Hi
Is hier iemand van Louis tricardt of omgewing op die forum .Dalk n' jong jagter wat n' wapen soek email my
iets pasella
Gerhardt
ns jy moet van die omgewing wees
Louis tricardt
- Francois Marais
- Administrator

Re: Louis tricardt
Hoe wens ek nou ek was op LT.
Vlakvark, welkom hier, baie goeie en mooi bebaar van jou om n jong jagter te help, wens da was meer van jou soort.
Mooi loop
Francois
Vlakvark, welkom hier, baie goeie en mooi bebaar van jou om n jong jagter te help, wens da was meer van jou soort.
Mooi loop
Francois
- Raven
- Hero Member

.....en as 'n man dalk verhuis daar na toe vir so 'n maand...(grappie) 
Raven
Raven
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
" Reik na die sterre, maar moenie van die blomme tussen jou voete vergeet nie"
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
" Reik na die sterre, maar moenie van die blomme tussen jou voete vergeet nie"
- Janjak
- Hero Member

Raven daars darrem mooi kremetarte en koedoes in daai wereld.

Ek het n foto van altwee toe ons voor laasjaar daar gejag het. O,ja -En n ou bosbok met sulke stomp horings.
Daar sal wel iemand reageer.
Ek het n foto van altwee toe ons voor laasjaar daar gejag het. O,ja -En n ou bosbok met sulke stomp horings.
Daar sal wel iemand reageer.
- KSV
- Hero Member

Is LT nie naby Kathu nie?
Mooiloop!
Hein van Kathu
[glow]Kalahari Sands Varminting[/glow]
Hein van Kathu
[glow]Kalahari Sands Varminting[/glow]
-
Vlakvark
- Hero Member

Hi
Is hier regtig niemand uit louis tricardt se wereld nie wat van Pietersburg, Messina of weet julle nie waar dit is nie [Makado,Polokwane,Weetnie] Iemand wal LT toe kan ry en gaan kyk en reel n instansie wat wapen opleiding gee daar Ek het ses wapens waarvan ek will ontslaa raak .Of moet ek maar laat inhandig Ek will wragtig nie iemand betaal om die goed te vat nie
.270 bruno magnaport blitsbreker
12boor pomp
303
.22
9mm Baretta
9mm cz
32long rev
Is hier regtig niemand uit louis tricardt se wereld nie wat van Pietersburg, Messina of weet julle nie waar dit is nie [Makado,Polokwane,Weetnie] Iemand wal LT toe kan ry en gaan kyk en reel n instansie wat wapen opleiding gee daar Ek het ses wapens waarvan ek will ontslaa raak .Of moet ek maar laat inhandig Ek will wragtig nie iemand betaal om die goed te vat nie
.270 bruno magnaport blitsbreker
12boor pomp
303
.22
9mm Baretta
9mm cz
32long rev

- Foxcreek
- Hero Member

Vlakvark
Ek het dan die naweek gelees as jy die ou groen lisensie het is jou wapens nog wettig en slegs onwetige wapens moet ingehandig word. Is daar iemand anders wat meer weet oor die onderwerp?
Foxcreek.
Ek het dan die naweek gelees as jy die ou groen lisensie het is jou wapens nog wettig en slegs onwetige wapens moet ingehandig word. Is daar iemand anders wat meer weet oor die onderwerp?
Foxcreek.
Food grown in depleted soils is itself deficient, and animal products derived from stressed beasts bear a burden of guilt.
- Wielie Waps
- Hero Member

Foxcreek
Lees op SA Jagters en wildbewarings vereniging se site onder "POT SHOT"
Lees op SA Jagters en wildbewarings vereniging se site onder "POT SHOT"
Geroer-nie geskud nie
- Jagtersdok
- Global Moderator

Foxcreek jy is helemal reg. Maar sou die hofbeslissing Suid draai gaan iemand met 'n groen lisensie wat nog nie her aansoek gedoen het of ienad anders vir daai geweer aansoek gedoen het met probleem sit
NEELS NIEMAND, CENTURION
Laat die roere dreun!
.243 Win Frankonia, .270 Win Musgrave
.303 Britt Lee Enfield, .375 Pre'64 Winchester Delux, .375 H&H P14Winchester, [308 Win Mauser & .222 Sako & .22Bruno waiting for liscences]
Laat die roere dreun!
.243 Win Frankonia, .270 Win Musgrave
.303 Britt Lee Enfield, .375 Pre'64 Winchester Delux, .375 H&H P14Winchester, [308 Win Mauser & .222 Sako & .22Bruno waiting for liscences]
- 243Songdaug
- Hero Member

Williewaps, is heeltemal reg, die groen lisensies bly geldig tot tyd en wyl die hofsaak afdehandel is.
Alle SA Jagter lede het gister 'n E-pos ontvang waarin dit bevestig word en vandag het ek weer 'n sms ontvang waarin dit weereens bevestig word. Dit is ook in vandag se Volksblad so aangedui.
Dis 'n wonderlike gebaar om 'n junior op die bus te wil help - I salute you, sir!
Sterkte met daai roere.
Alle SA Jagter lede het gister 'n E-pos ontvang waarin dit bevestig word en vandag het ek weer 'n sms ontvang waarin dit weereens bevestig word. Dit is ook in vandag se Volksblad so aangedui.
Dis 'n wonderlike gebaar om 'n junior op die bus te wil help - I salute you, sir!
Sterkte met daai roere.
Dont tell me, show me......