Dis elkgeval net 'n kwessie van tyd of een van die ander op die forum soos Witpietskiet, Francois Marais, Trevor of ander ooggetuies kom blaker die storie elkgeval hier uit..........
Dis my eerste veldskiet kompetisie by SVT. Vreeslik opgewonde om op lewensgrootte bok teikens te gaan skiet- dis mos my kos daai! Ook hierdie "gong bedryf" waaroor almal so tekere gaan..... hoe moeilik kan dit nou wees? Ek moet die Saterdag eers klaar werk in Grootfontein en die manne by die baan laat weet dat ek in die laaste groep vd dag kan skiet maar dan MOET ek 14h00 daar wees. So ek vlieg weg by die huis en jaag............ trek sommer aan so in die ry. Halfpad skietbaan toe val dit my by - my kassie patrone staan nog op die kombuistafel..... $%^&*^%%%$%^!!
Bel vir vroulief- sy bring en ek ry terug.... Kry die koeels halfpad en toe fluit 'n 4.5EFI (gelukkig was die tenk vol anders het ek nie die 60km gemaak nie)
Ek klok 13h58 in. Betyds. Die ander manne is al by die eerste baan gereed en wag vir my.. Dis die baan waar jy oor die 3-poot skietstokke moet skiet op 'n blesbok op so 170m. Ons staan agter die lyn en die fluitjie blaas.. ek sit my geweer bo-op die stokke neer, maar links en regs van my val die manne plat..... De laaste een sit plat en steun teen die kant van die stokke..... Julle kroek julle bliksems??!!
Volgende is die vlakvark op so 60m uit die vuis uit. Een barmhartige samaritaan fluister darem vir my 'n tip oppad baan toe: " Draai jou vergroting af na minimum(3x) vir die baan - op 12x bewe jy te veel en skiet moeiliker so uit die vuis..." Die werk toe baie mooi en die dinge lyk meer rooskleurig. Maar ons is agter skedule en die manne jaag my aan volgende baan toe. Ek is sommer eerste aan die beurt vir die volgende baan- 5 gonge teen die berg tussen 200 en 330m ver uit die lê posisie oor 'n buiteband. Plaas "Barhartige Samaritaan" my ook herhinder om die dêm scope net weer op te stel na 12x toe...... Nou, siende dat ons die laaste groep van die dag was, was daar ook nie meer 'n stukkie witverf op daai gonge oor nie, en was hulle maar redelik moeilik om te sien tussen die grys klippe in die berg as agtergrond. Elke gong hang aan 'n raam en is elkeen genommer van 1-5 met 'n wit karton van 20x20cm met die nommer in neon pienk gespuitverf. Elke nommer is in die linkerkantste boonste hoek van die rame aangebring.
Die fluit blaas en ek gaan lê aan..... #$%% maar dis ver!!!! (Veral as jou flippen scope nog op 3x is wat ek eers na die tyd agterkom
Poepol..
Elk geval, toe ek en Trevor na die komp opstap toe sit daar 'n netjiese gaatjie in elk van daai wit kartonnetjies..... help darem vir die gemoed maar tel ongelukkig nie punte nie.
Daardie aand by die braai moes ek toe 'n aansienlike hoeveelheid strafmedikasie (ook bekend as Jaegermeister) neem vir my ou klein foutjie...
So leer mens...