Julle slaat hom op sy kop. Mooi gestel en AMEN op dit wat julle 2x ou ballies kwytgeraak het
Groetnis
Stef
www.barnesbullets.com

Ek het al 31 BWB met my 308 met 165gr Sierra Gameking geskiet. Van daai het 30 onmiddellik geval of binne 25m en net een het ek gekwes en kon ek na 2 dae se soek nie kry nie. Dit was een van die eerstes wat ek geskiet het en soos enige onervare jagter, het ek eerstens die afstand oor dooie grond OORskat en het toe nog boonop in die middel van die bladarea gemik. My skietposisie was vrek ongemaklik met dorings in my nek en sy en skerp klippe onder my kniee. Die gids het ook heeltyd gesê: "skiet, skiet, hulle gaan hol, jy moet skiet! Toe die skoot klap, slaan die BWB neer asof hy 'n kopskoot gekry het en toe ek omtrent 20 tree van hom af is (met die geweer natuurlik veilig gemaak en oor die skouer, die bok lê dan...), spring hy op en hardloop weg! Ek het die res van die dag en die volgende dag na daai bok gesoek, totdat die boer naderhand my oortuig het dat ek daai bok nooit sal kry nie. Dit was my eerste en (gelukkig tot op hedemariusr wrote: Jean jou grootste fout was om hordany interlock te gebruik op die Swart yster BWB die punt is net te sag en kom nie by die "vitals" uit nie? Gegruik vlg keer Rhino punte jy sal nooit spyt wees nie! Daar het al ses snotneuse geval met my 30 0kwes met 180 gr Rhinos almal one shot kills alhoewel die 9,3 tot my beskiking was!
Groete
Marius

Wyse optrede.Eugene wrote: Ek maak ook seker van my skootplasing voordat ek triggerhappy raak en skiet nie voordat ek nie volkome rustig en gemaklik is nie.