SAJSV Noordwes ope.

Enige kompetisie wat die forum mag aanbied/An competitions running at the moment
Dries Skiet
Hero Member
Hero Member

SAJSV Noordwes ope.

Post by Dries Skiet »

Dag se manne. Saterdag is dit die Noordwes ope by Bloemhof. Almal wat gaan deelneem, sterkte, sien julle daar. Sal nou moet sien wat maak die .243, anders gaan die .308 n come back moet maak.

Skiet groete.
243Songdaug
Hero Member
Hero Member

Re: SAJSV Noordwes ope.

Post by 243Songdaug »

Jitte! Ek en die swart geweer is nog nie mooi liefgenoeg vir mekaar nie, ek het maar swaargekry vandag.

Was lekker om weer op 'n nuwe plek te skiet.
Dries Skiet
Hero Member
Hero Member

Post by Dries Skiet »

More

Nee wat, dink ek moet begin rolbal speel,,,,,,,,,,,,,,,,,, dalk skiet ek beter as my nuwe kolwe klaar is, my southpaw wil nie lekker met n regs om kolf skiet nie. Dan daai verdomde draadkar waar oor ons moes skiet, ag nee wat n stuk 11.1.11!!!!

Was nog steeds lekker, net jammer ek en my nuwe gun is nog nie op die selfde vibe nie.
Reggie Gerber
Hero Member
Hero Member

Post by Reggie Gerber »

Ek het die skiet baie geniet. Lekker gekuier en Sondag oppad huis toe 4 Geelvisse in die Vaal gevang op vliegstok. 4 smallmouth en een Largemouth

Groete

Reggie
243Songdaug
Hero Member
Hero Member

Post by 243Songdaug »

Jitte Dries,lyk dan nou ons2 het dieselfde probleme gehad!

Was my eerste skiet met 'n nuwe geweer en kaliber, ek skiet ook met die hotklou.

Met die wikkel-stok kon ek gladnie regkom nie - ek het die fout gemaak om hom te probeer skiet soos ek met 3pote skiet - lê HARD in hulle in - blykbaar was die geheim om net jou geweer liggies in die mik te laat lê en dan moes jy net konsentrer om nie die hoenderstalasie om te gooi nie.

Die boom op baan 5 was darem nie te bad nie - kon darem daar 3 gonge pakslae gee, maar my vernuf op die ver gonge het veel tewense gelaat. Dit was seker die hardste wat ek nog moes werk vir 'n skamele 490 punte uit 900 - maar ek moet eerlik wees en sê dat ek heelwat punte weggegooi het oor my kop nie in die skiet was nie(dink dit het iets te doen met die blond in die swart toppie)

Met my nabetragting het ek weereens besef dat dit 'n lekker skiet was en om 133 skuts te huisves is 'n enorme taak - ek dink Antoon en Ernst hulle het hulself baie goed van hul taak gekwyt.
Dries Skiet
Hero Member
Hero Member

Post by Dries Skiet »

Ons het omtrent mekaar gecopy en paste, behalwe vir die blond, ek het haar nie gesien nie. Altyd met .308 geskiet, toe gaan koop ek .243 spesiaal vir die skiet, Rooibok gooi ek twee 30's in buurman se bok en een gly van daai plastic miershoop af en trek seker nou nog wie weet waar heen, Vark, Blesbok en boom gong(het maar sommer gesit) was ok, draad kar gong was n aborsie en Springbok het ek met vrysit skoot geskiet voor ek mik en die trek seker ook nog opad maan toe. 460 is nou my rekord laagste telling.

My kop was nie daar nie, ek gaan sommer in so flat spin in en dan kan ek maar los.

Slegte dag daar is 100X beter as n goeie dag op kantoor.
Dries Skiet
Hero Member
Hero Member

Post by Dries Skiet »

Reggie, gaan jy Volksrus skiet? As julle Gauteng kom skiet moet julle se dan reel ons vir julle bly plek, gratis.
243Songdaug
Hero Member
Hero Member

Post by 243Songdaug »

My bloed! Dan het jy mos so 2 groepe voor my geskiet op die springbok - ek het daar onder die boom sit en strooi praat met die Bloem manne toe se een van die ouens dat daar nou 'n ou die springbok in die vryhand geskiet het sonder om te korrel!!!

Eks net jammer dat ek die Gariep skiet van 11 Mei gaan mis - moet saammet my pa gaan jag daai naweek op Sweizer.
Dries Skiet
Hero Member
Hero Member

Post by Dries Skiet »

Ek was daar toe die skaap kom kyk het hoe ons vaar.
Reggie Gerber
Hero Member
Hero Member

Post by Reggie Gerber »

Dries dankie vir die aanbod maar gewoonlik plak ons maar daar by Rupert naby Pretoria.

Ons gaan defnitief volksrust toe

Sien jou daar

Reggie
Greyghost
Sr. Member
Sr. Member

Post by Greyghost »

Have been asked by a few people what I thought the shoot was like , and as I always seem to say what others are thinking but are too scared to say , here goes.

1) Mistake 1 giving up a weekend at Londolozi to attend the shoot - Very stupid idea should rather have gone to Londolozi
2) I was looking for the TV crew all the time as was sure they were looking for Top Shot contestants especially over the draad kar - could not believe that was a real range all that was missing is the gongs swinging from side to side and hey presto Top Shot SA
3) How to shoot from a bouncing pipe - Step one take out ear protection and shoot after the guys next to you , make sure you shoot in the lull otherwise bouncy bounce

Could have been a nice shoot apart from some silly features , who the hell shoots from a plastic drum and a camera stand WTF ???
Anyway with the tight economy and the cost of a weekend away running at +- R1500 , Think will give Top Shot Noord Wes a miss next year.

Can really not understand why range builders are so afraid of a full score and only way to stop it is build silly positions.
My shoot will be natural hunting positions at normal hunting ranges NO funny stupid stuff and I hope there is a full score.

My 2c and opinion .... Natal was difficult but a great shoot Noord Wes was just plain stupid with some of the positions so will not be going back in a hurry.
Dries Skiet
Hero Member
Hero Member

Post by Dries Skiet »

Greyghost, you are 100% correct, that plastic drum burned the crap out of me and that draadkar was just plain stupid. Limpopo, Gauteng and Mpumalanga shoots was very nice, Natal was too wet and I got injured when I slipped, my finger is permanently damaged.

2013 Natal, I could not make. :(

If wet, I wont shoot, sorry. >:(
Northwest????? I dont know............ maybe..... :-\

I still enjoy SAHRSA shooting, even though I'm in the bottom half. :-[
243Songdaug
Hero Member
Hero Member

Post by 243Songdaug »

Greyghost, one of my mentors, André van Zyl, once told me that if you want to make a success out of a shoot, the golden rule is to ensure that the normal guy at least reaches 65 to 70% of the maximum mark.

There will always be the champions and unbelievably good shooters, it doesn't matter to the average Joe if the top guys gets full scores - if he does not enjoy the shoot, he'll get something else to do that is enjoyable.

I think Antoon and the guys have done a wonderful job, the positions and aids might not have been to every-ones liking. As I also hosts shoots I would have changed a few positions and aids (the wikkelstok being the first item to end up in the junk bin) just to streamline the process and to enable the shoot to be completed in the shortest possible time.

Afterwards I sat and thought to myself, what have I done wrong to end up with such a miserable score? I came to the conclusion that I'm to used to being able to "skrop and get ready" before every string of shots, Saturday you were expected to take your position, skrop and shoot in the given time - If I plan to continue shooting this discipline I would really have to work on myself in this area.
Greyghost
Sr. Member
Sr. Member

Post by Greyghost »

Dries , 243

Valid points and as I have said before there will always be top guys let them shoot full they deserve it they are talented and put a lot of time and effort in. You cannot build a normal hunting range that will stop them.

BUT they rest of us 60-70% of the field want to come away from a shoot and feel that
1) I have learned something
2) My shooting has or is improving

I have always said and keep saying when I evaluate a range or shoot the questions that should be asked is
1) would I take a shot at a live animal from this position and range
2) is this simulating hunting conditions

I don't have a problem with difficult shoots as I said Natal was not easy but when you look back and analyse it it was fair and according to my rules in the criteria I judge on a good shoot , Top Shot NW was not.

I think as in golf a shoot shoot consist of 2 easy to medium ranges 2 med-diff ranges and 2 diff (not ridiculous but difficult) in this way we all will be challenged and get something from the sport.

My calander so far next year is
Natal (was a bit difficult this year but they get it right)
Gauteng (always a nice balanced shoot - Barries pasop vir plastic dromme sommer )
Boland (WOW was awesome last year - Kannolie built the best shoot last year)
WP (last year was nice hope they stay with the formula)
Kuruman (oom Ronnie got it right last year was a lekker shoot)
Limpopo (My shoot - Always Nice :) )
Mpumalanga (missed last year but previous ones have been good)
SA Open (was bad last year hopefully problems sorted this year)

DROPPED SHOOTS
1) NW
2) Free State
243Songdaug
Hero Member
Hero Member

Post by 243Songdaug »

Reggie jou Bogger!

Jyt mos sommer mooi geskiet met die NW Ope! Baie geluk man.
243Songdaug
Hero Member
Hero Member

Post by 243Songdaug »

My calander so far next year is
Natal (was a bit difficult this year but they get it right)
Gauteng (always a nice balanced shoot - Barries pasop vir plastic dromme sommer )
Boland (WOW was awesome last year - Kannolie built the best shoot last year)
WP (last year was nice hope they stay with the formula)
Kuruman (oom Ronnie got it right last year was a lekker shoot)
Limpopo (My shoot - Always Nice )
Mpumalanga (missed last year but previous ones have been good)
SA Open (was bad last year hopefully problems sorted this year)

Kathu is just so darn far from everything!!! I'd like to participate in more of these shoots, but work and the economics keep me put.
Reggie Gerber
Hero Member
Hero Member

Post by Reggie Gerber »

243 Dankie

As dit nie vir die draad kar was nie het ek sommer baie goed gevaar. Net 60 op daai baan.

Reggie
243Songdaug
Hero Member
Hero Member

Post by 243Songdaug »

Dis opmerklik dat jy baie konstant presteer. Jou punte bly konstant wat daarop dui dat jy iets reg doen.

Dis harde werk om op die vlak te kom en amper net soveel werk om daar te bly.
Reggie Gerber
Hero Member
Hero Member

Post by Reggie Gerber »

243 Jy sal weet hoe moeilik is die skiet vir die ou wat dit nog nooit gedoen het nie.
My "motto" in die lewe is om konstant te wees in als wat ek doen teen die beste van my vermoe.

Die verskil tussen n professionele sportsman en die ou op straat is die een is net meer konstant met die dinge wat hy reg doen.

As ek oefen sal ek altyd 50m bysit en die skiet posisie moeliker te probeer maak as wat ek verwag ons in n kompo gaan kry.

Ek het nog ver om te gaan om my eie doelwitte te beruik maar geniet en waardeur elke oomblik om my sportsoorte te beoefen.

Lekker aand

Reggie
Dries Skiet
Hero Member
Hero Member

Post by Dries Skiet »

Hierdie is nou my tweede jaar wat ek skiet, en my eerste met die .243, so 5 keer al geskiet, telling was altyd so 65% en meer en nou met die NW toe val ek heeltemal uit die bus uit, ek sien myself as n redelike skut en ek sit moeite in, maar het nie n swart drom wat in die son staan en bak of n draadkar wat jou knyp dat die bloed loop verwag wat nog te se van so n posisie te oefen of vertroud mee te raak.

Botom line, ek wil lekker skiet maar die baan moet my uit daag en toets, nie pootjie of boelie nie.

My 2sente
Reggie Gerber
Hero Member
Hero Member

Post by Reggie Gerber »

Dries ek stem saam met jou.

Ek gaan nie n skoot in die veld vat oor n half vol water 20lt drom nie. Ek sal ook nie so tipe skiet stok veld toe vat nie.

Om dinge moeilik te maak hoef baanbouers nie onskietbare posisies uit te dink nie maar eerder n normale veld posisie gebruik maar sit die tuiken verder. Almal hoef mos nie kopskote op 300m+ te skiet nie die bok het ook n blad.

my 2c
Dries Skiet
Hero Member
Hero Member

Post by Dries Skiet »

Reggie jy verstaan my 100%, NW is verby nou gaan ons Mpumalanga met alles tackle.
Greyghost
Sr. Member
Sr. Member

Post by Greyghost »

Reggie & Dries

Make sure you come shoot Limpopo , new venue Duiwelskloof near Tzaneen , farm looks awesome going there on 21 March to check layouts , have already plotted on google earth, the farm can sleep 40 people so accommodation not a problem.

There will be no funny rests just natural hunting positions standing , kneeling , sitting and prone (so start practicing 8) ).
Only artificial support will be a x bag ;)

No easy ranges but promise it will be balanced and you will enjoy the day and the shoot and leave with a smile on your face.

And Dries this year you can talk to the other shooters :)
Dries Skiet
Hero Member
Hero Member

Post by Dries Skiet »

Cool!!

Spook wat is jou regte naam? Ons moet bietjie mekaar ontmoet by die skiet. Ek ken net vir Dirk by Limpopo.

Is dit jy?
Biltong
Hero Member
Hero Member

Post by Biltong »

Dries Skiet wrote:Cool!!

Spook wat is jou regte naam? Ons moet bietjie mekaar ontmoet by die skiet. Ek ken net vir Dirk by Limpopo.

Is dit jy?
Dries, ek dink jy's reg! Dirk jou cover is geblaas. :laugh:

NW was by verre my slegtse skiet ooit.

Ek was glad nie gelukkig aan die einde van die dag nie. Ek betaal vir twee, en dit het my meer as R3000 gekos vir die naweek -dit was nie die moeite werd nie. Maak mens huiwerig om ander skiete by te woon wat ver is.

KZN was 'n goeie voorbeeld van goeie organisasie.

Baanoffisiere kan 'n skiet maak of breek. :'( (Enough said.)

Die dobberende pyp is nie 'n skiettoets nie -meer 'n lucky draw! Hoeveel keer gaan organiseerders nog daardie selfde fout maak? Gee 'n aparte rus vir elke skut! Al is dit dan 'n klip of 'n stuk stomp.

Biltong. >:(
Post Reply