Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ek soek raad asb. My broer kyk om vir hom n 30-06 tekoop. Hy kan n Ruger American Rifle R7500 of n Howa Houge R7600 kry. Ek het nou al die internet mal gelees maar kry nie n uit en uit wenner nie. Ek weet die Ruger is n paar pond ligter as die Howa, so dalk het die howa so klein bietjie minder skip.? Vir my is akkuraatheid ver belangriker as enige iets anders. Watse een van die twee wapens behoort die beste met fabrieks ammunisie te groepeer. Hy sal self later begin herlaai. Maar vir nou sal hy Winkle koels skiet. Hy kan ook n nuwe Howa thumbhole laminate stock kry vir R 8800.
Vir so keuse dink ek moet hy die gewere gaan hanteer en kyk watter een praat die hardste met hom. Altwee is goeie akkurate intreevlak gewere. Watter een sal dan die beste "vrou" vir hom wees. Hopelik sal dit 'n lang en gelukkige huwelik wees.
Die probleem is die enigste een van die 3 wat hy kan vashou is die houge, die ander 2 is tever van hom af?
Het die thumbhole stock enige voordele bo die synthetic stocks? Behalwe dat hulle mooier lyk.lyk.
Sien jy het op Gunsite al 'n goeie antwoord gekry oor die feit dat die Ruger nuut op die mark is. Het jy al Google gebruik om die Yanks se mening oor die geweer te sien?
Jono, ek sal jou broer aanraai om eers die ruger in sy hande te hou voor hy dit koop. Ek het hom al vasgehou en ek sal nie die ruger koop nie, die howa sal ek wel koop. Die ligte ruger in 30-06 gaan ook lekker hard trap. Groetnis
Jono,
Ek dink ook dit sal maar 'n kwessie wees van persoonlike smaak. Die een fabrikaat presteer nie noodwendig beter as die ander nie. Altwee fabrikate is goeie produkte.
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter
Die ruger american voel net vir my na 'n budget geweer. Ja, ek's seker hy sal seker bakgat skiet. Ek sal sonder twyfel vir die Howa gaan, is net vir my meer solid.
My boet het besluit hy gaan die hour kolf vat. Hy het eers gedink die Hogue kolf en dan met die extra 1200 n silencer op tesit, maar het teen dit besluit.