Lisensies goedgekeur.

Post Reply
Jaco Swart
Hero Member
Hero Member

Lisensies goedgekeur.

Post by Jaco Swart »

More aan almal op die Forum.

Ek kan met groot blydskap in my hart s? dat my lisensies verlede week goedgekeur is, vir onderskiedelik my 243 , .22 en my dubbelloop haelgeweer.

En die beste van als is dat dit op die 24ste Mei 2010 eers ingehandig is.

Nou gaan die skote klap.

Groete

Jaco
JACO SWART
Rustenburg
Noord-Wes
Ponkie
Hero Member
Hero Member

Re: Lisensies goedgekeur.

Post by Ponkie »

Jaco s

Mag ek vra in watter provinsie jy aansoek gedoen het? en watse motivering jy gebruik het?

Na 'n jaar was my aansoeke terug gestuur agv fout wat polisiebeampte gemaak het op my vorms! >:(

Groete
Ponkie
22-250 Remington Model 700 VLS
243AI - Trueworx produk
308W Musgrave Safari
300WSM Savage
303 Lee Enfield
Jaco Swart
Hero Member
Hero Member

Post by Jaco Swart »

Ponkie .

In Rustenburg Noordwes provinsie. Die Groot geheim was dat dit nie vir maande by die Stasie gel? het nie. Ek het met die man in beheer gereel om my aansoeke dadelik op die sisteem te laai en te sorg dat dit dadelik Potch(NW streek se hoofkantoor) toe gaan.

Hy volg ook dan op dat dit nie vir maande daar l? nie en dat dit in Pretoria kom so gou moontlik. Hulle weet watter dae gaan hoofkantoor deur na Pretoria toe en reel dan dat dit ook saam gaan.

Laat weet my watter wapens jy voor aansoek moet doen dan kan ek jou miskien help. Ek het my goed self gedoen en het seker gemaak dat dit reg is. My 300 WIN MAG se lisensie was 14 Feb 2010 ingehandig en ek het my lisensie die 14 de APR 2010 reeds gekry.

Laat weet maar as ek jou kan help.
Last edited by Jaco Swart on Mon Aug 16, 2010 11:48 am, edited 1 time in total.
JACO SWART
Rustenburg
Noord-Wes
Armand Steenkamp
Hero Member
Hero Member

Post by Armand Steenkamp »

Ek raak eintlik hartseer ek het nog nie eens aansoek gedoen nie maar ek weet ek gan lank wag!
Hou die lood ini lug!
Tikka 3006Ackley
Howa 204 ruger
6.5x55Ackley
243Howa Varminter
357Taurus
303Br
.22Norinco
.38 Rossi
577/450 Martini
Brno .22Hornet
mossie
Sr. Member
Sr. Member

Post by mossie »

Help iemand!!!!!
Nou die dag op die forum breedvoerige artikel gelees oor herloop in dieselfde kaliber- dat dit nie n nuwe lisensie behels nie, maar kan dit nie nou opspoor nie. Waar is dit?
dankie
Mossie
as jy mis, probeer net weer!!!!!!
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

Mos

Danie (243) het hier enkele riglyne gegee...

http://jaracal.com/http://jaracal.com/phpbb//viewtopic.php?t=4

Hoop dit help!

Groetnis!

Hein M.
Nie alles wat getel kan word, tel nie. En nie alles wat tel kan getel word nie. - Albert Einstein
Tiny
Full Member
Full Member

Post by Tiny »

Naands? Almal..

Jis ek wens die mense in die Oos-Kaap was so vinnig op die job.. Ek wil graag vir myself nou geweer koop en aansoek doen, sodat ek nie so afhanklik van pa hoef te wees nie.

Moet 'n mens in die provinsie waar jy bly aansoek doen? Want ons bly in die Oos-Kaap maar as dit nie nodig is om in die provinsie waar jy bly aansoek te doen nie, dan wil ek sommer in die Wes-Kaap aansoek doen. Is dit 'n opsie?

Groete
Tiny
Christo
Hero Member
Hero Member

Post by Christo »

Tiny wrote: Naands? Almal..

Jis ek wens die mense in die Oos-Kaap was so vinnig op die job.. Ek wil graag vir myself nou geweer koop en aansoek doen, sodat ek nie so afhanklik van pa hoef te wees nie.

Moet 'n mens in die provinsie waar jy bly aansoek doen? Want ons bly in die Oos-Kaap maar as dit nie nodig is om in die provinsie waar jy bly aansoek te doen nie, dan wil ek sommer in die Wes-Kaap aansoek doen. Is dit 'n opsie?

Groete
Tiny
As jy 'n adres het in die dorp waar jy wil aansoek doen kan jy, anders is dit daar waar jy wel 'n adres het. My tikkery maak nou nie sin. Jy moet aansoek doen in die dorp waar jy woon.

Hulle moet mos jou kluis ook kom inspekteur.

As jy 'n student in Stellenbosch is kan jy seker daar aansoek doen. Bel die DFO waar jy wil aansoek doen en hoor wat is sy/haar kriteria vir aansoeke.
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
Tiny
Full Member
Full Member

Post by Tiny »

Oom Christo

Dan sal ek ongelukkig in die Oos-Kaap moet aansoek doen. Ek sal dit seker maar net moet doen sodat die proses aan die gang kan kom. Ek gaan nie die lisensie kry as ek nog nie die papiere ingehandig het nie.

Dankie vir die post.

Groete
Tiny
Post Reply