Dopdroog-plankie
- Francoisv
- Hero Member

Dopdroog-plankie
Manne
Dis altyd vir my 'n kwessie om my doppe te droog na dit uit die sonic cleaner kom. Oond en haardroër werk nie vir my nie. So nou het ek die simpel ding gemaak en dit werk so goed ek wil dit deel.
Groete
FV
Dis altyd vir my 'n kwessie om my doppe te droog na dit uit die sonic cleaner kom. Oond en haardroër werk nie vir my nie. So nou het ek die simpel ding gemaak en dit werk so goed ek wil dit deel.
Groete
FV
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by Francoisv on Tue Jan 28, 2014 4:05 pm, edited 1 time in total.
Francois Vogel
- Francoisv
- Hero Member

Re: Dop drooog plank
Stap een: Merk uit en boor met 2mm boor.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Francois Vogel
- VdWalt
- Hero Member

Skerp!! Baie dankie - nou weet ek wat ek gekort het.
- Francoisv
- Hero Member

Stap 2. Sit die tandestokkies in die gaatjies.
Francois Vogel
- Francoisv
- Hero Member

En daarsy! Short, sweet, cheap&nasty.
Francois Vogel
- Arnold
- Hero Member

Goeie stukkie gereedskap!
Ek kan net voorstel dat jy die tandestokkies met spykers vervang sodat dit bietjie meer duursaam is
Ek kan net voorstel dat jy die tandestokkies met spykers vervang sodat dit bietjie meer duursaam is
- NEGE3
- Hero Member

Baie skerp. Die hout sal dan sommer ook die vog absorbeer.
Groete,
Koos de Beer
Koos de Beer
- VdWalt
- Hero Member

Ek sou worry die spykers roes.Arnold wrote:Goeie stukkie gereedskap!
- Francoisv
- Hero Member

die plan is brazing rod (as my tannestokkies op is). Daar is baie verbetering, maar tot tyd en wyl werk die ding uitstekend. 
Francois Vogel
- Flip Nel
- Hero Member

Francoisv wrote:Manne
Dis altyd vir my 'n kwessie om my doppe te droog na dit uit die sonic cleaner kom. Oond en haardroër werk nie vir my. So nou het ek die simpel ding gebmaak en dit werk so goed ek wil dit deel.
Groete
FV
Baie slim gedink
- Dolf014
- Hero Member

Moet net nie op die plank trap nie!!!!!

Skiet met 308 Voere (erf stuk) ons loop al 40 jaar saam.
-
PWV
- Hero Member

Spykers sal roes.
Jammer dit is nie onder die "post, "Gadgets", nie.
- Flip Nel
- Hero Member

Pieter Willem Vorster wrote:Spykers sal roes.
Ek dink nie die spykers sal so vinnig roes nie, mens skud mos die doppie uit voor jy hom opsit en en dis nie iets wat elke dag nat word nie.
-
ANDRIES
- Sr. Member

Ek gebruik dieselfde behalwe dat ek paneelspykers in die plek van die tandestokkies gebruik.
- Flip Nel
- Hero Member

ANDRIES wrote:Ek gebruik dieselfde behalwe dat ek paneelspykers in die plek van die tandestokkies gebruik.
Roes hulle nie of hoe keer jy dat hulle roes ?
- douw
- Hero Member

"Galvanised panel pins" of kleinerige "clout" nails wat "galvanised" is sal baie lank hou voordat dit roes. Mens kry ook plafon spykers met so blou tipe verf. dit behoort die roes probleem op te los
-
wlm
- Hero Member

Francois
Ek sien die "short, sweet, cheap" maar niks is "nasty nie. Goeie plan!
Ek wil met oom Pieter saamstem, wil jy nie die plan skuif na die "Gadgets"topic nie? As 'n mens lus het vir iets self maak sal dit die eerste plek wees waar hy gaan kyk.
Ek wil met oom Pieter saamstem, wil jy nie die plan skuif na die "Gadgets"topic nie? As 'n mens lus het vir iets self maak sal dit die eerste plek wees waar hy gaan kyk.
- Francoisv
- Hero Member

Hoe skuif ek dit wlm? Moet dit deur 'n moderator gedoen word?wlm wrote:Francois
Francois Vogel
-
wlm
- Hero Member

Ek WETIEFrancoisv wrote:Hoe skuif ek dit wlm? Moet dit deur 'n moderator gedoen word?wlm wrote:Francois
- Flip Nel
- Hero Member

Francoisv wrote:Hoe skuif ek dit wlm? Moet dit deur 'n moderator gedoen word?wlm wrote:Francois
Ek dink net hulle kan dit doen
-
vossie1
- Hero Member

Re: Dopdroog-plankie
Baie goeie plan ek gaan net in plaas van tande stokkies sosatie stokkies gebruik bietjie dikker. Thanks dit gaan sommer bakgat werk.
- boogman
- Jr. Member

+1 met Sosatie Stokkies gebou gister.
Dankie vir idee!
Dankie vir idee!
- andre007
- Hero Member

Ekt n spyker droograkkie (spykers van onder deur n plank geslaan met die skerp punte wat boo uitsteek), het strootjies so halfduim langer as die spykers gesny en oor die spykers gedruk, nou kan hulle maar roes, gebruik deesdae acetone so roes is uit!
Onthou net dat die gedeelte van die tandestokkie, sosatiestokkie ens. wat bo die plank uitsteek langer as sie lengte van die langste kalieber se dop moet wees waarvoor jy laai anders seel die dop se bek teen die plank en die water/vog dreineer nie.
Onthou net dat die gedeelte van die tandestokkie, sosatiestokkie ens. wat bo die plank uitsteek langer as sie lengte van die langste kalieber se dop moet wees waarvoor jy laai anders seel die dop se bek teen die plank en die water/vog dreineer nie.
"Mag ek nooit onthou word vir dit wat ek gejag het nie, maar eerder vir hoe ek gejag het."
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
- 243Songdaug
- Hero Member

Netjies Francois
Ek het basies dieselfde as jy gedoen, maar vir die plankie het ek 'n stuk 6mm bakkeliet gebruik en 2.5mm gatjies 20mm van mekaar so 4.2mm diep in die bakkeliet geboor.
In die plek van die tandestokkies het ek van die alluminium draad wat die manne gebruik om regtige swaar elektriese kabels mee te versterk gebruik.
Ek kon lengtes van 3m aan die hande kry - het toe die 1 punt in die bankskroef vasgeknyp en die ander punt in my handboor - styfgetrek en die boor so bietjie laat hardloop tot die draad afgedraai het - so reguit soos 'n potloodstreep!
Ek het die draad in 80mm stukke afgeknip en die punte rond gemaak op 'n bench grinder en hulle toe in die gate in die bakkeliet ingekap. Werk al meer as 10 jaar en hy roes nie - raak net bietjie wit van die wynsteensuur aanpaksel soms.
Groete.
Jaco
Ek het basies dieselfde as jy gedoen, maar vir die plankie het ek 'n stuk 6mm bakkeliet gebruik en 2.5mm gatjies 20mm van mekaar so 4.2mm diep in die bakkeliet geboor.
In die plek van die tandestokkies het ek van die alluminium draad wat die manne gebruik om regtige swaar elektriese kabels mee te versterk gebruik.
Ek kon lengtes van 3m aan die hande kry - het toe die 1 punt in die bankskroef vasgeknyp en die ander punt in my handboor - styfgetrek en die boor so bietjie laat hardloop tot die draad afgedraai het - so reguit soos 'n potloodstreep!
Ek het die draad in 80mm stukke afgeknip en die punte rond gemaak op 'n bench grinder en hulle toe in die gate in die bakkeliet ingekap. Werk al meer as 10 jaar en hy roes nie - raak net bietjie wit van die wynsteensuur aanpaksel soms.
Groete.
Jaco
- theedge
- Hero Member

Puik idee baie dankie vir die deel