeg amper niks.
-
Stefan Fourie
- Sr. Member

Vir die Namibiese jagters/skuts, gaan koop by Plastic Packaging plastiek korrels, hulle noem dit "sweepings", werk baie goed.
- andre007
- Hero Member

Ek gebruik die plastiese korrels wat 'blow molders' mee bottels maak in n tuisgemaakte X bag
"Mag ek nooit onthou word vir dit wat ek gejag het nie, maar eerder vir hoe ek gejag het."
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
-
bertie
- Jr. Member

koring nog altyd lekker gewerk vir my. dankie vir daai tip dat die saad nie uitloop nie, sal dit beslis doen.
groete
groete
- GERT vd M
- Hero Member

Baie growwe sand. Dit moet amper klein klippies wees, werk goed in n banksakkie. Dit is swaar maar glo my die geweer le so stil asof hy nooit weer gaan beweeg nie. Ek het van die sand in n droe loop gekry waar ek gejag het by Alldays en kyk maar uit op ons strande. Geen stof nie
Groetnis
Gert
Vir die groter sakke gebruik ek PVC korrels wat jy kry by kabel fabrieke(sweepers)
Groetnis
Gert
Vir die groter sakke gebruik ek PVC korrels wat jy kry by kabel fabrieke(sweepers)
.338-06 improved (VERKOOP) 7x64 brenn./ 6mm Musgr. BSA P14(VERKOOP)/
12Br s\s brno. /.22 Mauser Oberndorf./ 9mm P Glock gen 3./ Windbuks./ Kettie
12Br s\s brno. /.22 Mauser Oberndorf./ 9mm P Glock gen 3./ Windbuks./ Kettie