Titan Premium bullets
- DanieDegenaar
- Sr. Member

Titan Premium bullets
Ek het nou op FB die Titan koeels raak geloop. Sien op hulle site dat dit in Welkom vervaardig word. Wil bietjie meer inligting hoor by ouens wat dit al probeer het. Hoe maak hulle op 'n dier? Sien die peddals breek af en die ander gedeelte maak soos 'n solid. Gaan dit nie vreeslik vleis skade maak nie, of sal dit net die vitals maal?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Johnnie De Wet
- Hero Member

Re: Titan Premium bullets
Wat sal die rede wees dat slegs die deel van die koeël wat nie in aanraking is met die loop gemoly is nl. die punt en die bootstert? Die skag is nie gemoly nie?
- DanieDegenaar
- Sr. Member

Nee ek weet nie, hoop hier is iemand wat dit al probeer het of meer kennis het van hulle. Wonder wat kos hulle ook.
- RUPERT
- Hero Member

Nee hel.Ek is nie n ekspert nie maar die dat die pedals so afbreek se vir my baie bloedsdade en dan dalk ook meer sekondere skade daarby.
Wat se die manne wat meer weet.
Wat se die manne wat meer weet.
- tripodmvr
- Administrator

Die GSC koeëls maak soortgelyk en vleisskade is daar nie 'n groot kwessie nie. Selfs die ou Barnes X het so gemaak. Koper en lood verskil baie by wondvorming.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- Geno
- Administrator

Ek het 'n pakkie 6mm 73gr koeels by Kewer gekry.
Ek gaan hulle in my 6Dasher probeer teen rondom 3500fps.
Sal 'n BWB bul op die blad skiet vir 'n toets en kom terugvoering gee.
Ek gaan hulle in my 6Dasher probeer teen rondom 3500fps.
Sal 'n BWB bul op die blad skiet vir 'n toets en kom terugvoering gee.
Goed, beter, 6millimeter!
- DanieDegenaar
- Sr. Member

Dankie Geno ek gaan dit dophou.
Weet jy waarvoor verkoop hulle, en wie? Sal self bietjie in die toekoms wil kyk of dit nie ook 'n goeie Suid-Afrikaanse oplossing is nie.
Weet jy waarvoor verkoop hulle, en wie? Sal self bietjie in die toekoms wil kyk of dit nie ook 'n goeie Suid-Afrikaanse oplossing is nie.
- Geno
- Administrator

Ek het nie 'n clue wie hulle smous en wat hulle kos nie mater. Ek sal probeer uitvind.
Goed, beter, 6millimeter!
- LUAN
- Hero Member

- Frederik
- Hero Member

Alles maak nie altyd logies sin nie maar wat my pla is dat die petals so vinnig nadat dit die Gelatin tref opbreek hoe veer gaan dit penetreer as dit groot bladbeen vang ? Ek moet ook byse ek was nie heeltemaal oortuig oor impala koeels ook nie en ek is nou baie gelukkig daarmee.
- Roger
- Hero Member

Ek ken die man wat hulle vervaardig. Ek self het dit nog nie gebruik nie, maar in ons geweste praat hulle goed daarvan.
Too many to mention ;-)
- DanieDegenaar
- Sr. Member

Roger,Roger wrote:Ek ken die man wat hulle vervaardig. Ek self het dit nog nie gebruik nie, maar in ons geweste praat hulle goed daarvan.
Jy kan nie dalk by die man hoor om ons bietjie meer inligting te gee oor hulle nie. Ek sal graag wil weet van vleis skade en waar mens kan bestel met 'n prys. Dalk kan jy hom nooi om ons bietjie meer foto's te wys van sy toetse ens.
Dankie
Danie
- tripodmvr
- Administrator

Gaan loer op hul webtuiste. 7mm, 458 en .30 word getoon met herlaai gegewens. Daar is ook die e-pos adres doug@povicube.com vir navrae.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- tripodmvr
- Administrator

Jammer, sien na die pylpunte is daar nog 416, 338 en ander getoon.
-
Klein Karoo
- Sr. Member

Naand manne, n herlewing op n baie ou thread. Het enige iemand al verdere inligting van die punte?
-
Johan Nel
- Hero Member

"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter
- Laurence J. Peter
-
Klein Karoo
- Sr. Member

Wil graag hoor by manne wat al daarmee gejag het of vleis skade beperk was ens
-
Gun oil
- Newbie

Volgens my is dit die beste punte tans op die mark. Sonder enige twyfel. Biede my pa en broer laai op 308 en ek op my 30-06 die 163gr Titan Punte. Het nog net sukses gehad daarmee met onsaglike min vleisskade. As hy wel n kop been tref bly daar wel baie min oor van die bok se kop.
Sy skote gaan die patroon reg deur met die 4 petals wat afbreek. Ek het slegs op een aangeleentheid die “shank” herwin toe ek n vlakvark van voor af geskiet het. Die “shank” het in die vark se agter boudbeen vasgeslaan. Presies gemaak soos in die illustrasies / fotos heel bo aan die thread.
Wil nou begin herlaai met titans op my 7x57 maar moet eers vasstel waar ek moet begin en eindig met my ladings.
Hoop dit beantwoord n paar van julle se vrae.
Sy skote gaan die patroon reg deur met die 4 petals wat afbreek. Ek het slegs op een aangeleentheid die “shank” herwin toe ek n vlakvark van voor af geskiet het. Die “shank” het in die vark se agter boudbeen vasgeslaan. Presies gemaak soos in die illustrasies / fotos heel bo aan die thread.
Wil nou begin herlaai met titans op my 7x57 maar moet eers vasstel waar ek moet begin en eindig met my ladings.
Hoop dit beantwoord n paar van julle se vrae.
Make sure what you are aiming at before you squeeze the trigger.
-
Whisky17
- Newbie

Baie dankie vir die terugvoer, dit klink positief.
Ek moet nou juis begin ladings uitwerk vir my 30-06 met die 163 gr punte...
Ek moet nou juis begin ladings uitwerk vir my 30-06 met die 163 gr punte...
- Jonathan 6.5
- Newbie

Ek het die koels verlede naweek probeer. Ek het dit gebruik in my 6.5CM. Die 125gn teen 2800 fps. Ek het n rooibok in die kop geskiet van voor af en daar was n groot gat aan die agterkant toe het dit my bietjie laat bekommer oor die vleis skade. Ek het ook n blouwildebees en n rooibok op die blad geskiet en die koels het baie goed presteer. Albei is die “shank” regdeur met n groter uitgaan wond as in. Die vleis skade was baie minder as die ander koels wat ek voorheen gebruik het ( eld-x en ballistic tips ) ek weet ek vergelyk nie appels met appels nie Maar ek was heel tevrede. Ek moet ook by sê n mens hoor nie die “Doep” geluid duidelik nie , die slag met die rooibok op die blad het n mens die “shank” gehoor fluit soos n Ricochet deur die lug.