nog 'n annealer.

Hier kan toerusting wat self ontwerp is geplaas word soos bv. 'n selfgemaakte "tumbler" of ieta dergelijks
Post Reply
muismaree
Full Member
Full Member

nog 'n annealer.

Post by muismaree »

Hi julle.

Na aanleiding van die topic http://www.jaracal.com/viewtopic.php?f=75&t=33302 by die herlaai sub forum, het ek besluit om ook te probeer om my anneal proses te bespoedig. Ek het hierdie lelike onding vanmiddag gou aanmekaar gegooi.
b1.jpg
Sou ek besluit om 'n MkII te maak, sal beslis beter lyk. Ek het maar plan gemaak soos ek aangegaan het. My boor werk al lankal vanaf 'n bike battery, hy was dus die aangewese kragbron. Ek het 'n afval stukkie supawood gbruik as basis vir die storie. Dit bout vas aan my herlaai tafel, als staan dus mooi stil. As hy in werking is, sal daar 'n bakkie water onder die draaipan staan om die doppe op te vang
b2.jpg
Die boor se spoed hou ek konstant met 'n stukkie bloudraad wat die skakelaar vashou.
b3.jpg
Ek is duidelik 'n funksie bo vorm tipe ou, moet self se dit lyk nie mooi nie! Maar hy werk! Hy kos my niks, die staal en die hout is als offcuts.
Jammer vir die sleg fotos, sommer met 'n telefoon geneem.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
James Wilson
Hero Member
Hero Member

Re: nog 'n annealer.

Post by James Wilson »

Muis, nie sleg nie, gladnie sleg nie! Gee my noggal n plan of twee.

Vir my is die uitdaging by annealing, konstantheid. Konstante spoed, konstante hitte en dan die belangrikste, korrekte hitte vir die regte tyd.

Ek sien net een manier hierverby, en dit is tempilaq. Merk twee of drie doppe, en dan kalibreer jy maar jou annealer se spoed en hitte daarvolgens. Of is daar n ander manier?
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
muismaree
Full Member
Full Member

Post by muismaree »

Hi James, jy is reg, tempilaq is maar al wat werk. Toe ek die ou opgestel het, het ek eers 'n paar doppe met dit geverf om die spoed en vlam mooi ingestel te kry. Maar as hy eers reg gestel is, loop my heel mooi. As ek hom weer moet bou, sal ek soek vir 'n drom met 'n groter deursnee. Die boor moet skaars draai, anders gaan dit te vinnig. Nog 'n tip, hou 'n paar ou uitskot doppe byderhand om die aanvanklike growwe kalibrasie te doen. Ek weet 'n PMP dop en 'n Lapua gaan waarskynlik nie ewe lank neem nie, maar as jy die ou dop gebruik kom jy darem in die "ballpark" en foeter jy nie jou duur doppe op met proewe nie!
James Wilson
Hero Member
Hero Member

Post by James Wilson »

Dankie, ek het gereken dit is wat jy gedoen het. Hou so aan, laat weet asb wat jy besluit het op die regte pan deursnee
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Mooi, Muis! Regtig 'n gawe gadget wat jou werk 'n plesier maak!
Willie
Sr. Member
Sr. Member

Post by Willie »

Muis

Daai is nou die tipe planne waarvan ek hou.

Ek stem net nie saam dat 'n groter drom gaan help nie . Die omwentelinge per minuut gaan mos die selfde bly. Die buite rand van die drom gaan net vinniger beweeg maar die tyd vir een omwenteling bly die selfde.

Al raad is om 'n ratkas tipe stelsel op die boor te sit. Ek dink nog aan 'n goedkoop plan vir daai ratkas maar sover niks !
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Met 'n groter drom, sit jy net twee gleuwe in die drom. - en gebruik 'n 9 W adaptor
Last edited by PWV on Thu Sep 25, 2014 8:34 am, edited 1 time in total.
muismaree
Full Member
Full Member

Post by muismaree »

Hi julle.

Ek het vanoggend toe ek die beskuitblik sien, 'n ereuka oomblik gehad. Beskuit en klein koekblikke is die perfekte size!
b5.jpg
Hierdie was eens 'n Quality Street blik. Sy deursnee is 178mm. Nou is dit makliker om die storie te kalibreer, want die boor hoef nie meer stadiger as 'n slak oor skuurpapier te loop nie.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
VdWalt
Hero Member
Hero Member

Post by VdWalt »

Hoe lank moet die dop omtrent in daai blou vlam bly?
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

VdWalt wrote:Hoe lank moet die dop omtrent in daai blou vlam bly?

VdWalt daar is net een manier om te weet en dit is om te meet.Kry vir jou tempilaq, elke vlam en maak van dop is anders.
My doppe wissel so tussen 8 en 10 sekondes maar kry tempilaq en toets jou doppe self

Muis ek sit en dink al heel week watse blik ek wil gebruik en nou toe ek joune sien onthou ek waar een is
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
bertie
Jr. Member
Jr. Member

Post by bertie »

vrou se koek pannetjies of beskuit blikke sal perfek werk
groete
bertie
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Mooi Muis!! En die hele storie kos jou bykans niks nie!!
Post Reply