Manne, is daar enigeen wat ervaring het of advies kan gee rondom die minimum en maksimum grootte van "intensiewe" veldkampe waarin mens met swart impalas kan teel? Ek sou wou he dat hulle eerder op die veld moet wei en dalk in 'n noodgeval bietjie gevoer moet word. As mens een teelgroep het moet mens twee of drie ander rotasiekampe he om kampe kans te gee om te rus?
Ek sal ook insette waardeer oor die tipiese trop grootte? 24 ooie en 1 ram?
Baie dankie.
Tipiese swart impala kamp grootte
-
Sako75
- Hero Member

- Hugo
- Hero Member

Re: Tipiese swart impala kamp grootte
Sako
Koop n wild en jag tydskrif, kyk wie verkoop daardie bokke, bel daai boer, praat met hom, hulle help jou bitter baie, 9/10 praat jou ore af, die ander een is bot en besig.
Jy kan enige iets van 5ha tot 100ha,
Net n tip 24 ooi is baie vir n jong ram, hy moet so 4 jaar wees voor hy oor 20 ooie kan diens, knypkop sal homself letterlik dood stoot op so baie ooie.
PS:Bel die boere en nie die "agente" nie, hy se wat jy wil hoor en gee jou die info hy dink is reg om jou om te praat om sy bokke op sy boeke te koop.
Koop n wild en jag tydskrif, kyk wie verkoop daardie bokke, bel daai boer, praat met hom, hulle help jou bitter baie, 9/10 praat jou ore af, die ander een is bot en besig.
Jy kan enige iets van 5ha tot 100ha,
Net n tip 24 ooi is baie vir n jong ram, hy moet so 4 jaar wees voor hy oor 20 ooie kan diens, knypkop sal homself letterlik dood stoot op so baie ooie.
PS:Bel die boere en nie die "agente" nie, hy se wat jy wil hoor en gee jou die info hy dink is reg om jou om te praat om sy bokke op sy boeke te koop.
- JPS
- Hero Member

Sako,
Ek dink dit was Allure wat besig is om met swart impalas te teel. Hy (as dit hy was) ruk terug gesels oor sy opset, dink dit was 40ha area of so iets wat hy gebruik.
Search miskien sy naam en sien of dit hy was.
Mooiloop
JP
Ek dink dit was Allure wat besig is om met swart impalas te teel. Hy (as dit hy was) ruk terug gesels oor sy opset, dink dit was 40ha area of so iets wat hy gebruik.
Search miskien sy naam en sien of dit hy was.
Mooiloop
JP
- DWB
- Hero Member

Sako,
Ja, Allure (Ryan) is die man om mee te praat.
Hy is baie op die pad, maar ek PM jou sy nommer.
Ja, Allure (Ryan) is die man om mee te praat.
Hy is baie op die pad, maar ek PM jou sy nommer.
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
- JPS
- Hero Member

Net so, die brein kan nog so iets onthou so nou en dan sien ek.
-
Sako75
- Hero Member

Baie dankie manne. Ek waardeer dit.