Jaracal Kersfonds Kompetisie 2013
- douw
- Hero Member

Re: Jaracal Kersfonds Kompetisie 2013
Julle kan maar ophou om te hoop. Ek was by die geleentheid, en snaaks genoeg, julle sal my nou nie glo nie, ek het byna al die pryse gewen. Maar soos reeds vroeër genoem, was al baie proffesioneel en "all above board". Dit was seker my gelukkige dag.
Groete
Douw
Groete
Douw
- cassie_calvinia
- Hero Member

nee dis reg...jy gaan bloed sweet vir daai ribbok!!!douw wrote:Julle kan maar ophou om te hoop. Ek was by die geleentheid, en snaaks genoeg, julle sal my nou nie glo nie, ek het byna al die pryse gewen. Maar soos reeds vroeër genoem, was al baie proffesioneel en "all above board". Dit was seker my gelukkige dag.
Groete
Douw
HOU HOM DAAI DIKTE
- Pvdw
- Hero Member

Vat hom Cassie vat hom!!...jy gaan bloed sweet vir daai ribbok!!!
- douw
- Hero Member

Ek het darem genoeg reserwes om af te werk agter die bokkie aan!
- Piet Pille
- Hero Member

douw wrote:Julle kan maar ophou om te hoop. Ek was by die geleentheid, en snaaks genoeg, julle sal my nou nie glo nie, ek het byna al die pryse gewen. Maar soos reeds vroeër genoem, was al baie proffesioneel en "all above board". Dit was seker my gelukkige dag.
Groete
Douw
Mmmm..... ek dog heeltyd daai koshuismoeder tannie se reaksie was oor sy die check sien..... nou besef ek dis haar reaksie toe sy die trekkingsprosedure aanskou....
- sako 30-06
- Hero Member

Gaan die name binnekort geplaas word of sal hulle net gekontak word?
Ek wag in spanning.
Ek wag in spanning.
-
Jean Marais
- Hero Member

Hallo Manne
Weereens baie dankie dat ek die voorreg kon he om deel van hierdie span te wees. Jaco, al die kaartjies se somme het presies balanseer met die bedrag ingevorder. Well done ou maat. Dit het die oudit sommer baie maklik gemaak. Aan Eugene wat elke dag getrou die bankstaat deurgestuur het, dankie ook vir jou ou maat. Robbie, daai platter was voorwaar voortreflik. Baie dankie daaarvoor. En dan aan al die "getuies" wat ons uitgenooi het om die prosees te kom monitor, dankie ook dat julle moeite gedoen het om daar te wees, Geno, Beretta, Douw, Predator, HugoV Robbie en by default, Stefan van S&O, wat hul winkel en koffie ens kosteloos aan ons beskikbaar gestel het. Stefan, jy's 'n yster.
Laasens, aan elke borg en Jaracaller wat 'n bydrae gemaak het. Sonder julle sou daar niks gewees het nie. Julle is voorwaar 'n besonderse klomp mense.
Nou is dit geduldig wag. Jaco is terug oppad Bloemfontein toe, en dan sal die wenners se name geplaas word.
Weereens dankie, en mag julle almal, en jul gesinne 'n bitter mooi en geseende Kerstyd beleef. Wees lief vir mekaar, koester mekaar, en waardeer elkeen vir wie en wat hy is. Julle is almal spesiaal.
Seengroete
Weereens baie dankie dat ek die voorreg kon he om deel van hierdie span te wees. Jaco, al die kaartjies se somme het presies balanseer met die bedrag ingevorder. Well done ou maat. Dit het die oudit sommer baie maklik gemaak. Aan Eugene wat elke dag getrou die bankstaat deurgestuur het, dankie ook vir jou ou maat. Robbie, daai platter was voorwaar voortreflik. Baie dankie daaarvoor. En dan aan al die "getuies" wat ons uitgenooi het om die prosees te kom monitor, dankie ook dat julle moeite gedoen het om daar te wees, Geno, Beretta, Douw, Predator, HugoV Robbie en by default, Stefan van S&O, wat hul winkel en koffie ens kosteloos aan ons beskikbaar gestel het. Stefan, jy's 'n yster.
Laasens, aan elke borg en Jaracaller wat 'n bydrae gemaak het. Sonder julle sou daar niks gewees het nie. Julle is voorwaar 'n besonderse klomp mense.
Nou is dit geduldig wag. Jaco is terug oppad Bloemfontein toe, en dan sal die wenners se name geplaas word.
Weereens dankie, en mag julle almal, en jul gesinne 'n bitter mooi en geseende Kerstyd beleef. Wees lief vir mekaar, koester mekaar, en waardeer elkeen vir wie en wat hy is. Julle is almal spesiaal.
Seengroete
Kolskoot groete!!
Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
-
ROBBIE1
- Hero Member

Hoop nie Jaco het n pap wiel gekry oppad bloem toe nie!
- VdWalt
- Hero Member

ROBBIE1 wrote:Hoop nie Jaco het n pap wiel gekry oppad bloem toe nie!
Die eerste een so op sy eie was nie goed genoeg nie.
- Heinf
- Full Member

Aan die Jaracal manne
Al wat ek kan se is dankie julle is great en julle harte le op die regte plek.
"Eendragt Maakt Magt"
Weereens bewys !!
Al wat ek kan se is dankie julle is great en julle harte le op die regte plek.
"Eendragt Maakt Magt"
Weereens bewys !!
-
ROBBIE1
- Hero Member

VdWalt wrote:ROBBIE1 wrote:Hoop nie Jaco het n pap wiel gekry oppad bloem toe nie!Hy moes 2 keer stop vir ontbyt om die babbelas te probeer onderdruk...!
Die eerste een so op sy eie was nie goed genoeg nie.
- Fanta300
- Hero Member

Pappa, is ons al daar?
Lynx 300WM, Musgrave .308 Plank , BSA .303, Stevens .22, Howa .308, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi., BRNO 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22, BRNO ZKK 270Win, CZ 243W.
-
Eugene
- Hero Member

- Frikkiedbr
- Hero Member

http://i1195.photobucket.com/albums/aa398/Frikkie3/patience_card_zpsb9cc71f2.jpg
-
Pikkie
- Full Member

Geduld is maar net 'n stadige manier om jou mo3r te strip
- Hilux01
- Hero Member

Ai het nie veel gewerk gekry vandag nie...wag heel tyd in spanning vir daai uitslae

Henk van der Walt
.22 LR Oberndorf Mauser
.223 Rem Marlin
6.5 x 55 Swedish Mauser CZ550
.303 BSA
9.3 x 62 Sabatti Rover 870
404 Jeff
12Ga Baikal
12GA Franchi Feeling O/U
9mm Para CZ 75
.22 LR Oberndorf Mauser
.223 Rem Marlin
6.5 x 55 Swedish Mauser CZ550
.303 BSA
9.3 x 62 Sabatti Rover 870
404 Jeff
12Ga Baikal
12GA Franchi Feeling O/U
9mm Para CZ 75
- Marc
- Hero Member

Manne kom ons wees nou maar bietjie geduldig, Jaco het nog 'n vêr pad huis toe van PTA af. Elke jaar is 'n leer proses, soos met alle nuwe projekte en die jaar was nie sonder uitstek nie.
Ek is seker hulle het die boodskap gekry dat manne ongeduldig wag vir hulle lot, ek stem ook saam en is dit alles behalwe my sterkste eienskap om te moet wag vir iets. Maar laat ons nou nie 'n suur smaak sit aan 'n goeie ding nie.
Volgende jaar kan hulle dalk die proses bietjie hersien om meer verbruikers vriendelik te wees vir ons manne wat sit en naels kou agter ons skerms.
Ek is seker hulle het die boodskap gekry dat manne ongeduldig wag vir hulle lot, ek stem ook saam en is dit alles behalwe my sterkste eienskap om te moet wag vir iets. Maar laat ons nou nie 'n suur smaak sit aan 'n goeie ding nie.
Volgende jaar kan hulle dalk die proses bietjie hersien om meer verbruikers vriendelik te wees vir ons manne wat sit en naels kou agter ons skerms.
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
- Geno
- Administrator

Marc wrote:Elke jaar is 'n leer proses, soos met alle nuwe projekte en die jaar was nie sonder uitstek nie.
Marc wrote: Volgende jaar kan hulle dalk die proses bietjie hersien om meer verbruikers vriendelik te wees vir ons manne wat sit en naels kou agter ons skerms.
Verduidelik bg. stellings asb?
Goed, beter, 6millimeter!
- Dries Skiet
- Hero Member

Die man se gat jeuk, hy wil sien of sy nommers in is. Ek loer ook so elke nou en dan, ons naels is in die lewe in gevreet.Geno wrote:Marc wrote:Elke jaar is 'n leer proses, soos met alle nuwe projekte en die jaar was nie sonder uitstek nie.Marc wrote: Volgende jaar kan hulle dalk die proses bietjie hersien om meer verbruikers vriendelik te wees vir ons manne wat sit en naels kou agter ons skerms.
Verduidelik bg. stellings asb?
-
FCLoretz
- Hero Member

Geno ek glo dit gaan oor dat dioe trekking gister plaas gevind het en dat ons huidglik nog nie die uitslae het van wie die pryse gewen het nie.
Ek glo dat marc verwys daarna dat die uitslae, indien moontlik, nog dieselfde dag bekend gemaak sal word.
Ek glo dat marc verwys daarna dat die uitslae, indien moontlik, nog dieselfde dag bekend gemaak sal word.
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.
- Marc
- Hero Member

Daar is tonne logistiek wat agter die skerms gebeur, jy weet dit self. Die kompetisie se struktuur {Prys toekenning} is deurlopend aangepas om dit so vaartbelyn as moontlik te maak {Daar was konstant manne wat hulle harte oopgemaak en borge verskaf het} Wat ek probeer sê is dat die kompetiese nie loop soos jou algemene kompitiese waar alles {Pryse, reels, trekking ens}vooraf in klip gegiet is nie. Dit is ook glad nie in die gees van hierdie forum om so te wees nieMarc wrote:Elke jaar is 'n leer proses, soos met alle nuwe projekte en die jaar was nie sonder uitstek nie.
Ek self wag in spanning om te weet of ek iets gewen het of nie, dis net menslik, MAAR ek sê weer, ons moet geduldig wees met die een, dis tog in die gees van hierdie gemeenskap. Ek probeer wel sinspeel dat die resultate dalk bekend gemaak word sodra die trekking afgehandel was. Ek begryp dat dit 'n logistieke uitdaging is.Marc wrote: Volgende jaar kan hulle dalk die proses bietjie hersien om meer verbruikers vriendelik te wees vir ons manne wat sit en naels kou agter ons skerms.
Net so graag as wat ek solank my stewels wil begin aantrek vir die jag moet ek verstaan dat die manne agter die skerms hierdie doen uit die goedheid van hulle hart, hulle eie tyd op offer en onkostes aangaan uit hulle sakke om hierdie die reuse sukses te maak wat dit is.
Dit gaan tog eintlik oor die kinders
Hoop dit is nou bietjie duidelikerGeno wrote:Verduidelik bg. stellings asb?
-
ROBBIE1
- Hero Member

Kerels kom ons wees maar geduldig, ek het eintlik net vir Jaco biki strooi gehap.
Dit is maar n proses, dalk kan ons volgende jaar aan makliker maniere dink om die uitslae dalk sommer soos dit getrek word te post, dis seker nie onmoontlik nie, en dan is die spanning nie so uitgerek nie!
Ek was self by die trekking, maar het my nommers vergeet, so ek weet nie eers of ek dalk ietsie gewen het nie, hoe laaik julle daai een!!!!
Dit is maar n proses, dalk kan ons volgende jaar aan makliker maniere dink om die uitslae dalk sommer soos dit getrek word te post, dis seker nie onmoontlik nie, en dan is die spanning nie so uitgerek nie!
Ek was self by die trekking, maar het my nommers vergeet, so ek weet nie eers of ek dalk ietsie gewen het nie, hoe laaik julle daai een!!!!
- Geno
- Administrator

- Frikkiedbr
- Hero Member

Hoop dit is nou bietjie duidelikerGeno wrote:Verduidelik bg. stellings asb?
Dankie Marc maar verstaan nog nie lekker nie, kan jy dalk prentjies teken
Jammer trek net jou been
- Marc
- Hero Member

Julle soek vir my vandag, ek is reeds op n mes punt oor daai Bergskaap man 
Last edited by Marc on Thu Dec 19, 2013 4:43 pm, edited 1 time in total.